HP Reverb G2 + 2 kontrolery ruchu
HPPodaj numer katalogowy produktu podczas rozmowy z konsultantem.
855 855 855
pon.-pt. 8:00 - 21:00
sob. 9:00 - 18:00
niedz. 9:00 - 18:00
855 855 855
Opis produktu
Okulary VR HP Reverb G2 z bliska
1 ELASTYCZNE DOPASOWANIE
Sprężyste materiały na magnetycznych łączeniach umożliwiają błyskawiczne dopasowanie sprzętu HP Reverb G2 do użytkownika.
2 KOMFORTOWE PODUSZKI
Zapomnij, że okulary VR są na Twojej głowie – specjalny system pogrubionych, miękkich poduszek zapewnia równomierny rozkład wagi i delikatny kontakt urządzenia ze skórą.
3 PERFEKCYJNY WIDOK
Z pomocą mechanizmu IPD bez przeszkód odsuniesz soczewki na szerokość źrenic, aby całe pole widzenia wypełniał szczegółowy obraz.

W opakowaniu HP Reverb G2

1Okulary VR
HP – marka godna zaufania

Wyjątkowa jakość i zaufanie konsumentów

Producent innowacyjnych drukarek i monitorów

Marka założona w 1939 roku

Dane techniczne
okulary VR HP Reverb G2 + 2 kontrolery ruchu
Rozdzielczość ekranu | 2160 x 2160 na każde oko |
Pole widzenia | 114º |
Częstotliwość odświeżania | 90 Hz |
Czujniki | żyroskop |
Przeznaczenie | komputer PC |
Złącza | 1x DisplayPort 1.3 |
Kod producenta | 1N0T5AA |
Gwarancja | |
Gwarancja | 36 miesięcy |
Producent / importer | |
Nazwa producenta / importera | AB S.A. |
Znak zgodności | |
Znak zgodności |
|
- Marka: HP
- Przeznaczenie: komputer PC
- Zestaw z kontrolerem: tak
Ocena klientów
Szukaliśmy dobrego VR długo analizując dostępne urządzenia. Koniec końców zdecydowaliśmy się na HP Reverb G2. Urządzenie bardzo dobrze wyświetla obraz kontrolery działają prawidłowo i ogólnie byłoby idealnie gdyby nie 2 sprawy: 1) Problemy z połączeniem USB Error Code 7-12. Temat dotyczy podobno też innych headset'ów i najlepiej jest odłączyć wszystkie urządzenia USB i po kolei szukać który zadziała ja niestety musiałem powtórzyć operacje 2x. Teraz na tym porcie (pod kablem sieciowym) zawsze już działa. 2) Problem z wbudowanym audio. Zauważyłem przycinający się obraz przy którym na ekranie pojawiała się ikona głośności. Musiałem wyłączyć w ustawieniach Windows mixed reality korzystanie z wbudowanego dźwięku i problem nie wystąpił. System Ryzen 3700 + Radeon rx5700xt
Polecam. Chyba, że masz wadę wzroku, to lepiej je przetestować przed zakupem. Ja nie mogłem ustawić ostrości, wiec oddałem
Zdarzy mu się zgubić kontrolery Male fov Nie mam porównania do innych headsetow, z tego jestem pozytywnie zaskoczony
Plusy: Bardzo dobra jakość w centrum kadru, Uczciwa cena, Wygodne i dobrze brzmiące słuchawki, Wygodna taśma boczna, Dość lekkie, Dobrze dopasowane do kształtu twarzy Minusy: Gogle wymagają superkomputera NASA aby wykorzystać je w 100% w grach AAA, duża degradacja jakości poza centrum kadru, Bardzo wąski kąt widzenia, Wymagają dodatkowej warstwy oprogramowania WMR co komplikuje i dodatkowo pogarsza osiągi, Niewygodna wąska i twarda taśma górna
Obraz, kontrolery, współpraca z programami są OK. Jeżeli ktoś lubi ekstremalnie szybkie gry, to ze śledzenia kontrolerów może nie być do końca zadowolony. Akurat teraz zaczęły się problemy z prawym głośnikiem. W necie zobaczyłem, że to chyba "pięta achillesowa" tych okularów. Pokombinuję jeszcze trochę, ale jak nie będzie poprawy, to będę musiał reklamować.
Sporo frajdy. Trzeba używać porządnych akumulatorków (1.5v a nie 1.2v) bo kontrolery wchodzą w tryb oszczędzania energii i śledzenie jest niedokładne. Przy porządnych akumulatorkach nie ma się czego czepić. Na początku miałem małe nudności, ale organizm szybko się przyzwyczaił. Jakość dźwięku przyjemnie zaskakuje. Optyka jest tu specyficznie zrobiona i jest duża różnica między tzw sweetspot a reszta... Po prostu obraz w środku jest za dobry 😀 nie dziwię się że niektórych to drażni. Na Amazonie za ok 100zl można kupić lepszą osłonę na twarz (oczy są bliżej soczewek) i wygląda to wtedy naprawdę dobrze... Szkoda że HP nie pomyślało i takiej opcji. Generalnie ja nie żałuję zakupu, to zupełnie inne granie... A i filmy się ciekawie ogląda - na leżąco na łóżeczku 😀
Gdyby ktoś się zastanawiał, to jest to niestety stara wersja G2. Co prawda kabel jest nowy, ale gogle posiadają jednoczęściową maskę, bez możliwości skrócenia dystansu soczewek do oczu. Szkoda, że nie ma nigdzie tej informacji w ofercie. Towar zwracam. Jeśli chodzi o funkcjonalność, to nawet ich nie podłączałem ani nie zdejmowałem folii. Mogę natomiast powiedzieć, że są bardzo wygodne i dobrze przylegają do twarzy.
Same okulary VR to nowa jakość na rynku. Jakość obrazu, brak efektu siatki (screen door effect) czy rozblasków (Gods ray) dają na tyle dobry efekt, że można zapomnieć o nieco niższym polu widzenia (FoV) czy odświeżaniu ekrany niż w przypadku Valve Index. Podłączenie jest łatwe i proste. Kabel nieco sztywniejszy niż w Valve Index a to też minus. Problemów z WMR, SteamVR nie miałem. Kontrolery są bardzo słabe, zarówno ich kształt, wyważenie jak i czasem występujące problemy z trackingiem (czasem wynika to z nieco rozładowanej baterii, więc dobrze kupić porządne akumulatory 1,5V i często je ładować). Do simów - bajka. Do dynamiczniejszych gier - można kupić kontrolery od Valve Index i wtedy też bajka, w innym wypadku średnio ale grać się da.
Latam głównie na symulatorach (DCS). Wcześniej miałem okazję użytkować G. W stosunku do nich G2 daje: więcej miejsca na okulary, zmieniony system dźwięku - mamy głośniczki nie przylegające do uszu zamiast słuchawek. Dodatkowe 2 kamery po bokach, lepsze okablowanie. Fajna jest też możliwość wyłączania gogli przyciskiem na pudełku do którego wpina się zasilacz. Generalnie na plus w stosunku do G1.
Obraz bajka, szczególnie porównując do Rifta S, momentami aż za bardzo wciągające (ale o to chodzi). Nie rozumiem słąbych ocen dla tego modelu, dlatego też piszę opinię. Również google nie wymagają niewiadomo jakiego komputera do działania, GTX 1060 6GB spokojnie sobie radził. Godne polecenia, niestety w moim przypadku granie w większość gier gdzie poruszamy się za pomocą kontrolera po 30 min. skutkuje efektami jak przy chorobie lokomocyjnej.