Zwroty i reklamacje

Sprawdź status reklamacji towaru


Podaj numer zgłoszenia:

Ładowanie danych Ładowanie danych

Sprawdź status

Ważne!

W przypadku otrzymania informacji o konieczności zgłoszenia się do sklepu fizycznego, w celu zakończenia procesu reklamacyjnego, prosimy o zabranie ze sobą zgłoszenia reklamacyjnego wydanego przy rejestracji reklamacji.

W przypadku otrzymania informacji o wymianie reklamowanego towaru lub zwrocie należności, prosimy o dostarczenie kompletu wyposażenia do reklamowanego towaru. Nie dotyczy to sytuacji, gdy wyposażenie zostało już przekazane przy składaniu reklamacji lub reklamacja rozstrzygnięta została poprzez obniżenie ceny reklamowanego towaru.



Twój osobisty doradca w każdej chwili do dyspozycji

połączenie interaktywne

Razem z doradcą będziesz widzieć ten sam ekran serwisu, produkty i informacje o nich.

Zgodnie z regulaminem i polityką prywatności

TAK DBAMY O TWOJE BEZPIECZEŃSTWO
Połączenie jest bezpieczne i szyfrowane.
Więcej informacji o bezpieczeństwie

 
Doradca nie będzie widział Twoich danych, haseł czy informacji o płatnościach.

 
Doradca nie będzie widział innych Twoich otwartych zakładek ani programów