Zapłać z PayPo i ciesz się
CyberOCHRONĄ
przez 6 miesięcy GRATIS!

O PayPo

Szukasz najlepszych okazji, za które zapłacisz szybko i wygodnie?
Spełniaj swoje zakupowe marzenia już teraz!

Zamów interesujące cię produkty o wartości do 1500 zł i zapłać za nie nawet 30 dni po zakupie,
bez dodatkowych kosztów. Jeśli potrzebujesz więcej czasu, rozłóż płatność na wygodne raty.

Sprawdź jakie to proste!

1

Wybierz interesujące Cię produkty

Dodaj to co chcesz do koszyka
i wybierz PayPo|PayU Płacę później jako metodę płatności za zamówienie.

2

Po przekierowaniu
do PayPo uzupełnij krótki formularz

i potwierdź swoją tożsamość

3

PayPo zapłaci za twoje
zakupy w sklepie

a Ty otrzymasz swoje zamówienie.
To takie proste!

4

Kupujesz już dziś, a płacisz
nawet po 30 dniach

Jeśli potrzebujesz więcej czasu,
płatność możesz rozłożyć
na wygodne raty.

Pokaż

Zobacz, że warto!

Planujesz zakupy, ale czekasz
na przypływ gotówki?
Już nie musisz!

Wybierając PayPo za zakupy zapłacisz wtedy, kiedy Ci jest najwygodniej.
Masz na to aż 30 dni, bez żadnych kosztów.

Chciałbyś kupić produkt na raty,
ale nie obejmuje go oferta
ratalna? Teraz masz taką możliwość.

PayPo opłaci Twoje zakupy, a Ty będziesz mógł rozłożyć płatność
na wygodne raty.

Proces PayPo jest prosty
i intuicyjny

Decyzję otrzymujesz w czasie
do 5 sekund

Możesz pozwolić sobie
na więcej

Zrobić prezent sobie lub bliskim albo zaszaleć na promocji.

Najczęściej zadawane pytania

Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.
W jaki sposób płacę za zamówienie?
PayPo opłaca Twoje Zamówienie w sklepie. Spłaty należności do PayPo możesz dokonać przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody PayPo udostępnia panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
Czy to jest bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta
Czy to coś kosztuje?
Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość Zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie PayPo prezentuje w podsumowaniu mailowym, Umowie, oraz w panelu Klienta. Nie musisz decydować się od razu.
Co jeśli nie zapłacę PayPo w ciągu 30 dni?
Nie martw się, nic sie nie stanie. Twoja spłata zostanie automatycznie rozłożona na wygodne raty.
Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w systemie PayPo po przeprocesowaniu zwrotu Zamówienia.
Ile wynosi RRSO?
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania („RRSO”) w przypadku spłaty Kredytu w ciągu 30 dni wynosi 0,0%. Prowizja jest naliczana 31 dnia, a jej wysokość zależy indywidualnej oceny zdolności kredytowej. Dokładne wyliczenie dla transakcji jest prezentowane w formularzu informacyjnym przed zawarciem umowy.

CyberOchrona

Darmowe ubezpieczenie od zagrożeń cybernetycznych.

CyberOchrona to dodatkowa bezpłatna usługa dla naszych klientów, którzy
od 4.08 do 4.09.2022 r. płacą za zakupy z PayPo. Ubezpieczenie jest ważne
przez 6 miesięcy.

Obejmuje:
  • bezprawne użycie środków płatniczych online,
  • awarię sprzętu powodującą utratę danych,
  • niedostarczenie towaru zakupionego online,
  • naruszenie reputacji online,
  • kradzież tożsamości online.

Zagrożenie cybernetyczne (cyberzagrożenie) to zagrożenie, które jest związane z działaniem sprzętu elektronicznego (telefonów, komputerów, tabletów itp.) oraz technologii IT.

Dlaczego warto?

Za ubezpieczenie nic nie płacisz!

Ubezpieczenie zaczyna działać automatycznie 15. dnia od złożenia zamówienia w sklepie internetowym lub przez Centrum Obsługi Klienta.
Wystarczy, że zapłacisz za towar za pomocą PayPo i go nie zwrócisz.

Korzystasz za darmo. Po 6 miesiącach ubezpieczenie automatycznie wygasa – nie musisz pamiętać o rezygnacji z niego.

Specjaliści do twojej dyspozycji

Aby zapewnić usługę na najwyższym poziomie, zgłoszenia obsługują specjaliści z wielu dziedzin, m.in. informatycy i prawnicy.

Jeśli chcesz zgłosić szkodę, kliknij tutaj

Jak skorzystać?

Zapłać za zakupy z PayPo i ciesz się 6 miesiącami CyberOchrony!
  • 1

    Kup dowolny produkt i zapłać za niego płatnością odroczoną (PayPo) od 4.08 do 4.09.2022 r.

  • 2

    Poczekaj na e-mail z potwierdzeniem, że ubezpieczenie zaczyna działać. Wiadomość dostaniesz po 15 dniach od złożenia zamówienia, jeżeli nie odstąpisz od umowy zakupu towaru.

  • 3

    Po otrzymaniu potwierdzenia zyskasz CyberOchronę na 6 miesięcy.

Ubezpieczenie chroni:

Twoje środki płatnicze online

Ochrona działa, gdy stracisz pieniądze z konta, bo ktoś użyje twojego środka płatniczego online w sposób nieupoważniony.

Ubezpieczenie obejmuje wszystkie metody płatności:

  • z użyciem karty płatniczej,
  • mobilne (Google Pay i Apple Pay).

Przykład:
Ktoś ukradł ci kartę płatniczą i zapłacił nią za zakupy w sklepie internetowym.
Ubezpieczyciel podejmie kroki prawne, by odzyskać pieniądze. Jeśli mu się nie uda – wypłaci ci odszkodowanie.

Twoje zakupy online

Ochrona działa, gdy po zakupie w dowolnym sklepie internetowym:

  • nie otrzymasz towaru,
  • dostarczony towar będzie wadliwy lub niezgodny z zamówieniem.

Przykład:
Kupiony online komplet mebli ogrodowych nie dotarł do ciebie. A ze sprzedawcą nie ma kontaktu.
Ubezpieczyciel podejmie kroki prawne, by odzyskać pieniądze. Jeśli mu się nie uda – wypłaci ci odszkodowanie.

Twoje dane komputerowe

Ochrona działa, gdy awaria sprzętu komputerowego spowoduje utratę danych.
Taką awarię powodują przyczyny wewnętrzne. Uniemożliwia ona prawidłowe korzystanie ze sprzętu.

Przykład:
Przez awarię laptopa zniknęły ważne dane na twoim twardym dysku.
Otrzymasz pomoc specjalisty IT, który odzyska utracone dane. Ubezpieczyciel pokryje jej koszty.

Twoją tożsamość online

Ochrona działa, gdy dojdzie do straty majątkowej, bo ktoś ukradnie i wykorzysta twoją tożsamość w internecie w celu oszustwa, w wyniku którego poniesiesz szkodę majątkową.

Otrzymasz pomoc assistance prawnego – możesz skorzystać z telefonicznej pomocy prawnej, doradztwa oraz reprezentacji prawnej przed sądem.

Twoją reputację online

Ochrona działa, gdy dojdzie do naruszenia twojego dobrego imienia lub prawa do prywatności w internecie lub mediach społecznościowych.
Takie naruszenie to na przykład:

  • pomówienie,
  • znieważenie,
  • bezprawne ujawnienie informacji na temat twojego życia prywatnego.

Otrzymasz pomoc assistance prawnego. Ubezpieczyciel podejmie kroki prawne wobec osoby lub właściciela strony internetowej z treściami, które naruszają twoją reputację online.

Co możesz zrobić, gdy wystąpi cyberzagrożenie?

Zgłoszenie zdarzenia
  • 1

    Zadzwoń do Centrum Pomocy Assistance

    +48 22 575 95 99

    pon. – pt.

    od 9:00 do 17:00

  • 2

    Podaj:
    • swoje dane i numer zamówienia internetowego

    Znajdziesz je w Koncie Moje Euro lub w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.

Co dalej?

Centrum Pomocy Assistance przekaże twoje zgłoszenie specjalistom. Ocenią oni możliwość przeciwdziałania cyberzagrożeniu oraz podadzą przewidywany czas rozwiązania problemu. Przygotują też raport, w którym napiszą, jakie kroki prawne możesz podjąć.

Po zgłoszeniu zdarzenia

Kolejne działania zależą od konkretnej sytuacji:

Pomoc specjalisty IT
Specjalista podejmie działania, by usunąć fałszywe informacje w internecie na twój temat lub zastąpić je prawdziwymi informacjami.

Podjęcie kroków prawnych
Specjalista podejmie działania, by rozwiązać twoje problemy. A ty dostaniesz raport z czynności, które wykonał.

Wypłata odszkodowania
Jeśli działania prawne nie pomogą, ubezpieczyciel wypłaci ci odszkodowanie na pokrycie poniesionych przez ciebie kosztów.

Specjalna infolinia – Centrum Pomocy Assistance

Jeśli chcesz zgłosić szkodę, zadzwoń:

+48 22 575 95 99

pon. – pt.

od 9:00 do 17:00

Dodatkowe informacje

Kredytu udziela PayPo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 37 (02-672 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000575158, o kapitale zakładowym w wysokości 943.550 złotych, NIP: 5213705997, REGON: 362485126, wpisana do rejestru instytucji pożyczkowych pod numerem RIP000135 oraz Rejestru Małych Instytucji Płatniczych pod numerem MIP 43/2019 prowadzonych przez Komisję Nadzoru Finansowego.