Akcja serwisowa FRANKE
Szanowny Kliencie,
Firma Franke zidentyfikowała problem bezpieczeństwa związany z możliwym pojawieniem się bakterii Pseudomonas aeruginosa w części baterii kuchennych ze stali szlachetnej, wyprodukowanych w okresie od maja do września 2025 roku.

Jeśli posiadasz jeden z wymienionych modeli, których dotyczy problem prosimy o zapoznanie się z poniższym komunikatem.

Lista modeli, których może dotyczyć problem:

EAN Model EAN Model
7612981831998Pescara XL semi-pro Stal szlachetna 7612985728805Atlas Neo J Stal szlachetna
7612981832001Pescara L semi-pro Stal szlachetna 7612985728812Atlas Neo J pull-out Stal szlachetna
7612985444873Atlas Neo Stal szlachetna 7612985820462Eos Neo Czarna stal szlachetna
7612985444903Atlas Neo pull-out Stal szlachetna 7612985820479Eos Neo pull-out spray Czarna stal szlachetna
7612985444910Atlas Neo pull-out window Stal szlachetna 7612985886864Atlas Neo Sensor Stal szlachetna
7612985444934Atlas Neo pull-out spray Stal szlachetna 7612985886895Atlas Neo Sensor Czarna stal szlachetna
7612985474702Eos Neo U Stal szlachetna 7612985910866Atlas Neo Miedziany
7612985474733Eos Neo U pull-out spray Stal szlachetna 7612985910880Atlas Neo Antracyt
7612985543453Mythos Stal Szlachetna 7612985910897Atlas Neo pull-out Miedziany
7612985543460Mythos pull-out Stal szlachetna 7612985911214Atlas Neo pull-out Antracyt
7612985552639Atlas Neo Czarna stal szlachetna 7612985911252Eos Neo pull-out spray Miedziany
7612985552646Atlas Neo pull-out Czarna stal szlachetna 7612985911276Eos Neo pull-out spray Antracyt
7612985552653Mythos Czarna stal szlachetna 7612986230529Atlas Neo Złoto
7612985552660Mythos pull-out Czarna stal szlachetna 7612986230536Atlas Neo pull-out Złoto
7612985650557Orbit Stal szlachetna 7612986230550Eos Neo pull-out spray Złoto
7612985650564Orbit pull-out Stal szlachetna 7612980534739Atlas Celar Water Stal szlachetna
7612985727983Eos Neo Stal szlachetna 7612980534746Eos Clear Water Stal szlachetna
7612985727990Eos Neo pull-out spray Stal szlachetna 7612985951173Zestaw Atlas Clear Water z filtrem Franke Clear Water Stal szlachetna
7612985951166Zestaw Eos Clear Water z filtrem Franke Clear Water Stal szlachetna

Jak zidentyfikować czy produkt jest objęty akcją?
Aby ustalić czy produkt należy do, której dotyczy problem bezpieczeństwa, prosimy o weryfikację numeru katalogowego oraz tygodnia produkcji. Informacje te znajdują się na kartonie zbiorczym oraz na etykiecie umieszczonej na wężu przyłączeniowym baterii.
Działanie dotyczy produktów wyprodukowanych w okresie od 18. tygodnia 2025 roku do 39. tygodnia 2025 roku.
Poniższy przykład przedstawia etykietę baterii o numerze katalogowym 115.0521.438 wyprodukowaną w 34. tygodniu 2025 roku:

Wężyki przyłączeniowe baterii

Karton zbiorczy

Jakie działania należy podjąć? Instrukcja samodzielnej dezynfekcji baterii
  1. Prosimy o sprawdzenie czy temperatura ciepłej wody w domowej instalacji (ustawienia systemu podgrzewania wody) osiąga 72°C. Jeśli tak to należy pozostawić otwarty strumień wody o tej temperaturze przez 3 minuty, zgodnie z normą DVGW W 551-3 (A) – Higiena w instalacjach wodnych, cz.3: czyszczenie i dezynfekcja.
  2. Jeśli nie mają Państwo możliwości ręcznej regulacji temperatury należy skorzystać z pomocy hydraulika a następnie postępować zgodnie z instrukcją z punktu 1.
  3. Jeśli wykonanie tych czynności nie jest możliwe prosimy o niezwłoczny kontakt z serwisem Franke Polska w celu uzyskania wsparcia. Formularz zgłoszeń znajduje się na stronie franke.pl, w zakładce kontakt: https://www.franke.com/pl/pl/home-solutions/kontakt/formularz-serwisowy-Franke.html.
W razie pytań dotyczących powyżej opisanych działań naprawczych prosimy o kontakt z firmą Franke poprzez formularz zgłoszeń lub mailowo:
HS-safety.INT@franke.com
Kontakt z RTV Euro AGD:
Na wszystkie pytania odpowiemy telefonicznie pod nr tel.855 855 855
Reklamacja
u sprzedawcy
Dla Towarów i usług kupionych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz Sklepu Fizycznego możesz dokonać zgłoszenia reklamacji logując się do Twojego Konta Klienta i wypełniając elektroniczny formularz reklamacji. Po wypełnieniu formularza otrzymasz od nas informację o dalszych krokach.

dowiedz się więcej
Reklamacja w autoryzowanym serwisie producenta / gwaranta
Reklamację możesz złożyć bezpośrednio w najbliższym Serwisie producenta. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub na stronie producenta, którą pomoże Ci odnaleźć nasza wyszukiwarka. Warto sprawdzić czy Towar nie jest objęty serwisem door-to-door.

dowiedz się więcej
Status
reklamacji

sprawdź
Reklamacja
bez logowania

sprawdź
Najczęściej
zadawane pytania

sprawdź
Reklamacja u sprzedawcy

Zamówienia Internetowe

Zamówienia ze Sklepu Internetowego lub Centrum Obsługi Klienta możesz wygodnie zareklamować, logując się do Twojego Konta Klienta i wybierając „reklamacja” przy zamówieniu, które chcesz zareklamować.

zaloguj się i złóż reklamację
Zaloguj się do
Twojego Konta Klienta
Wybierz zamówienie, które chcesz zareklamować
Wypełnij formularz, podając oczekiwania dotyczące reklamacji
Gotowe!
Twoja reklamacja została złożona.

Zamówienia ze Sklepu fizycznego

Zamówienia ze Sklepu fizycznego możesz wygodnie reklamować
przez Internet. Wystarczy tylko, że zarejestrujesz swój
paragon w Twoim Koncie Klienta.

Po zarejestrowaniu paragonu wejdź do zakładki „historia
zakupów” i wybierz „reklamacja” przy zarejestrowanym
wcześniej paragonie.

zarejestruj paragon Jak zarejestrować paragon?
Zarejestruj paragon w Twoim Koncie Klienta.
Wybierz zarejestrowany paragon w zakładce „Twoje zakupy”
Wypełnij formularz, podając oczekiwania dotyczące reklamacji
Gotowe!
Twoja reklamacja została złożona.
Nie masz Konta Klienta?

Aby złożyć reklamację w RTV EURO AGD nie musisz się logować, ani posiadać Konta Klienta. Reklamacja bez logowania wymaga podania numeru zamówienia lub numeru innego dokumentu sprzedaży (np. paragonu, faktury VAT, umowy ratalnej), oraz wypełnienia dodatkowych pól weryfikujących Twój zakup

Złóż reklamację bez logowania
Masz pytanie?

Nie możesz znaleźć potrzebnych Ci informacji? Nasi eksperci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania