Akcja serwisowa Electrolux
Szanowny Kliencie, informujemy, że firma Electolux zidentyfikowała problem bezpieczeństwa w niektórych partiach produkcyjnych odkurzaczy bezprzewodowych Electrolux Pure F9. W związku z powyższym uruchomiona została akcja serwisowa mająca na celu wycofanie z rynku wszystkich urządzeń, których dotyczy problem.
Jeżeli dokonałeś zakupu odkurzacza Electrolux Pure F9 w naszej sieci, bardzo prosimy o weryfikację czy jego numer seryjny znajduje się na liście produktów objętych akcją serwisową.
Jeżeli Twoje urządzenie zostało objęte akcją serwisową, bardzo prosimy o przesłanie informacji na adres: akcjaserwisowa@euro.com.pl. W treści wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia oraz dołączenie zdjęcia tabliczki znamionowej z widocznym numerem seryjnym. W odpowiedzi poinformujemy Cię o dalszych krokach. Alternatywnie, możesz skontaktować się z nami poprzez naszą infolinię pod numerem telefonu: 855 855 855

Więcej informacji

Reklamacja
u sprzedawcy
Dla Towarów i usług kupionych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz Sklepu Fizycznego możesz dokonać zgłoszenia reklamacji logując się do Twojego Konta Klienta i wypełniając elektroniczny formularz reklamacji. Po wypełnieniu formularza otrzymasz od nas informację o dalszych krokach.

dowiedz się więcej
Reklamacja w autoryzowanym serwisie producenta / gwaranta
Reklamację możesz złożyć bezpośrednio w najbliższym Serwisie producenta. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub na stronie producenta, którą pomoże Ci odnaleźć nasza wyszukiwarka. Warto sprawdzić czy Towar nie jest objęty serwisem door-to-door.

dowiedz się więcej
Status
reklamacji

sprawdź
Reklamacja
bez logowania

sprawdź
Najczęściej
zadawane pytania

sprawdź
Reklamacja u sprzedawcy

Zamówienia Internetowe

Zamówienia ze Sklepu Internetowego lub Centrum Obsługi Klienta możesz wygodnie zareklamować, logując się do Twojego Konta Klienta i wybierając „reklamacja” przy zamówieniu, które chcesz zareklamować.

zaloguj się i złóż reklamację
Zaloguj się do
Twojego Konta Klienta
Wybierz zamówienie, które chcesz zareklamować
Wypełnij formularz, podając oczekiwania dotyczące reklamcji
Gotowe!
Twoja reklamacja została złożona.

Zamówienia ze Sklepu fizycznego

Zamówienia ze Sklepu fizycznego możesz wygodnie reklamować
przez Internet. Wystarczy tylko, że zarejestrujesz swój
paragon w Twoim Koncie Klienta.

Po zarejestrowaniu paragonu wejdź do zakładki „historia
zakupów” i wybierz „reklamacja” przy zarejestrowanym
wcześniej paragonie.

zarejestruj paragon Jak zarejestrować paragon?
Zarejestruj paragon w Twoim Koncie Klienta.
Wybierz zarejestrowany paragon w zakładce „Twoje zakupy”
Wypełnij formularz, podając oczekiwania dotyczące reklamacji
Gotowe!
Twoja reklamacja została złożona.
Nie masz Konta Klienta?

Aby złożyć reklamację w RTV EURO AGD nie musisz się logować, ani posiadać Konta Klienta. Reklamacja bez logowania wymaga podania numeru zamówienia lub numeru innego dokumentu sprzedaży (np. paragonu, faktury VAT, umowy ratalnej), oraz wypełnienia dodatkowych pól weryfikujących Twój zakup

Złóż reklamację bez logowania

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę złożyć reklamację?
Jeżeli chcesz złożyć reklamację w naszym sklepie możesz:
- dokonać zgłoszenia poprzez formularz elektroniczny, po jego uzupełnieniu oraz przesłaniu, poinformujemy Cię o dalszych krokach. Formularz reklamacyjny jest dostępny pod każdym zamówieniem w Twoim Koncie Klienta, lub w zakładce reklamacje.
- zgłosić się do dowolnej placówki handlowej naszej sieci w której nasz doradca przyjmie od ciebie reklamację oraz poinformuje Cię o wszystkich szczegółach.
- przesłać towar na adres: Euro-net Sp. z o.o. ul. Parzniewska 18 05-800 Pruszków Magazyn 1/Rampa T6 (czynna w godzinach 6:00 – 21:00). Pamiętaj o dołączeniu do przesyłki opisu usterki oraz dowodu zakupu (np.: kopii faktury, kopii paragonu, numer zamówienia)
Ile czasu trwa gwarancja na mój Towar?
Okres trwania gwarancji jest określony w karcie gwarancyjnej Towaru. Jeżeli gwarant nie wskazał okresu lub innego czasu jej trwania są to dwa lata liczone od daty wydania Towaru.
Na postawie jakich dokumentów zakupu mogę złożyć reklamację?
Dla jak najłatwiejszego złożenia reklamacji przez formularz elektroniczny, udostępniamy Ci możliwość odszukania zamówienia po numerze paragonu, numerze zamówienia internetowego, numerze polisy ubezpieczenia, numerze faktury oraz numerze dokumentów wydania Towaru. Najłatwiej dokonasz zgłoszenia reklamacyjnego z Twojego konta Klienta. Bezpośrednio z historii zamówień możesz przejść do uzupełnienia formularza reklamacyjnego. Jeżeli któregoś z Twoich zakupów nie ma na liście, możesz zarejestrować paragon a następnie złożyć reklamację. jeżeli nie możesz odszukać żadnego z numerów dokumentów skontaktuj się z nami lub zgłoś się do dowolnego Sklepu fizycznego. Nasi doradcy pomogą Ci w złożeniu reklamacji.
Ile czasu trwa naprawa Towaru?
W przypadku naprawy Towarów, powierzamy ją autoryzowanym serwisom producenta. Czas naprawy może być różny w zależności od dostępności części i rodzaju wady. W każdym przypadku dbamy, żeby okres naprawy był dla Ciebie jak najkrótszy a tym samym najmniej uciążliwy.
Masz pytanie?

Nie możesz znaleźć potrzebnych Ci informacji? Nasi eksperci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania