Zakupy na raty
Raty z Doradcą przez telefon
Poniedziałek – piątek w godzinach 09.00 – 20.00
Na Raty z Doradcą przez telefon mogą kupować Klienci* sklepu euro.com.pl, którzy:
- mają ukończone 18 lat,
- posiadają internetowe konto osobiste,
- posiadają stałe źródło dochodów (umowę o pracę, umowę zlecenie, kontrakt, emeryturę, rentę, działalność gospodarczą, działalność rolniczą).
Z Rat z Doradcą przez telefon nie mogą skorzystać osoby osiągające dochód z najmu lokalu.
Aby sprawnie wypełnić i wysłać wniosek ratalny przy wsparciu Doradcy, przygotuj:
- dowód osobisty,
- numer osobistego rachunku bankowego,
- dane zakładu pracy, w tym: adres, telefon, datę zatrudnienia lub numer i symbol emerytury/renty, datę rozpoczęcia świadczenia i końca (jeśli dotyczy) informację o osiąganym dochodzie netto.
Tak. Prosimy o bezpośredni kontakt z Bankiem, który sfinansował zakup w celu poinformowania o zamiarze wcześniejszej spłaty kredytu.
- Numer infolinii Alior Bank S.A. to 12 370 70 60
- Numer infolinii Credit Agricole Bank Polska S.A to 801 33 00 33
Podmioty udzielające kredytu na zakupy ratalne w Euro.com.pl:
- Alior Bank S.A.
- Credit Agricole Bank Polska S.A
Po otrzymaniu wstępnej pozytywnej decyzji zostaniesz poproszony o potwierdzenie swojej tożsamości poprzez przelew weryfikacyjny 1 zł. Przelew weryfikacyjny jest wykonywany za pośrednictwem Blue Media S.A. Stosuje się go wyłącznie w celu potwierdzenia i weryfikacji Twoich danych osobowych podanych we wniosku ratalnym. Niezależnie od wyniku weryfikacji tożsamości, kwota przelewu jest zwracana niezwłocznie po zakończeniu weryfikacji na rachunek bankowy, z którego został wykonany przelew. Wykaz banków, z których możesz dokonać takiego przelewu dostępny jest się w zakładce Jak wypełnić wniosek? (Pierwszy kroku wniosku) lub po wejściu na wniosek (Pierwszy krok wniosku).
Aby przelew został poprawnie zweryfikowany:
- Musisz być jedynym właścicielem rachunku bankowego
- Dane adresowe zdefiniowane w Twoim banku muszą być zgodne z danymi podanymi we wniosku.
Po podpisaniu umowy z:
- Alior Bank S.A., w Koncie Klienta zostanie udostępniony link do e-Archiwum Banku, skąd będziesz mógł pobrać umowę kredytu. Harmonogram spłat zostanie wysłany do Ciebie pocztą (listem zwykłym) na adres korespondencyjny wskazany w umowie kredytu lub pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany we wniosku kredytowym.
- Credit Agricole Bank Polska S.A., umowa kredytu wraz z harmonogramem spłaty rat zostanie wysłana do Ciebie na adres e-mail wskazany we wniosku kredytowym.
W celu uzyskania informacji dotyczącej liczby rat i kwoty pozostałej do spłaty, należy skontaktować się z Bankiem.
- Numer infolinii Alior Bank S.A. to 12 370 70 60
- Numer infolinii Credit Agricole Bank Polska S.A to 801 33 00 33
Raty z Doradcą w sklepie
Masz możliwość wyboru opcji kredytu z ubezpieczeniem lub bez ubezpieczenia. Posiadając ubezpieczenie zyskujesz spokój w przypadku utraty pracy, czy pobytu w szpitalu na skutek nieszczęśliwego wypadku. Miesięcznie płacisz jedynie od kilku do kilkunastu zł więcej, a w razie nieprzewidzianych sytuacji losowych ubezpieczyciel zapewnia, np.
- w przypadku utraty pracy – wypłacana jest równowartość max. 6 rat, masz zapewnione środki na spłatę kredytu oraz profesjonalną pomoc w poszukiwaniu pracy,
- w przypadku pobytu w szpitalu w następstwie nieszczęśliwego wypadku – wypłacana jest równowartość max. 6 rat, masz zapewnione środki na spłatę kredytu oraz organizację i pokrycie kosztów rehabilitacji.
