Pomożemy, jeśli z twoim sprzętem stanie się coś złego

Nasze ubezpieczenie wydłuża ochronę w razie awarii po gwarancji producenta i zapewnia pełną ochronę od nieumyślnych uszkodzeń.

nie ma że łup

Czym się wyróżniamy?

94%

Uznajemy 94%*
zgłaszanych szkód

szeroki zakres ubezpieczeń

Oferujemy najszerszy zakres
ubezpieczenia na rynku

* Na podstawie danych dla szkód zgłoszonych w 2022 r. z umów ubezpieczenia zawartych w wariancie pełnym z STU ERGO Hestia S.A, będących w okresie i zakresie ochrony danej polisy. Każda decyzja w sprawie szkody podejmowana jest indywidualnie w oparciu o zapisy Warunków Ubezpieczenia oraz okres i zakres posiadanej ochrony ubezpieczeniowej.

Ubezpieczenie telewizora, laptopa i komputera PC, audio, konsol, dużego i małego AGD

duże agd

Wariant Podstawowy

tarcza
  • zawiera

    Naprawimy awarie po gwarancji producenta nawet
    do 5 lat od zakupu

  • zawiera

    Naprawimy sprzęt u ciebie lub zabierzemy go do serwisu, a jeśli jego waga przekracza 10 kg, transport masz za darmo

  • zawiera

    Naprawimy sprzęt bez ukrytych kosztów i limitu zgłaszanych szkód

  • zawiera

    Wymienimy sprzęt na nowy, jeśli naprawa będzie niemożliwa lub nieopłacalna

  • niezawiera

    Naprawimy nieumyślnie uszkodzony sprzęt, np. gdy go upuścisz, zalejesz lub uszkodzi go twoje dziecko

  • niezawiera

    Otrzymasz nowy sprzęt, jeśli stracisz obecny w wyniku rabunku lub kradzieży z włamaniem

Wariant Pełny

tarcza
  • zawiera

    Naprawimy awarie po gwarancji producenta nawet do 5 lub 7 lat od zakupu (w zależności od rodzaju sprzętu)

  • zawiera

    Naprawimy sprzęt u ciebie, a jeśli to konieczne, zabierzemy go za darmo do serwisu

  • zawiera

    Naprawimy sprzęt bez ukrytych kosztów i limitu zgłaszanych szkód

  • zawiera

    Wymienimy sprzęt na nowy, jeśli naprawa będzie niemożliwa lub nieopłacalna

  • zawiera

    Naprawimy nieumyślnie uszkodzony sprzęt, np. gdy go upuścisz, zalejesz lub uszkodzi go twoje dziecko

  • zawiera

    Otrzymasz nowy sprzęt, jeśli stracisz obecny w wyniku rabunku lub kradzieży z włamaniem

Na jak długo chcesz ubezpieczyć sprzęt?

Wariant Podstawowy

Chronimy twój sprzęt w razie awarii po upływie gwarancji producenta.

Na dodatkowy rok

ochrona w razie awarii 3 lata

Na 3 dodatkowe lata

ochrona w razie awarii 5 lat

W tym wariancie masz do wyboru płatność: jednorazową, w 10 częściach lub razem z ratami za sprzęt.

Dowiedz się więcej

*Okres gwarancji zależy od kupionego sprzętu. Ubezpieczenie dla firmy obowiązuje po roku od zakupu sprzętu, jeśli wystąpi ryzyko awarii.

Wariant Pełny

Chronimy twój sprzęt w razie awarii po upływie gwarancji producenta oraz dodatkowo w razie:

  • nieumyślnego uszkodzenia,
  • utraty sprzętu w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku.

Na 3 lata

ochrona w razie nieumyslnego uszkodzenia 3 lata

Na 5 lat

ochrona w razie nieumyslnego uszkodzenia 5 lat

W tym wariancie masz do wyboru płatność: jednorazową, w 10 częściach lub razem z ratami za sprzęt.

Dowiedz się więcej

Do 5 lub 7 lat

ochrona w razie nieumyslnego uszkodzenia 5-7 lat

W tym wariancie zapłacisz za pomocą automatycznej płatności miesięcznej kartą Visa lub MasterCard.

Dowiedz się więcej

*Okres gwarancji zależy od kupionego sprzętu. Ubezpieczenie dla firmy obowiązuje po roku od zakupu sprzętu, jeśli wystąpi ryzyko awarii.

Dlaczego opłaca się ubezpieczyć sprzęt?
uszkodzony telewizor

1 na 4 uszkodzenia telewizorów powodują dzieci

Koszt naprawy matrycy to 2000–3000 zł

uszkodzony laptop

1 na 2 uszkodzenia laptopów powstaje w wyniku zalania lub upuszczenia

Koszt naprawy zalanego lub upuszczonego laptopa to 1000–1500 zł

awaria agd

2 na 3 awarie AGD były tak poważne, że sprzęt nie nadawał się do użycia

Powyższe kwoty to średni koszt naprawy na terenie Polski w 2022 roku. Faktyczny koszt może różnić się w zależności od uszkodzonego sprzętu oraz miejsca naprawy.

Ubezpieczenie smartfona i tabletu

telefon i tablet

Ochrona Ekranu

tarcza
  • zawiera

    Wymienimy stłuczony ekran nawet do 5 lat po zakupu (w zależności od sposobu płatności)

  • zawiera

    Zabierzemy sprzęt do serwisu i odwieziemy
    po naprawie

  • niezawiera

    Naprawimy nieumyślnie uszkodzony sprzęt, np. gdy
    go upuścisz lub zalejesz – nawet do 5 lat po zakupie
    (w zależności od sposobu płatności)

  • niezawiera

    Naprawimy awarie po gwarancji producenta nawet do 5 lat od zakupu (w zależności od sposobu płatności)

  • niezawiera

    Wymienimy sprzęt na nowy, jeśli naprawa będzie niemożliwa lub nieopłacalna

  • niezawiera

    Otrzymasz nowy sprzęt, jeśli stracisz go w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku

Wariant Pełny

tarcza
  • zawiera

    Wymienimy stłuczony ekran nawet do 5 lat po zakupu (w zależności od sposobu płatności)

  • zawiera

    Zabierzemy sprzęt do serwisu i odwieziemy
    po naprawie

  • zawiera

    Naprawimy nieumyślnie uszkodzony sprzęt, np. gdy
    go upuścisz lub zalejesz – nawet do 5 lat po zakupie
    (w zależności od sposobu płatności)

  • zawiera

    Naprawimy awarie po gwarancji producenta nawet do 5 lat od zakupu (w zależności od sposobu płatności)

  • zawiera

    Wymienimy sprzęt na nowy, jeśli naprawa będzie niemożliwa lub nieopłacalna

  • zawiera

    Otrzymasz nowy sprzęt, jeśli stracisz go w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku

Na jak długo chcesz ubezpieczyć sprzęt?

Ochrona Ekranu

Chronimy twój sprzęt w razie nieumyślnych uszkodzeń ekranu. Naprawimy:

  • samą szybkę i wyświetlacz,
  • obudowę wraz z szybką i wyświetlaczem, jeśli twój sprzęt jest wodoodporny i wymaga większej naprawy.

Pamiętaj! Ochrona Ekranu nie obejmuje zalania sprzętu. Możesz zgłosić szkodę tylko raz w roku ubezpieczeniowym, który zaczyna się w dniu zawarcia umowy. Po 12 miesiącach automatycznie rozpoczniemy kolejny rok ubezpieczeniowy, jeśli wykupisz ubezpieczenie na dłużej niż rok.

Na rok

nieumyślnie uszkodzony ekran na rok

Na 2 lata

nieumyślnie uszkodzony ekran na 2 lata

W tym wariancie masz do wyboru płatność: jednorazową, w 10 częściach lub razem z ratami za sprzęt.

Dowiedz się więcej

Do 5 lat

nieumyślnie uszkodzony ekran do 5 lat

W tym wariancie zapłacisz za pomocą automatycznej płatności miesięcznej kartą Visa lub MasterCard.

Dowiedz się więcej

*Okres gwarancji zależy od kupionego sprzętu. Ubezpieczenie dla firmy obowiązuje po roku od zakupu sprzętu, jeśli wystąpi ryzyko awarii.

Wariant Pełny

Chronimy twój sprzęt w razie awarii po upływie gwarancji producenta oraz dodatkowo w razie:

  • nieumyślnego uszkodzenia,
  • utraty sprzętu w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku.

Na rok od zakupu sprzętu i rok po gwarancji producenta

ochrona w razie niumyślnego uszkodzeniana na rok

W tym wariancie masz do wyboru płatność: jednorazową, w 10 częściach lub razem z ratami za sprzęt.

Dowiedz się więcej

Do 5 lat

ochrona w razie niumyślnego uszkodzeniana do 5 lat

W tym wariancie zapłacisz za pomocą automatycznej płatności miesięcznej kartą Visa lub MasterCard.

Dowiedz się więcej

*Okres gwarancji zależy od kupionego sprzętu. Ubezpieczenie dla firmy obowiązuje po roku od zakupu sprzętu, jeśli wystąpi ryzyko awarii.

Dlaczego opłaca się ubezpieczyć sprzęt?
uszkodzony ekran

3 na 4 uszkodzenia powstają w wyniku upuszczenia lub upadku sprzętu

Koszt wymiany wyświetlacza w smartfonie lub tablecie to 500–1500 zł

Powyższe kwoty to średni koszt naprawy na terenie Polski w 2022 roku. Faktyczny koszt może różnić się w zależności od uszkodzonego sprzętu oraz miejsca naprawy.

Jak zapłacisz za ubezpieczenie?

Płatność jednorazowa

Za ubezpieczenie płacisz jednorazowo przy zakupie sprzętu.

Płatność w 10 częściach

Za ubezpieczenie zapłacisz w 10 częściach. Pierwszą część opłacisz od razu podczas zakupu, a kolejne wpłacasz co miesiąc na konto, które znajdziesz w swojej polisie.

Automatyczna płatność comiesięczna kartą

Co miesiąc automatycznie pobierzemy z twojego konta kwotę składki.

Poznaj zalety tej płatności:

  • nie musisz pamiętać o samodzielnej i terminowej zapłacie za ubezpieczenie
  • chronisz swój sprzęt tak długo, jak długo płacisz składki – nawet do 5 lub 7 lat (w zależności od sprzętu)
  • dodanie karty jest całkowicie bezpieczne
  • w każdej chwili możesz zrezygnować z ubezpieczenia

Aby skorzystać z tej metody płatności, dodaj swoją kartę Visa lub Mastercard w trakcie zakupu ubezpieczenia.

Płatność razem z ratami za sprzęt

Możesz skorzystać z tej metody płatności tylko, jeśli kupujesz sprzęt na raty. Dodamy do nich koszt twojego ubezpieczenia. Oznacza to, że płacisz składki za ubezpieczenie razem z ratami kredytu.

Jak zgłosić szkodę?

Na początek wybierz towarzystwo ubezpieczeniowe, z którym masz podpisaną umowę:

Ergo Hestia
AXA
colonnade
uniqa
amtrust

Nie pamiętam

  • 1

    Zanim rozpoczniesz, przygotuj:

    • numer polisy
    • krótki opis szkody – uwzględnij datę i okoliczności, w których powstała
    • Twoje dane: imię i nazwisko, PESEL, numer telefonu, adres e-mail oraz korespondencyjny
    • lokalizację uszkodzonego sprzętu
  • 2

    Złóż zgłoszenie przez formularz na stronie ERGO Hestia

    Przejdź do formularza

Możesz też skontaktować się z ubezpieczycielem telefonicznie.

ERGO Hestia

tel. +58 766 33 11

Co dalej?

Ubezpieczyciel przekaże Ci dalsze informacje dotyczące naprawy szkody.

