Informacje
Jak założyć i korzystać z konta Moje Euro?
Konto Moje Euro to jeszcze więcej korzyści i wygoda dla klientów RTV EURO AGD
Kody rabatowe - jeśli masz konto Moje Euro, kupujesz taniej. Posiadacze konta Moje Euro dostają od nas specjalne kody rabatowe i korzystają z okazji niedostępnych dla innych klientów.
Paragony na koncie - Jak często nie możesz znaleźć paragonu, gdy jest Ci on potrzebny? Robiąc zakupy w RTV EURO AGD podaj doradcy klienta swój adres e-mail, a on zapisze je w wersji elektronicznej. Możesz też sam dokonać ich rejestracji.
Indywidualne promocje - chcemy, aby zakupy w Euro były zawsze udane. Dlatego dla posiadaczy Konta Moje Euro mamy indywidualnie dobrane promocje, dzięki którym mogą oni kupić taniej to, czego właśnie szukają.
Najczęściej zadawane pytania
-
W celu założenia konta Moje Euro wejdź na stronę www.euro.com.pl/konto
-
Po przejściu na stronę kliknij "Dołączam”:
-
Jeżeli w sklepie fizycznym w celu zapisania zakupów został podany doradcy adres e-mail, przy zakładaniu konta wpisz ten sam adres.
Moje Euro może mieć każdy klient RTV EURO AGD. Wystarczy wejść na stronę i założyć konto.
Nie. Doradca może przypisać zakup do Twojego adresu e-maili oraz zapisać Cię na Newsletter z kodami rabatowymi. Konto należy założyć samodzielnie, przechodząc tutaj.
Aby nie utracić swojego elektronicznego dowodu zakupu, Klient powinien założyć konto w ciągu 30 dni od pierwszego zarejestrowania transakcji w sklepie.
Konto Moje Euro jest rozszerzeniem funkcjonalności Konta Klienta. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta, a wszystkie dodatkowe funkcjonalności znajdziesz w zakładkach po lewej stronie.

W Newsletterze z kodami rabatowymi, który otrzymują klienci posiadający konto Moje Euro jest informacja, które z kodami można wykorzystać w sklepie fizycznym, a które w sklepie internetowym na euro.com.pl.
Chcąc skorzystać z kodów w sklepie fizycznym RTV EURO AGD nie trzeba ich drukować. Wystarczy podać doradcy numer kodu lub pokazać go na telefonie. O chęci skorzystania z kodu rabatowego należy poinformować doradcę po wybraniu towaru, który chce się kupić z wykorzystaniem kodu.
Aby zarejestrować paragon, należy zalogować się na konto Moje Euro i kliknąć w zakładkę "Rejestracja paragonu".

Następnie należy wpisać numer i wartość paragonu.
Zarejestrowane paragony dostępne są w zakładce „Historia zakupów”

Informację o przyznanych dla Ciebie kodach rabatowych konta Moje Euro otrzymasz w Newsletterze. Znajdziesz je także na swoim koncie w zakładce "Kody Rabatowe" w części "Moje Euro - dedykowane Kody Rabatowe". Kody możesz wykorzystać w trakcie zakupów w sklepie internetowym na euro.com.pl, za pośrednictwem infolinii 855 855 855 oraz w sklepie stacjonarnym. W Newsletterze z kodami znajdziesz informację, które kody pozwalają na obniżenie ceny towaru zarówno w sklepie stacjonarnym jak i internetowym, a które można wykorzystać tylko w sklepie internetowym.
Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu należy zalogować się na konto i wejść w zakładkę "Historia zakupów", a następnie przy interesującym nas dokumencie kliknąć w przycisk "Drukuj". System wyśle dokument na adres e-mail wskazany przez klienta w trakcie zakładania konta.
Nie. Doradca nie ma takiej możliwości. Tylko klient może zalogować się na swoje konto i wydrukować swój elektroniczny dowód zakupu.
Chcąc złożyć reklamację możesz posłużyć się elektronicznym dowodem zakupu. Możesz go wydrukować i okazać w sklepie.