Zamówienia

Zmiana terminu odbioru zamówienia lub rezerwacji


Może się zdarzyć, że ani Ty, ani inna pełnoletnia osoba wskazana przez Ciebie, nie możecie być na miejscu dostarczenia zamówienia w ustalonym terminie. Może zdarzyć się również tak, że umówiony termin okaże się niewłaściwy. To dla nas żaden problem!

Co zrobić w takiej sytuacji?

Jeśli zamówiłeś produkt w sklepie internetowym lub telefonicznie, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta 855 855 855 (opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora).

Jeżeli zakupiłeś produkt w jednym ze sklepów fizycznych RTV EURO AGD, zadzwoń pod numer telefonu wypisany w dokumencie zamówienia, w jego dolnej części za słowami "W przypadku niedostarczenia sprzętu prosimy o kontakt... ".


Twój osobisty doradca w każdej chwili do dyspozycji

połączenie interaktywne

Razem z doradcą będziesz widzieć ten sam ekran serwisu, produkty i informacje o nich.

Zgodnie z regulaminem i polityką prywatności

TAK DBAMY O TWOJE BEZPIECZEŃSTWO
Połączenie jest bezpieczne i szyfrowane.
Więcej informacji o bezpieczeństwie

 
Doradca nie będzie widział Twoich danych, haseł czy informacji o płatnościach.

 
Doradca nie będzie widział innych Twoich otwartych zakładek ani programów