  • 1

    Zanim rozpoczniesz, przygotuj:

    • numer polisy
    • krótki opis szkody – uwzględnij datę i okoliczności, w których powstała
    • Twoje dane: imię i nazwisko, PESEL, numer telefonu, adres e-mail oraz korespondencyjny
    • lokalizację uszkodzonego sprzętu
  • 2

    Sprawdź datę zakupu polisy i zgłoś szkodę

Polisa kupiona przed 1 sierpnia 2022 roku

Skontaktuj się z ubezpieczycielem telefonicznie.

AXA Assistance

Wariant Podstawowy

tel. 22 327 65 93

Wariant Pełny lub Ochrona Ekranu

tel. 22 327 65 94

Polisa kupiona 1 sierpnia 2022 roku lub później

Przejdź do formularza

Możesz też skontaktować się z ubezpieczycielem telefonicznie.

AXA Assistance

tel. 22 290 71 07

Co dalej?

Ubezpieczyciel przekaże Ci dalsze informacje dotyczące naprawy szkody.

  • 1

    Zanim rozpoczniesz, przygotuj:

    • numer polisy
    • krótki opis szkody – uwzględnij datę i okoliczności, w których powstała
    • Twoje dane: imię i nazwisko, PESEL, numer telefonu, adres e-mail oraz korespondencyjny
    • lokalizację uszkodzonego sprzętu
  • 2

    Zgłoś szkodę telefonicznie

Skontaktuj się z ubezpieczycielem telefonicznie.

Colonnade Insurance

Wariant Podstawowy

tel. 22 759 32 62

Wariant Pełny

tel. 22 327 65 91

Co dalej?

Ubezpieczyciel przekaże Ci dalsze informacje dotyczące naprawy szkody.

  • 1

    Zanim rozpoczniesz, przygotuj:

    • numer polisy
    • krótki opis szkody – uwzględnij datę i okoliczności, w których powstała
    • Twoje dane: imię i nazwisko, PESEL, numer telefonu, adres e-mail oraz korespondencyjny
    • lokalizację uszkodzonego sprzętu
  • 2

    Złóż zgłoszenie przez formularz na stronie UNIQA

    Przejdź do formularza

Możesz też skontaktować się z ubezpieczycielem telefonicznie.

UNIQA

tel. +22 290 71 08

Co dalej?

Ubezpieczyciel przekaże Ci dalsze informacje dotyczące naprawy szkody.

  • 1

    Zanim rozpoczniesz, przygotuj:

    • numer polisy
    • krótki opis szkody – uwzględnij datę i okoliczności, w których powstała
    • Twoje dane: imię i nazwisko, PESEL, numer telefonu, adres e-mail oraz korespondencyjny
    • lokalizację uszkodzonego sprzętu
  • 2

    Złóż zgłoszenie przez formularz na stronie Amtrust

    Przejdź do formularza

Możesz też skontaktować się z ubezpieczycielem telefonicznie.

Amtrust

tel. +22 290 71 09

Co dalej?

Ubezpieczyciel przekaże Ci dalsze informacje dotyczące naprawy szkody.

Nazwę towarzystwa ubezpieczeniowego znajdziesz na swojej polisie:

  • ikona emailw wiadomości e-mail – wysłaliśmy Ci ją z adresu powiadomienie@euro.com.pl.
  • ikona historiaw Historii zakupów na swoim koncie Euro – wybierz sprzęt, którego dotyczy zgłoszenie, a następnie kliknij Dokumenty i pobierz polisę „Przedłuż gwarancję”.
  • ikona sklep stacjonarnyUbezpieczenie zostało kupione w naszym sklepie stacjonarnym? Poszukaj wersji papierowej polisy.

Dokumenty ubezpieczeniowe

Co jeszcze musisz wiedzieć o podstawowej i pełnej ochronie swojego sprzętu?

