Kierownica Thrustmaster T300 RS GT Edition
ThrustmasterPodaj numer katalogowy produktu podczas rozmowy z konsultantem.
855 855 855
pon.-pt. 8:00 - 21:00
sob. 9:00 - 18:00
niedz. 9:00 - 18:00
855 855 855
Razem taniej!
przeglądasz:

Zmień produkt
Akcesoria
-
1 299 zł64,95 zł x 20 rat 0%
Fotel gamingowy Corsair T1 Race 2018 (czarno-czerwony)
Maksymalne obciążenie 120 kgMateriał skóra ekologiczna (PU)Kolor czarno-czerwony -
1 199 zł119,90 zł x 10 rat 0%
Fotel gamingowy Corsair T2 Road Warrior (czarny)
Maksymalne obciążenie 136 kgMateriał skóra ekologiczna (PU)Kolor czarny
Opis produktu

KIEROWNICA WYŚCIGOWA T300 RS GT NA OFICJALNEJ LICENCJI GRAN TURISMO
Dobre historie nigdy się nie kończą. Po sukcesie kierownicy T300 RS zespoły Thrustmaster i GT ponownie połączyły siły, aby zaproponować graczom realistyczne, mocne i bezkompromisowe wrażenia związane z jazdą samochodem — przedstawiamy T300 RS GT.
Ta specjalna edycja GT kierownicy T300 RS wyróżnia się nowym wyglądem zdejmowanej kierownicy w stylistyce GT i zestawu pedałów.


ZDEJMOWANA KIEROWNICA W STYLISTYCE GT
Zdejmowana, realistyczna kierownica wyścigowa o średnicy 28 cm ze wzmocnioną okładziną o gumowej fakturze na całym obwodzie. Na środku kierownicy oficjalne logo GT.
Rozbudowane elementy sterujące: 13 przycisków czynności (w tym 2 na podstawie) i 1 d-pad.
Oficjalne przyciski do systemu PlayStation 4 (PS, SHARE, OPTIONS) — dostęp do nowych funkcji społecznościowych dzięki obsłudze szybkiego przełączania między grą a systemem w dowolnym momencie.

2 duże łopatki sekwencyjnej zmiany biegów na kierownicy
Sekwencyjną zmianę biegów ułatwiają dwie duże łopatki (13 cm wysokości) mocowane na kierownicy. Są wykonane w całości z metalu i zawierają bardzo wysokiej klasy przełącznik Tact (o żywotności na poziomie ponad 10 milionów aktywacji).


T3PA — zestaw pedałów GT EDITION
Prezentowana edycja GT zapewnia jeszcze większy realizm dzięki zestawowi pedałów T3PA GT EDITION, który zawiera trzy pedały i całkowicie metalowy mechanizm wewnętrzny. W pedałach przyspieszenia i sprzęgła można regulować wysokość i odstępy. Pedał hamulca cechuje się płynnym oporem i zawiera element Conical Rubber Brake Mod

Serwomotor bezszczotkowy klasy przemysłowej
Pod pokrywą znajduje się prawdziwy serwomotor przemysłowy wykonany w technologii bezszczotkowej (o działaniu beztarciowym), który zapewnia bardzo płynne funkcjonowanie siłowego sprzężenia zwrotnego. Cicha praca silnika pozwala całkowicie skupić się na tym, co najważniejsze, czyli finezyjnym pokonywaniu kolejnych odcinków trasy.
Wyjątkowo krótki czas reakcji i realistyczne efekty siłowe bez opóźnień.


Nowy układ dwóch pasów
Nowy 1080-stopniowy układ dwóch pasów zapewnia bardzo płynne i ciche działanie siłowego sprzężenia zwrotnego z niewiarygodnie krótkim czasem reakcji oraz realistycznymi efektami siłowymi. Dzięki temu gracz czuje drogę, a nie wewnętrzny mechanizm kierownicy.

