Dostawa

Kurier spóźnia się z moją przesyłką


Jeśli kurier dostarczający Twoje zamówienie spóźnia się zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z firmą kurierską.

Towary małe – aparaty fotograficzne, kamery, dyski, laptopy, telefony itp. dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, UPS, DHL, Poczty Polskiej lub do Paczkomatów InPost.

Informacje niezbędne do śledzenia statusu zlecenia znajdują się w wiadomości mailowej potwierdzającej wysyłkę paczki z naszego magazynu. Po wprowadzeniu numeru listu przewozowego na stronie przewoźnika poznasz dokładny status realizacji transportu Twojego zamówienia. W przypadku braku informacji prosimy o bezpośredni kontakt dzwoniąc pod nr 855 855 855 (opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora).


Twój osobisty doradca w każdej chwili do dyspozycji

połączenie interaktywne

Razem z doradcą będziesz widzieć ten sam ekran serwisu, produkty i informacje o nich.

Zgodnie z regulaminem i polityką prywatności

TAK DBAMY O TWOJE BEZPIECZEŃSTWO
Połączenie jest bezpieczne i szyfrowane.
Więcej informacji o bezpieczeństwie

 
Doradca nie będzie widział Twoich danych, haseł czy informacji o płatnościach.

 
Doradca nie będzie widział innych Twoich otwartych zakładek ani programów