  • wykupując ochronę sprzętu, podpisujesz umowę ubezpieczenia z ubezpieczycielem
  • ubezpieczenie dotyczy sprzętu o wartości powyżej 100 zł
  • ubezpieczenie dla firmy obowiązuje po roku od zakupu sprzętu, jeśli wystąpi ryzyko awarii
  • jeśli wartość szkody nie przekroczy 500 zł (dla umów ubezpieczenia zawartych od 28.11.2023 r.), wymienimy sprzęt na nowy – bez próby naprawy
  • jeśli wartość szkody nie przekroczy 300 zł (dla umów ubezpieczenia zawartych do 27.11.2023 r.), wymienimy sprzęt na nowy – bez próby naprawy
  • koszt ubezpieczenia zależy od jego okresu i wariantu oraz ceny kupionego sprzętu

Warunki ubezpieczenia i regulaminy

Warunki Ubezpieczenia ERGO Hestia (oferta dostępna w sklepach stacjonarnych i sklepie euro.com.pl)

Warunki Ubezpieczenia ERGO Hestia - obowiązujące od 02.11.2020 do 01.01.2023

Warunki Ubezpieczenia ERGO Hestia - obowiązujące do 01.11.2020

Warunki Ubezpieczenia AXA Assistance – oferta dostępna w naszych sklepach stacjonarnych

Warunki Ubezpieczenia AXA Assistance - obowiązujące do 17.02.2022

Polisa nie jest gwarancją jakości (w rozumieniu art. 577-581 k.c.) ani też rękojmią za wady fizyczne lub prawne.

Z zakresem ubezpieczenia i wyłączeniami odpowiedzialności ubezpieczycieli możesz zapoznać się dodatkowo w naszych sklepach stacjonarnych.

Dowiedz się więcej o ubezpieczeniu

Doradca ds. ubezpieczeń
ikona telefon

855 855 811

pon. – pt.

od 8:00 do 21:00

sob. – niedz.

od 9:00 do 18:00

ikona pracownik

Najczęściej zadawane pytania

Jaki sprzęt mogę objąć ubezpieczeniem?

Przedłuż Gwarancję® można nabyć do sprzętów dostępnych w sieci RTV EURO AGD i sklepie internetowym www.euro.com.pl o cenie minimum 100 zł.

Czy ubezpieczenie mogę kupić tylko w dniu zakupu sprzętu?

Przedłuż Gwarancję® w Wariancie Podstawowym możesz nabyć w dniu zakupu sprzętu lub w ciągu 24 miesięcy od jego zakupu (firmy w ciągu 12 miesięcy od jego zakupu). Przedłuż Gwarancję® w Wariancie Pełnym, Uzupełniającym i Ochrona Ekranu możesz nabyć tylko w dniu zakupu sprzętu.

Ile kosztuje ubezpieczenie sprzętu?

Cena Przedłuż Gwarancję® zależy od ceny sprzętu, wariantu ochrony i okresu jej trwania. O szczegóły zapytaj sprzedawcę lub sprawdź na www.euro.com.pl w opisie danego urządzenia.

Czym jest ochrona sprzętu?

Ochrona sprzętu to inaczej ubezpieczenie, które możesz znać pod nazwą Przedłuż Gwarancję®. Oznacza to, że aby skorzystać z ochrony sprzętu, musisz podpisać umowę ubezpieczenia z ubezpieczycielem. My, RTV EURO AGD, jesteśmy tylko pośrednikiem.

Na czym polega ubezpieczenie sprzętu?

Skorzystaj z naszego ubezpieczenia, a my zapewnimy ochronę twojego sprzętu w razie:

  • nagłej awarii po gwarancji producenta,
  • nieumyślnego uszkodzenia,
  • kradzieży z włamaniem lub rabunku.
Sprawdź ofertę naszego ubezpieczenia

Na jakie urządzenie jest wymieniany sprzęt, gdy naprawa jest niemożliwa lub nieopłacalna?

W przypadku decyzji o wymianie sprzętu na nowy, klient będzie mógł wybrać dowolny sprzęt tego samego rodzaju do ceny jaką zapłacił za ubezpieczony sprzęt. Wymiana sprzętu na nowy odbywa się zatem do pełnej sumy ubezpieczenia!

