
>
Pomoc i doradztwo
>
Zakupy na raty
Zawsze stałe raty 0%
Kupuj, jak chcesz: online z domu lub w sklepie, i ciesz się zakupami od zaraz, bez ukrytych kosztów i zmian oprocentowania
Masz firmę? Zobacz ofertę leasingu, rat i odroczonej płatności dla firmNajczęściej zadawane pytania
1.
Jakie Banki udzielają kredytu w RTV EURO AGD?
W ramach Rat przez Internet współpracujemy z Bankami: Alior Bank S.A., Credit Agricole Bank Polska S.A., Santander Consumer Bank S.A.
W ramach Rat z Doradcą w sklepie współpracujemy z Bankami: Alior Bank S.A., Credit Agricole Bank Polska S.A., Bank Millennium S.A.
W ramach Rat z Doradcą w sklepie współpracujemy z Bankami: Alior Bank S.A., Credit Agricole Bank Polska S.A., Bank Millennium S.A.
2.
Czy dostępne są raty 0%? Jakie jest oprocentowanie rat?
W ofercie sklepu RTV EURO AGD zawsze udostępniamy raty 0% z możliwością wyboru liczby rat. Ponadto oferujemy raty oprocentowane aż do 60 rat. Aktualną ofertę ratalną znajdziesz po prawej stronie od ceny. Kliknij ją, a następnie wybierz “Zmień ofertę”.
3.
Jak mogę kupić produkt na raty oraz jak złożyć wniosek?
Informacja o dostępności oferty ratalnej znajduje się przy każdym produkcie na stronie Sklepu Internetowego. Aby zakupić produkt na raty, dodaj towar do koszyka, wybierz dostawę do domu a następnie sposób płatności – Raty przez Internet. Zostaniesz przekierowany do formularza wniosku kredytowego. Wypełnij wniosek kredytowy i wyślij go do banku. Decyzję do wniosku otrzymasz nawet w ciągu 2 minut. *
4.
Jakie są wymagane dokumenty i warunki, aby dostać kredyt?
Aby sprawnie wypełnić i wysłać wniosek ratalny, przygotuj:
- dowód osobisty i telefon komórkowy
- NIP, dane zakładu pracy lub numer i symbol emerytury/renty
- datę zatrudnienia lub rozpoczęcia świadczenia (i końca, jeśli dotyczy), dochód netto.
5.
Jakie są wymagania dla obcokrajowców, aby zakupić produkt na raty?
Zakupy na raty dla obcokrajowców dostępne są jedynie w sklepach stacjonarnych. Aby skorzystać w oferty Rat z Doradcą Klient obcokrajowiec musi mieć:
- nadany numer PESEL
- adres zameldowania/zamieszkania na terenie RP
- ważna karta pobytu akceptowana przez bank
- źródło dochodu na terenie RP akceptowane przez bank
- prywatny telefon komórkowy na abonament lub kartę
6.
Czy mogę zrobić zakup na Raty przez Internet i odebrać towar w sklepie?
Dla zamówień z formą płatności Raty przez Internet nie ma możliwości odbioru produktu w sklepie stacjonarnym, możliwa jest jedynie dostawa do domu. Jeśli chcesz odebrać towar w sklepie stacjonarnym możesz złożyć zamówienie ze sposobem płatności Raty z Doradcą.
7.
Czy mogę dokonać wpłaty własnej?
Tak, można dokonać dobrowolnej wpłaty własnej, dokonując zakupu ratalnego w sklepach stacjonarnych.
Należy pamiętać, że bank może również poprosić o dokonanie wpłaty własnej.
8.
Czy otrzymam fakturę na firmę przy zakupie ratalnym?
Nie. System ratalny nie obejmuje finansowania podmiotów gospodarczych. W przypadku takiego zakupu nie wystawimy faktury na dane podmiotów gospodarczych. Otrzymasz fakturę na Twoje dane, czyli imię, nazwisko
i adres zamieszkania, zgodne z danymi wniosku ratalnego. Sklep euro.com.pl przygotował dla przedsiębiorców oddzielną ofertę: Dowiedz się więcej o leasingu i ratach dla firm.
9.
Gdzie znajdę swoją umowę ratalną i harmonogram spłaty rat
Po podpisaniu umowy, umowa kredytu wraz z harmonogramem spłaty rat zostanie wysłana do Ciebie na adres e-mail wskazany we wniosku kredytowym przez Bank.
W przypadku pytań dotyczących umowy kredytu czy harmonogramu spłat, prosimy o bezpośredni kontakt z Bankiem, który sfinansował zakup:
- Numer infolinii Alior Bank S.A.: + 48 12 370 70 00 lub (z zagranicy i z telefonów komórkowych) koszt połączenia wg stawki Twojego operatora
- Numer infolinii Credit Agricole Bank Polska S.A.: 19 019 lub + 48 71 35 49 009 (z zagranicy i z telefonów komórkowych) koszt połączenia wg stawki Twojego operatora
- Numer infolinii Bank Millennium S.A.: 801 331 331 (z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych) lub (+48) 22 598 40 40 (telefonów komórkowych i zagranicznych)
- Numer infolinii Santander Consumer Banku: 195 00 lub +48 713 589 909 (z zagranicy i z telefonów komórkowych) koszt połączenia wg stawki Twojego operatora
10.
