Świętujemy Twoje urodziny!
Wybierz swój wymarzony prezent. A od nas otrzymasz rabat na jego zakup.
Wybierz swój wymarzony prezent. A od nas otrzymasz rabat na jego zakup.
Jak skorzystać z prezentu:

Możesz wybrać jeden lub kilka produktów o łącznej wartości min. 300 zł

Z kodem urodzinowym otrzymasz rabat 50 zł

Kod i jego datę ważności znajdziesz w SMSie lub e-mailu

Rabat możesz wykorzystać w sklepie stacjonarnym lub na euro.com.pl
Kod nie może być wykorzystany do zakupu Towarów oznaczonych jako „Przedsprzedaż" lub „Wyprzedaż", „Zapowiedź", outletowych a także Towarów w cenach promocyjnych, chyba że obniżka cenowa została wprowadzona automatycznym kodem rabatowym. Kod nie obejmuje Treści cyfrowych oraz Usług cyfrowych. Rabat naliczy się na maksymalnie 1 szt. tego samego produktu.
Załączony do przesłanej do Ciebie wiadomości sms lub e-mail jednorazowy kod rabatowy jest ważny w terminie wskazanym w treści wiadomości sms lub e-mail i może zostać wykorzystany we wszystkich Sklepach fizycznych RTV EURO AGD (z wyłączeniem sklepu Annopol Outlet w Warszawie) oraz w Sklepie Internetowym pod adresem: https://www.euro.com.pl/ oraz w zamówieniach telefonicznych pod numerem COK: 855 855 855 (z wyłączeniem outletu).
Wykorzystanie Kodu: Rabat w wysokości 50 zł rozłoży się proporcjonalnie na objęte kodem Towary. Kod może zostać wykorzystany w terminie jego ważności w sklepach RTV EURO AGD i na euro.com.pl (z wyłączeniem outletów) W ramach jednej transakcji Kod może się połączyć z maksymalnie jednym kodem rabatowym: jednym kodem automatycznym albo jednym kodem na kolejne zakupy (codeback) - dostępnym w Sklepie Internetowym lub Sklepie fizycznym w ramach innych promocji lub programów. Dwa kody dedykowane nie połączą się ze sobą. W przypadku, gdy Towar lub Towary są objęte więcej niż jednym kodem automatycznym, naliczony zostanie rabat wynikający z kodu automatycznego korzystniejszego pod względem cenowym. Definicje rodzajów kodów rabatowych zamieszczone zostały tutaj.
Jak skorzystać z kodu? Realizacja Kodu następuje poprzez wpisanie go w trakcie składania Zamówienia na Towar w polu: „Masz kod rabatowy?” i zaakceptowaniu przyciskiem „Zastosuj kod”, w COK poprzez podanie go pracownikowi COK, a w Sklepach fizycznych przez podanie go pracownikowi Sklepu fizycznego.
Wszelkie reklamacje, zastrzeżenia lub uwagi Wszelkie reklamacje, zastrzeżenia lub uwagi mogą być składane w terminie do 10 (dziesięciu) dni liczonych od końcowej daty ważności Kodu, w dowolnej formie, przykładowo: 1)pocztą w formie pisemnej na adres: „EURO-net” Sp. z o.o. ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa z dopiskiem „Konto Klienta - Moje Euro” lub 2)za pośrednictwem formularza elektronicznego dostępnego pod adresem: https://www.euro.com.pl/cms/pomoc-formularz-kontaktowy.bhtml lub 3)mailowo na adres: sklep.internetowy@euro.com.pl lub 4)osobiście w siedzibie Organizatora. Odpowiedzi na reklamacje będą udzielane w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ich otrzymania. Klient składający reklamację zostanie powiadomiony o sposobie jej rozpatrzenia w formie odpowiadającej tej, w jakiej złożył reklamację, przy czym jeśli reklamacja została złożona osobiście Klient zostanie powiadomiony pocztą lub mailowo, w zależności od wyboru Klienta dokonanego podczas składania reklamacji. Możliwość skorzystania z procedury reklamacyjnej pozostaje bez uszczerbku dla uprawnień Klienta do kierowania roszczeń na podstawie i w granicach przepisów obowiązującego prawa i dochodzenia ich przed sądami powszechnymi.
Wykorzystanie Kodu: Rabat w wysokości 50 zł rozłoży się proporcjonalnie na objęte kodem Towary. Kod może zostać wykorzystany w terminie jego ważności w sklepach RTV EURO AGD i na euro.com.pl (z wyłączeniem outletów) W ramach jednej transakcji Kod może się połączyć z maksymalnie jednym kodem rabatowym: jednym kodem automatycznym albo jednym kodem na kolejne zakupy (codeback) - dostępnym w Sklepie Internetowym lub Sklepie fizycznym w ramach innych promocji lub programów. Dwa kody dedykowane nie połączą się ze sobą. W przypadku, gdy Towar lub Towary są objęte więcej niż jednym kodem automatycznym, naliczony zostanie rabat wynikający z kodu automatycznego korzystniejszego pod względem cenowym. Definicje rodzajów kodów rabatowych zamieszczone zostały tutaj.
Jak skorzystać z kodu? Realizacja Kodu następuje poprzez wpisanie go w trakcie składania Zamówienia na Towar w polu: „Masz kod rabatowy?” i zaakceptowaniu przyciskiem „Zastosuj kod”, w COK poprzez podanie go pracownikowi COK, a w Sklepach fizycznych przez podanie go pracownikowi Sklepu fizycznego.
Wszelkie reklamacje, zastrzeżenia lub uwagi Wszelkie reklamacje, zastrzeżenia lub uwagi mogą być składane w terminie do 10 (dziesięciu) dni liczonych od końcowej daty ważności Kodu, w dowolnej formie, przykładowo: 1)pocztą w formie pisemnej na adres: „EURO-net” Sp. z o.o. ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa z dopiskiem „Konto Klienta - Moje Euro” lub 2)za pośrednictwem formularza elektronicznego dostępnego pod adresem: https://www.euro.com.pl/cms/pomoc-formularz-kontaktowy.bhtml lub 3)mailowo na adres: sklep.internetowy@euro.com.pl lub 4)osobiście w siedzibie Organizatora. Odpowiedzi na reklamacje będą udzielane w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ich otrzymania. Klient składający reklamację zostanie powiadomiony o sposobie jej rozpatrzenia w formie odpowiadającej tej, w jakiej złożył reklamację, przy czym jeśli reklamacja została złożona osobiście Klient zostanie powiadomiony pocztą lub mailowo, w zależności od wyboru Klienta dokonanego podczas składania reklamacji. Możliwość skorzystania z procedury reklamacyjnej pozostaje bez uszczerbku dla uprawnień Klienta do kierowania roszczeń na podstawie i w granicach przepisów obowiązującego prawa i dochodzenia ich przed sądami powszechnymi.