Raty z Doradcą (w sklepie)

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Czy Raty 0% zawierają koszty?

Raty 0%, to raty nieoprocentowane. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania wynosi 0% (RRSO 0%).

Czy ubezpieczenie kredytu jest obowiązkowe?

Masz możliwość wyboru opcji kredytu z ubezpieczeniem lub bez ubezpieczenia. Posiadając ubezpieczenie zyskujesz spokój w przypadku utraty pracy, czy pobytu w szpitalu na skutek nieszczęśliwego wypadku. Miesięcznie płacisz jedynie od kilku do kilkunastu zł więcej, a w razie nieprzewidzianych sytuacji losowych ubezpieczyciel zapewnia, np.

  • w przypadku utraty pracy – wypłacana jest równowartość max. 6 rat, masz zapewnione środki na spłatę kredytu oraz profesjonalną pomoc w poszukiwaniu pracy,
  • w przypadku pobytu w szpitalu w następstwie nieszczęśliwego wypadku – wypłacana jest równowartość max. 6 rat, masz zapewnione środki na spłatę kredytu oraz organizację i pokrycie kosztów rehabilitacji.

Więcej informacji o pakiecie

Gdzie mogę wnioskować o kredyt?

Możesz wnioskować o kredyt w punkcie ratalnym w każdym sklepie stacjonarnym naszej sieci. Po udaniu się ze stosownymi dokumentami do sklepu, sprzedawca ratalny dobierze jak najkorzystniejszy produkt ratalny, dopasowany do indywidualnych potrzeb.

Ile trwa weryfikacja wniosku ratalnego?

Weryfikacja wniosku ratalnego trwa zwykle do 2 minut*, w przypadku uzyskania pozytywnej decyzji banku - masz możliwość natychmiastowego odbioru zakupionego produktu lub umówienia preferowanego terminu dostawy do domu. Bank może przedłużyć weryfikację bez podania przyczyny do 2 dni roboczych.

*Na podstawie danych z systemu ratalnego EURO za okres 01.03-31.08.2019, 98% decyzji kredytowych zostało wydanych w czasie do 2 minut od złożenia wniosku, 84% decyzji kredytowych zostało wydanych w czasie do 1 minuty od złożenia wniosku.

Czy wpłata własna jest wymagana?

Wpłata własna jest dobrowolna, sam decydujesz czy chcesz dokonać wpłaty własnej. Należy jednak pamiętać, że Bank ma prawo poprosić o dokonanie wpłaty własnej.

Czy mogę wcześniej spłacić kredyt?

Tak. W celu dokonania wcześniejszej spłaty kredytu należy skontaktować się z bankiem, który sfinansował zakup i poinformować o zamiarze wcześniejszej spłaty.

Gdzie uzyskam informację o ilości rat pozostałych do spłaty?

W celu uzyskania informacji dotyczącej ilości rat i kwot pozostałych do zapłaty, należy skontaktować się z bankiem, z którym została zawarta umowa. Telefony:

  • Alior Bank: 801-11-55-99
  • BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Sygma Bank): 801 100 600, 22 201 37 00
  • Santander Bank: 19 500
Czy bank może odmówić udzielenia kredytu ze względu na wiek kredytobiorcy?

Bank w wyniku weryfikacji wniosku może podjąć negatywną decyzję, niezależnie od Twojego wieku. W celu uzyskania wyjaśnienia dotyczącego wydania decyzji negatywnej prosimy o bezpośredni kontakt z Bankiem, który wydał decyzję kredytową:

  • Alior Bank: 19 502 (z sieci Play: 12 19 502) lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
  • Santander Consumer Bank: 19 500
Czy otrzymam fakturę na firmę przy zakupie ratalnym?

Oferujemy swoim klientom kredyty konsumenckie, są to kredyty dla gospodarstw domowych, dlatego zgodnie z np. ustawą prawo bankowe, ustawą o kredycie konsumenckim, nie wystawimy w przypadku takiego zakupu faktury na dane podmiotów gospodarczych. Masz możliwość otrzymania faktury na Twoje dane, czyli imię, nazwisko i adres zamieszkania.

Czy mogę odstąpić od umowy ratalnej?

Możesz odstąpić od umowy o kredyt ratalny w ciągu 14 dni od daty jej podpisania. Dostępne formy złożenia odstąpienia od umowy opisuje poniższa tabela:

Bank, z którym została zawarta umowa Złożenie odstąpienia listem na adres wskazany w umowie (decyduje data stempla pocztowego) Złożenie odstąpienia w Oddziale Banku Złożenie odstąpienia w sklepie EURO, w którym została podpisana umowa kredytowa
Alior Bank tak tak tak
Santander Bank tak tak tak
Czy obcokrajowiec może wnioskować o kredyt?

Tak, przy sobie trzeba mieć:

  • Paszport
  • Kartę pobytu z numerem PESEL
  • Dane zakładu pracy (adres, telefon, data zatrudnienia, numer NIP)

Bank akceptuje kartę pobytu z rodzajem wydanego zezwolenia:

  • pobyt stały,
  • osiedlenie się,
  • pobyt rezydenta długoterminowego UE

Twój osobisty doradca w każdej chwili do dyspozycji

połączenie interaktywne

Razem z doradcą będziesz widzieć ten sam ekran serwisu, produkty i informacje o nich.

Zgodnie z regulaminem i polityką prywatności

TAK DBAMY O TWOJE BEZPIECZEŃSTWO
Połączenie jest bezpieczne i szyfrowane.
Więcej informacji o bezpieczeństwie

 
Doradca nie będzie widział Twoich danych, haseł czy informacji o płatnościach.

 
Doradca nie będzie widział innych Twoich otwartych zakładek ani programów