Ile rat pozostało do spłaty? Czy mogę wcześniej spłacić raty?
W przypadku pytań dotyczących spłaty rat rat kredytu, prosimy o bezpośredni kontakt z Bankiem, który sfinansował zakup w celu poinformowania o zamiarze wcześniejszej spłaty kredytu
- Numer infolinii Alior Bank S.A.: + 48 12 370 70 00 lub (z zagranicy i z telefonów komórkowych) koszt połączenia wg stawki Twojego operatora
- Numer infolinii Credit Agricole Bank Polska S.A.: 19 019 lub + 48 71 35 49 009 (z zagranicy i z telefonów komórkowych) koszt połączenia wg stawki Twojego operatora
- Numer infolinii Bank Millennium S.A.: 801 331 331 (z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych) lub (+48) 22 598 40 40 (telefonów komórkowych i zagranicznych)
- Numer infolinii Santander Consumer Banku: 195 00 lub +48 713 589 909 (z zagranicy i z telefonów komórkowych) koszt połączenia wg stawki Twojego operatora
11.
Czy mogę odstąpić od umowy kredytu Raty przez Internet?
Tak. W ciągu 14 dni, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo odstąpić od umowy kredytu bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od podpisania umowy. W tym celu należy skontaktować się bezpośrednio z bankiem kredytującym lub skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość i dokonać zwrotu towaru.
- Numer infolinii Alior Bank S.A.: + 48 12 370 70 00 lub (z zagranicy i z telefonów komórkowych) koszt połączenia wg stawki Twojego operatora
- Numer infolinii Credit Agricole Bank Polska S.A.: 19 019 lub + 48 71 35 49 009 (z zagranicy i z telefonów komórkowych) koszt połączenia wg stawki Twojego operatora
- Numer infolinii Bank Millennium S.A.: 801 331 331 (z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych) lub (+48) 22 598 40 40 (telefonów komórkowych i zagranicznych)
- Numer infolinii Santander Consumer Banku: 195 00 lub +48 713 589 909 (z zagranicy i z telefonów komórkowych) koszt połączenia wg stawki Twojego operatora
12.
W jaki sposób otrzymam potwierdzenie udziału w promocji z ratą gratis
Potwierdzenie zawarcia umowy promocyjnej w Sklepie Internetowym Klient otrzyma w postaci wiadomości e-mail oraz wiadomości SMS, po około 1 h po podpisaniu umowy kredytowej.
13.
Dlaczego na umowie kredytu i w harmonogramie spłaty rat nie mam informacji o ratach gratis?
Organizatorem promocji jest RTV EURO AGD, a nie bank kredytujący, dlatego informacja o promocji nie będzie zawarta w dokumentach otrzymanych z banku, ani w druku umowy, ani w harmonogramie spłaty rat.
RTV EURO AGD, jako organizator przekaże informację potwierdzającą udział w promocji w mailu, który otrzymasz na około godzinę po podpisaniu umowy kredytowej.
14.
W jaki sposób mogę potwierdzić spłatę raty gratis?
- Dla umowy zawartej z Alior Bank S.A. – po zaksięgowaniu wpłaty raty gratis otrzymasz z banku SMS z potwierdzeniem. Możesz również zweryfikować fakt dokonania przez RTV EURO AGD wpłaty raty gratis kolejnego dnia roboczego po dniu płatności raty, zgodnie z terminami wynikającymi z harmonogramu poprzez bezpośredni kontakt z infolinią banku pod numerem + 48 12 370 70 00
- Dla umowy zawartej z Santander Consumer Bank S.A. - możesz zweryfikować fakt dokonania przez RTV Euro AGD wpłaty raty gratis kolejnego dnia roboczego po dniu płatności raty, zgodnie z terminami wynikającymi z harmonogramu poprzez zalogowanie się do aplikacji mobilnej lub internetowej banku, a także poprzez bezpośredni kontakt z infolinią banku pod numerem 19 500
- Dla umowy zawartej z Credit Agricole Bank Polska S.A. - możesz zweryfikować fakt dokonania przez RTV EURO AGD wpłaty raty gratis kolejnego dnia roboczego po dniu płatności raty, zgodnie z terminami wynikającymi z harmonogramu poprzez bezpośredni kontakt z infolinią banku pod numerem: 19 019 lub + 48 71 35 49 009 (z zagranicy i z telefonów komórkowych) koszt połączenia wg stawki Twojego operatora
15.
Jak mogę skorzystać z promocji z ratą gratis?
Informacja o dostępności oferty ratalnej znajduje się przy każdym produkcie na stronie Sklepu Internetowego Właściwą promocję ratalną, oznaczoną jako rata gratis, należy wybrać na pierwszym kroku wniosku kredytowego.
16.
Czy mogę dokonać spłaty rat, nie czekając na spłatę raty gratis wynikającej z promocji?
Tak, ale wysokość raty gratis może ulec zmianie zgodnie z nowym harmonogramem spłaty rat otrzymanym z banku.