W celu uzyskania informacji dotyczącej ilości rat i kwot pozostałych do zapłaty, należy skontaktować się z bankiem, z którym została zawarta umowa. Telefony:
- Alior Bank: 801-11-55-99
- Santander Bank: 19 500
Bank w wyniku weryfikacji wniosku może podjąć negatywną decyzję, niezależnie od Twojego wieku. W celu uzyskania wyjaśnienia dotyczącego wydania decyzji negatywnej prosimy o bezpośredni kontakt z Bankiem, który wydał decyzję kredytową:
- Alior Bank: 19 502 (z sieci Play: 12 19 502) lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
Możesz odstąpić od umowy o kredyt ratalny w ciągu 14 dni od daty jej podpisania. Dostępne formy złożenia odstąpienia od umowy opisuje poniższa tabela:
Bank, z którym została zawarta umowa | Złożenie odstąpienia listem na adres wskazany w umowie (decyduje data stempla pocztowego) | Złożenie odstąpienia w Oddziale Banku | Złożenie odstąpienia w sklepie EURO, w którym została podpisana umowa kredytowa |
Alior Bank | tak | tak | tak |
Santander Bank | tak | tak | tak |
Tak, przy sobie trzeba mieć:
- Kartę pobytu z numerem PESEL
- Paszport
- Dane zakładu pracy (adres, telefon, data zatrudnienia)
Bank akceptuje kartę pobytu z rodzajem wydanego zezwolenia:
- pobyt stały,
- osiedlenie się,
- pobyt rezydenta długoterminowego UE
- karta stałego pobytu członka rodziny obywatela UE
Raty przez Internet
Wniosek ratalny możesz złożyć w dowolnym momencie, 24h/dobę.
Na Raty przez Internet mogą kupować Klienci* sklepu euro.com.pl, którzy:
- mają ukończone 18 lat,
- posiadają internetowe konto osobiste,
- posiadają stałe źródło dochodów (umowę o pracę, umowę zlecenie, kontrakt, emeryturę, rentę, działalność gospodarczą, działalność rolniczą).
Z Rat przez Internet nie mogą skorzystać osoby osiągające dochód z najmu lokalu.
Aby sprawnie wypełnić i wysłać wniosek ratalny, przygotuj:
- dowód osobisty,
- numer osobistego rachunku bankowego,
- dane zakładu pracy, w tym: adres, telefon, datę zatrudnienia lub numer i symbol emerytury/renty, datę rozpoczęcia świadczenia i końca (jeśli dotyczy) informację o osiąganym dochodzie netto.
Tak. Prosimy o bezpośredni kontakt z Bankiem, który sfinansował zakup w celu poinformowania o zamiarze wcześniejszej spłaty kredytu.
- Numer infolinii Alior Bank S.A. to 12 370 70 60
- Numer infolinii Credit Agricole Bank Polska S.A to 801 33 00 33
Podmioty udzielające kredytu na zakupy ratalne w Euro.com.pl:
- Alior Bank S.A.
- Credit Agricole Bank Polska S.A
Po otrzymaniu wstępnej pozytywnej decyzji zostaniesz poproszony o potwierdzenie swojej tożsamości poprzez przelew weryfikacyjny 1 zł. Przelew weryfikacyjny jest wykonywany za pośrednictwem Blue Media S.A. Stosuje się go wyłącznie w celu potwierdzenia i weryfikacji Twoich danych osobowych podanych we wniosku ratalnym. Niezależnie od wyniku weryfikacji tożsamości, kwota przelewu jest zwracana niezwłocznie po zakończeniu weryfikacji na rachunek bankowy, z którego został wykonany przelew. Wykaz banków, z których możesz dokonać takiego przelewu dostępny jest przed wejściem na wniosek ratalny.
Aby przelew został poprawnie zweryfikowany:
- Musisz być jedynym właścicielem rachunku bankowego
- Dane adresowe zdefiniowane w Twoim banku muszą być zgodne z danymi podanymi we wniosku.
Po podpisaniu umowy z:
- Alior Bank S.A., w Koncie Klienta zostanie udostępniony link do e-Archiwum Banku, skąd będziesz mógł pobrać umowę kredytu. Harmonogram spłat zostanie wysłany do Ciebie pocztą (listem zwykłym) na adres korespondencyjny wskazany w umowie kredytu lub pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany we wniosku kredytowym.
- Credit Agricole Bank Polska S.A., umowa kredytu wraz z harmonogramem spłaty rat zostanie wysłana do Ciebie na adres e-mail wskazany we wniosku kredytowym.
W celu uzyskania informacji dotyczącej liczby rat i kwoty pozostałej do spłaty, należy skontaktować się z Bankiem.
- Numer infolinii Alior Bank S.A. to 12 370 70 60
- Numer infolinii Credit Agricole Bank Polska S.A to 801 33 00 33