Akcja serwisowa Philips
Szanowny Kliencie,
firma Philips zidentyfikowała problem bezpieczeństwa związany z wadliwym akumulatorem w odkurzaczach bezprzewodowych z serii Philips 2000 i Philips 3000.
W związku z powyższym uruchomiona została akcja serwisowa mająca na celu wycofanie z rynku wszystkich wadliwych urządzeń.
Jeżeli dokonałeś zakupu modelu odkurzacza objętego akcją serwisową w naszej sieci, prosimy o weryfikację czy jego numer seryjny znajduje się na liście produktów objętych akcją serwisową.
Szczegółowe informacje dotyczące identyfikacji produktu objętego akcją oraz bezpłatnej wymiany akumulatora i bezpiecznej utylizacji starego akumulatora zamieszczone są na stronie www.philips.pl/c-w/support-home/recall/cordless-vacuum-2000-3000-battery
Prosimy o zapoznanie się z poniższą instrukcją bezpieczeństwa:
  • Natychmiast przestań używać odkurzacz i odłącz go od ładowania.
  • Rozładuj akumulator, włączając produkt, umieszczając go na ziemi i pozwalając mu działać nieprzerwanie, aż przestanie działać.
  • Odłącz akumulator i włóż go do plastikowej torby.
  • Przechowuj go w suchym miejscu.
  • Zutylizuj stary akumulator bezpiecznie i odpowiedzialnie zgodnie z lokalnymi i/lub krajowymi wytycznymi.
W przypadku dotykowych pytań zachęcamy do kontaktu z producentem poprzez stronę internetową lub dzwoniąc pod numer +48 22 536 44 00 bądź ze sprzedawcą: akcjaserwisowa@euro.com.pl lub infolinia 855 855 855
Reklamacja
u sprzedawcy
Dla Towarów i usług kupionych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz Sklepu Fizycznego możesz dokonać zgłoszenia reklamacji logując się do Twojego Konta Klienta i wypełniając elektroniczny formularz reklamacji. Po wypełnieniu formularza otrzymasz od nas informację o dalszych krokach.

dowiedz się więcej
Reklamacja w autoryzowanym serwisie producenta / gwaranta
Reklamację możesz złożyć bezpośrednio w najbliższym Serwisie producenta. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub na stronie producenta, którą pomoże Ci odnaleźć nasza wyszukiwarka. Warto sprawdzić czy Towar nie jest objęty serwisem door-to-door.

dowiedz się więcej
Status
reklamacji

sprawdź
Reklamacja
bez logowania

sprawdź
Najczęściej
zadawane pytania

sprawdź
Reklamacja u sprzedawcy

Zamówienia Internetowe

Zamówienia ze Sklepu Internetowego lub Centrum Obsługi Klienta możesz wygodnie zareklamować, logując się do Twojego Konta Klienta i wybierając „reklamacja” przy zamówieniu, które chcesz zareklamować.

zaloguj się i złóż reklamację
Zaloguj się do
Twojego Konta Klienta
Wybierz zamówienie, które chcesz zareklamować
Wypełnij formularz, podając oczekiwania dotyczące reklamacji
Gotowe!
Twoja reklamacja została złożona.

Zamówienia ze Sklepu fizycznego

Zamówienia ze Sklepu fizycznego możesz wygodnie reklamować
przez Internet. Wystarczy tylko, że zarejestrujesz swój
paragon w Twoim Koncie Klienta.

Po zarejestrowaniu paragonu wejdź do zakładki „historia
zakupów” i wybierz „reklamacja” przy zarejestrowanym
wcześniej paragonie.

zarejestruj paragon Jak zarejestrować paragon?
Zarejestruj paragon w Twoim Koncie Klienta.
Wybierz zarejestrowany paragon w zakładce „Twoje zakupy”
Wypełnij formularz, podając oczekiwania dotyczące reklamacji
Gotowe!
Twoja reklamacja została złożona.
Nie masz Konta Klienta?

Aby złożyć reklamację w RTV EURO AGD nie musisz się logować, ani posiadać Konta Klienta. Reklamacja bez logowania wymaga podania numeru zamówienia lub numeru innego dokumentu sprzedaży (np. paragonu, faktury VAT, umowy ratalnej), oraz wypełnienia dodatkowych pól weryfikujących Twój zakup

Złóż reklamację bez logowania
Masz pytanie?

Nie możesz znaleźć potrzebnych Ci informacji? Nasi eksperci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania