Zamówienia
Jak mogę anulować zamówienie?
Samodzielne anulowanie zamówienia w Koncie Klienta
Żeby zamówienie zostało anulowane w systemie musisz wykonać trzy kroki:
-
Zaloguj się do Konta Klienta
Link do logowania znajduje się w prawej części nagłówka. Do zalogowania będziesz potrzebował adresu email oraz hasła zdefiniowanego podczas składania pierwszego zamówienia.
-
Odszukaj zakładkę "Moje zakupy", a następnie przejdź do zakładki "Zakupy bieżące" i odnajdź przycisk "Anuluj".
-
Po kliknięciu zostaniesz poproszony o wskazanie powodu anulowania zamówienia.
Gdy wypełnisz ankietę, otrzymasz komunikat o anulowaniu zamówienia. Na podany adres email otrzymasz potwierdzenie anulowania zamówienia.
Anulowanie zamówienia drogą elektroniczną lub telefonicznie
W przypadku, gdy złożyłeś zamówienie drogą telefoniczną bez podawania adresu e-mail, anulacji dokonasz wyłącznie poprzez telefon: 855 855 855 (opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora) lub przez formularz.
Pamiętaj, że głównym warunkiem, od którego zależy anulowanie Twojego zamówienia jest czas liczony od momentu złożenia zamówienia. W sytuacji, gdy towar został już wydany z magazynu, zamówienie zostanie anulowane przez konsultanta. W pojedynczych przypadkach dostawa może być kontynuowana po przyjęciu dyspozycji o anulowaniu.