Dostawa

W jakich godzinach mogę się spodziewać transportu przesyłki?


Każdemu z nas przytrafiają się wypadki losowe, które potrafią namieszać w kalendarzu. W związku z tym udostępniliśmy możliwość zmiany terminu transportu towaru zamówionego/zarezerwowanego za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

Zmiana transportu dla towarów, które mają zostać dostarczone pod konkretny adres

Jeżeli zamówiłeś towar w sklepie internetowym lub Centrum Obsługi Klienta zadzwoń pod numer 855 855 855. (Opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora).

Zmiana terminu odbioru towarów w sklepie fizycznym zarezerwowanych za pośrednictwem sklepu internetowego

Jeżeli zamówiłeś/zarezerwowałeś towar w sklepie internetowym lub Centrum Obsługi Klienta z opcją odbioru w sklepie fizycznym, zadzwoń pod numer telefonu wypisany w dokumencie zamówienia/rezerwacji, w jego dolnej części za słowami "W przypadku niedostarczenia sprzętu prosimy o kontakt...". Na ewentualną zmianę terminu odbioru masz czas do momentu wygaśnięcia zamówienia/rezerwacji.


Twój osobisty doradca w każdej chwili do dyspozycji

połączenie interaktywne

Razem z doradcą będziesz widzieć ten sam ekran serwisu, produkty i informacje o nich.

Zgodnie z regulaminem i polityką prywatności

TAK DBAMY O TWOJE BEZPIECZEŃSTWO
Połączenie jest bezpieczne i szyfrowane.
Więcej informacji o bezpieczeństwie

 
Doradca nie będzie widział Twoich danych, haseł czy informacji o płatnościach.

 
Doradca nie będzie widział innych Twoich otwartych zakładek ani programów