Masz prawo zmienić zdanie!

W łatwy sposób możesz zwrócić towar, który nie spełnił twoich oczekiwań.

Towar jest wadliwy lub niekompletny? Przeczytaj, jak zgłosić reklamację.

Zasady zwrotu

Zwrot towaru kupionego online lub telefonicznie (na odległość)

Wysyłka do magazynu
Nie dotyczy rezerwacji

Czego m.in. nie możesz zwrócić?

  • Treści cyfrowych (np. programów komputerowych, gier elektronicznych), które nie są zapisane na nośniku trwałym (jak płyta CD/DVD) i które zostały przez ciebie aktywowane (np. za pomocą wpisanego kodu). Przed zakupem treści poinformujemy cię, że po ich aktywowaniu utracisz prawo do odstąpienia od umowy.
  • Towarów dopasowanych do twoich potrzeb, które wykonaliśmy na twoje życzenie i według twoich wytycznych
  • Rozpakowanych towarów higienicznych (np. słuchawek dousznych, depilatorów)
  • Rozpakowanych multimediów (np. filmów, albumów muzycznych, gier komputerowych)
Pełną listę sprawdzisz w przygotowanym przez nas dokumencie.

Zwrot towarów używanych lub zniszczonych Jeśli zwracany towar okaże się niepełnowartościowy, możesz odpowiadać za zmniejszenie jego wartości (podstawa prawna: ustawa z 30.05.2014 r. o prawach konsumenta).
Jak zwrócić towar?
1
Uzupełnij i odeślij formularz zwrotu
  • Aby uzupełnić formularz, przejdź do Historii zakupów w koncie klienta, znajdź na liście produkt do zwrotu i kliknij przycisk Zwrot towaru.
  • Możesz też uzupełnić i odesłać nam formularz zwrotu w PDF
  • Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru.

2
Przygotuj towar do wysyłki
  • Zabezpiecz towar przed uszkodzeniem.
  • Do towaru dołącz wypełniony formularz (nie dotyczy zwrotów zgłaszanych przez konto klienta).
  • Na górze opakowania przyklej wydrukowaną etykietę adresową lub napisz „Odstąpienie od umowy” i numer twojego zamówienia.

3
Odeślij towar do magazynu
  • Zwracany towar wyślij lub dostarcz samodzielnie na adres:
    Euro-net sp. z o.o.
    ul. Parzniewska 18
    05-800 Pruszków
    Magazyn 1 / Rampa T6
    Czekamy na ciebie od poniedziałku do piątku w godz. 6:00–21:00.
  • Jeśli chcesz przesłać sprzęt kurierem, podaj do kontaktu:
    Telefon: +48 855 855 855
    E-mail: sklep@euro.com.pl

  • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!
4
Poczekaj, aż zwrócimy ci pieniądze

Jeśli towar spełni zasady, zlecimy zwrot pieniędzy – zwykle zajmuje nam to od 2 do 4 dni roboczych. Sprawdź, w jaki sposób dostaniesz od nas pieniądze.


Więcej informacji Informacje o odstąpieniu od umowy
Formularz zwrotu (odstąpienie od umowy)
Etykieta adresowa
Zwrot towaru kupionego w sklepie stacjonarnym

Zwrot w sklepie

Czego m.in. nie możesz zwrócić?

  • Treści cyfrowych (np. programów komputerowych, gier elektronicznych), które nie są zapisane na nośniku trwałym (jak płyta CD/DVD) i które zostały przez ciebie aktywowane (np. za pomocą wpisanego kodu). Przed zakupem treści poinformujemy cię, że po ich aktywowaniu utracisz prawo do odstąpienia od umowy.
  • Towarów bez oryginalnego opakowania i całej zawartości – towar musi być zapakowany w opakowanie, które zawiera fabryczne zabezpieczenia (jak styropian, folie, plomby czy naklejki) i pełne wyposażenie (gwarancję, instrukcje i inne).
    Wyjątkiem są towary dużych rozmiarów, które zamawiasz z dostawą do domu – ich zwrot uznamy nawet bez opakowania.
  • Towarów rozpakowanych przez ciebie – jeśli chcesz obejrzeć produkt, poproś o to sprzedawcę w sklepie.
  • Towarów używanych, np. włączanych, podłączanych czy zamontowanych
  • Towarów dopasowanych do twoich potrzeb, które wykonaliśmy na twoje życzenie i według twoich wytycznych
  • Towarów z outletu i przecenionych, które pochodzą z końcówek kolekcji, wyprzedaży, likwidacji sklepów lub ekspozycji
  • Towarów marki Apple
  • Towarów, które masz w leasingu
  • Rozpakowanych multimediów (np. oprogramowań, gier komputerowych)
  • Rozpakowanych towarów higienicznych (np. słuchawek dousznych, depilatorów)
Pełną listę sprawdzisz w regulaminie programu Zakupy bez obaw

Jak zwrócić towar?
1
Odwiedź nasz dowolny sklep
  • Nie wypełniaj formularza zwrotu!
  • Zabierz ze sobą zwracany sprzęt i dowód zakupu, np. paragon lub fakturę.
  • Od otrzymania towaru na zwrot masz 30 dni kalendarzowych z kontem klienta lub 15 dni bez. Pst, konto możesz założyć w każdej chwili!

2
Pieniądze zwrócimy ci od razu
Wyjątkiem są płatności kartą – ich zwrot dostaniesz z powrotem na kartę.

Zwracasz duży sprzęt?

Możemy odebrać go od ciebie w cenie od 99.90 zł.

Sprawdź
Więcej informacji Regulamin programu Zakupy bez obaw

Regulamin programu Zakupy bez obaw (obowiązujący do 20.09.2023 r.)

Status zwrotu

Numer zgłoszenia

Ładowanie danych Ładowanie danych

lub

Jeśli zwrot został zgłoszony przez konto klienta,
status możesz sprawdzić również w zakładce Historia reklamacji i zwrotów.

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę zwrócić towar kupiony przez internet?

Wysyłka do magazynu

Z tej opcji możesz skorzystać, jeśli spełniasz warunki ustawy o prawach konsumenta (zawarte w przygotowanym przez nas dokumencie). Przed zwrotem wypełnij formularz – masz na to 14 dni od otrzymania towaru. Aby uzupełnić elektroniczny formularz, przejdź do Historii zakupów w koncie klienta, znajdź na liście produkt do zwrotu i kliknij przycisk Zwrot towaru.

Zwrot w sklepie

Z tej opcji możesz skorzystać, jeśli spełniasz warunki regulaminu programu Zakupy bez obaw. Masz na to 30 dni od otrzymania towaru. Pamiętaj, aby nie wypełniać formularza zwrotów!

Jeśli zwracasz duży towar, pomożemy ci z transportem do naszego magazynu.
Skorzystaj z naszej usługi w cenie już od 99,90 zł!

Jak mogę zwrócić towar kupiony w sklepie stacjonarnym?

Jeśli spełniasz warunki regulaminu programu Zakupy bez obaw, możesz zwrócić towar w sklepie. Od otrzymania towaru masz na zwrot 30 dni z kontem klienta lub 15 dni bez. Pamiętaj, aby nie wypełniać formularza zwrotów!

Jeśli zwracasz duży towar, pomożemy ci z transportem do naszego magazynu. Skorzystaj z naszej usługi w cenie już od 99.90 zł!

Ile mam czasu na zwrot?

Jeśli zwracasz towar do magazynu

Jeśli zwracasz towar do magazynu (odstąpienie od umowy zawartej na odległość) masz 14 dni na wysyłkę do magazynu, liczone od odstąpienia od umowy.

Jeśli zwracasz towar do sklepu

30 dni z kontem klienta lub 15 dni bez na zwrot do sklepu

Pamiętaj, że sposób zwrotu zależy od miejsca zakupu. Dowiedz się więcej

Na jaki adres mogę odesłać towar?

Jeśli zwracasz towar kupiony online i spełniasz warunki ustawy o prawach konsumenta (zawarte w przygotowanym przez nas dokumencie), adres do wysyłki to:


Euro-net sp. z o.o.
ul. Parzniewska 18
05-800 Pruszków
Magazyn 1 / Rampa T6


Uzupełnij formularz zwrotu, a na paczce napisz „Odstąpienie od umowy” i numer twojego zamówienia.


Jeśli chcesz przesłać sprzęt kurierem, podaj do kontaktu:
– telefon: +48 855 855 855
– mail: sklep@euro.com.pl

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Jeśli zwracasz towar do magazynu

Zwrot pieniędzy zlecimy przelewem na podany w formularzu numer konta.

Jeśli nie podasz nam numeru konta, pieniądze zwrócimy ci w taki sposób, w jaki zapłacono za towar.

Jeśli zwracasz towar do sklepu

W większości przypadków od razu zwrócimy ci gotówkę. Wyjątkiem są płatności kartą – ich zwrot dostaniesz z powrotem na kartę.

Pamiętaj, że sposób zwrotu zależy od miejsca zakupu. Dowiedz się więcej

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Jeśli zwracasz towar do magazynu

Maks. 14 dni od otrzymania przez nas towaru

Jeśli zwracasz towar do sklepu

Jeszcze podczas wizyty w sklepie

Pamiętaj, że sposób zwrotu zależy od miejsca zakupu. Dowiedz się więcej

Kto ponosi koszty zwrotu?

Zgodnie z prawem (Ustawą o prawach konsumenta i Regulaminem programu Zakupy bez obaw) to ty ponosisz koszty zwrotu.

Czy mogę wymienić towar?

Tak, możesz wymienić towar w dowolnym sklepie, jeśli spełnia on warunki programu Zakupy bez obaw.. Jeśli cena nowego produktu będzie inna, zwrócimy różnicę na twoje konto lub poprosimy cię o dopłatę.

Czy mogę zwrócić rozpakowany produkt?

Jeśli zwracasz towar do magazynu

Tak, możesz zwrócić rozpakowany towar (oprócz towarów higienicznych i multimediów) do naszego magazynu. Więcej szczegółów.

Jeśli zwracasz towar do sklepu

Tak (oprócz towarów higienicznych i multimediów), jeśli spełnia warunki programu Zakupy bez obaw.

Pamiętaj, że sposób zwrotu zależy od miejsca zakupu. Dowiedz się więcej

Czy mogę zamówić usługę odbioru towaru?

Tak, jeśli zwracasz towar dużych rozmiarów i spełnia on warunki programu Zakupy bez obaw. Odbiór możesz zamówić w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Za usługę zapłacisz od 99.90 zł.

Czy mogę zwrócić wadliwy sprzęt?

Jeśli stwierdzisz wadę sprzętu, najlepiej zgłosić reklamację.

Czy mogę zwrócić towar kupiony na firmę?

Jeśli zwracasz towar do magazynu

Tak, jeśli:
– prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą,
– towar został kupiony do celów prywatnych,
– spełniasz pozostałe warunki ustawy o prawach konsumenta (zawarte w przygotowanym przez nas dokumencie).

Jeśli zwracasz towar do sklepu

Tak, jeśli spełniasz warunki programu Zakupy bez obaw.

Pamiętaj, że sposób zwrotu zależy od miejsca zakupu. Dowiedz się więcej

Czy mogę zwrócić produkt kupiony online do sklepu stacjonarnego?

Tak, jeśli spełniasz warunki programu Zakupy bez obaw. Pamiętaj, aby nie wypełniać formularza zwrotów!

Czy mogę zwrócić produkt z outletu?

Tak, jeśli został kupiony online, możesz wysłać go do naszego magazynu.

Czy mogę zwrócić produkt kupiony na raty?

Tak. Wpłacone raty zwrócimy ci przelewem.

Kontakt

pon. – pt. od 8:00 do 21:00
sob. – niedz. od 9:00 do 18:00