Co się stanie, jeśli sprzedam lub oddam ubezpieczony sprzęt innej osobie?

Polisa Przedłuż Gwarancję® przechodzi każdorazowo na posiadacza sprzętu, wystarczy przekazać dokument ubezpieczenia wraz ze sprzętem. Nowy właściciel sprzętu staje się Uprawnionym do zgłoszenia szkody z polisy.

Jakich przypadków ubezpieczenie nie obejmuje?

Przedłuż Gwarancję® zapewnia Ci szeroką ochronę, abyś mógł w pełni cieszyć się nowym sprzętem. Są jednak sytuacje, których nie możemy objąć ochroną.

Przedłuż Gwarancję® nie pokrywa kosztów:

·

wymiany elementów podlegających zużyciu, np. baterii, akumulatorów, żarówek, filtrów, uszczelek itp..;

·

będących następstwem zwykłego zużycia sprzętu, korozji, zmian estetycznych, które nie wpływają na prawidłowe działanie sprzętu;

·

uszkodzeń sprzętu powstałych podczas transportu sprzętu z EURO do miejsca zamieszkania/siedziby ubezpieczonego (wyłączenie nie dotyczy sprzętu przenośnego)


Przedłuż Gwarancję® nie obejmuje awarii lub uszkodzeń wywołanych:

·

rażącym niedbalstwem (wyłączenie nie dotyczy wariantu pełnego) lub umyślnym uszkodzeniem, np. w wyniku frustracji,

·

w skutek używania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem,

·

wirusami komputerowymi, wadliwym oprogramowaniem lub niezgodnym z instrukcją obsługi sprzętu podłączeniem do sieci elektrycznej/gazowej.

Pełna lista wyłączeń znajduje się w Warunkach Ubezpieczenia.
Co się dzieje, jeśli w ramach gwarancji producent wymieni ubezpieczony sprzęt na nowy?

W przypadku wymiany sprzętu, bez pośrednictwa EURO, w ramach gwarancji producenta, zawsze należy o tym powiadomić Centrum Autoryzacji Szkód Ubezpieczyciela. Wówczas okres ochrony dla ryzyka:

1.

nieumyślnego uszkodzenia sprzętu, kradzieży z włamaniem, rabunku oraz ryzyka rozmrożenia żywności trwa do końca okresu ochrony wskazanego w dokumencie ubezpieczenia sprzętu wymienionego,

2.

awarii sprzętu – obejmuje tę samą sumę ubezpieczenia oraz ten sam okres ubezpieczenia, jaki jest określony w dokumencie ubezpieczenia sprzętu, który został wymieniony, z tym, że jego bieg rozpoczyna się po upływie gwarancji producenta lub odpowiedzialności z tytułu rękojmi, pod warunkiem powiadomienia Centrum Autoryzacji Szkód o dokonaniu wymiany.

W przypadku wymiany sprzętu za pośrednictwem EURO, pracownik sklepu koryguje starą polisę i wystawi nową, na nowo wymieniany sprzęt. Okres ubezpieczenia będzie biegł od nowa, od daty odbioru wymienionego urządzenia.

Co się dzieje, jeśli ubezpieczony sprzęt zostanie wymieniony na nowy w ramach likwidacji szkody?

W przypadku wymiany sprzętu na nowy w ramach likwidacji szkody z Przedłuż Gwarancję®, ubezpieczenie wygasa (kończy się odpowiedzialność Ubezpieczyciela).

Czy i jak mogę zrezygnować z ubezpieczenia?

Z Przedłuż Gwarancję® można zrezygnować w terminie:

  • 30 dni - w przypadku osób fizycznych,
  • 7 dni - w przypadku firm.
W tym celu należy przesłać pisemne odstąpienie wraz z oryginałem polisy na adres Ubezpieczyciela. Szczegółowa instrukcja postępowania znajduje się na dokumencie ubezpieczenia.