H.E.A.R.T., czyli HallEffect AccuRate Technology
Inżynierowie firmy Thrustmaster rozszerzyli imponujące możliwości silnika urządzenia przez zapewnienie wysokiej precyzji. Jej źródłem jest technologia H.E.A.R.T. (HallEffect AccuRate Technology), obejmująca bezstykowy czujnik magnetyczny. Pozwala ona uzyskać 16-bitową rozdzielczość, czyli 65 536 wartości odchylenia odczytywanych przez kierownicę


Układ Thrustmaster Quick Release
Układ Thrustmaster Quick Release umożliwia szybką — trwającą zaledwie kilka sekund — wymianę kierownicy. Dzięki temu nowatorskiemu rozwiązaniu można osobno kupować dodatkowe zdejmowane kierownice Thrustmaster i montować je na posiadanej podstawie. To świetny sposób na maksymalny realizm we wszystkich rodzajach wyścigów!

ELEMENT KOMPLEKSOWEGO SYSTEMU
Zgodność na platformach PS4, PS3 i PC ze zdejmowanymi kierownicami Thrustmaster** (599XX EVO 30 Wheel Add-On Alcantara Edition, TM Leather 28 GT Wheel Add-On, Ferrari F1 Wheel Add-On, Ferrari GTE Wheel Add-On itp.)
Zgodność na platformach PS4, PS3 i PC z 3-pedałowym zestawem pedałów Thrustmaster T3PA-PRO**
Zgodność na platformach PS4, PS3 i PC ze skrzynią biegów TH8A** (TH8A — Thrustmaster TH8 Add-on)
** Do nabycia osobn

Dane techniczne
kierownica Thrustmaster T300 RS GT Edition
Działa z | komputer PC, PlayStation 4, PlayStation 3 |
Typ podłączenia | przewodowe |
Zmiana biegów | tak |
Podstawa z pedałami (gaz/hamulec) | tak |
Średnica koła | 28 cm |
Kąt obrotu kierownicy | 1080 stopni |
Siłowe sprzężenie zwrotne Force Feedback | tak |
Wibracje | tak |
Liczba przycisków | 13 |
Pad pozycyjny D-pad | tak |
Kolor | czarny |
Wyposażenie | |
Wyposażenie | instrukcja obsługi |
Instrukcja użytkownika | Pobierz |
Gwarancja | |
Gwarancja | 24 miesiące |
Szczegółowe warunki gwarancji | Pobierz |
Producent | |
Nazwa producenta / importera | AB S.A. |
Znak zgodności | |
Znak zgodności |
|
- Marka: Thrustmaster
- Działa z: komputer PC
- Typ podłączenia: przewodowe
Ocena klientów
- precyzja
- szybkość reakcji
Solidna i precyzyjna kierownica, dobry zestaw pedałów ze sprzęgłem, łatwa i szybka konfiguracja na PC. Polecam.
T300 RS GT smialo moge polecic wszystkim miłośnikom wyścigowej jazdy ;) jezeli odpowoednio sie ja skalibruje wrażenia sa nie do opisania
Thrustmastera kupiłem na podstawie dobrych opinii jakie widziałem na polskich jak i zagraniczych forach itp. Sprawdza się świetnie. Dobrze gra się na niej w takie Assetto Corsa czy nowsze DiRTy (od Rally wzwyż oficjalnie wspierana), jak i F1. (próbowałem 17 i 19 i super śmiga, warto tylko ustawić mniejszy obrót dla wygody i realizmu) Dobrze współpracuje też z ETS2\ATS. Nie mam nic do zarzucenia. Do kierownicy można dokupić akcesoria jak nowe koła kierownicy, jeszcze lepsze pedały (te co są są mi zupelnie wystarczające) czy shifter. Zabawa raczej nie na moją kieszeń, ale nic nie stoi na przeszkodzie w rozbudowie. Polecam. :)
Polecam kierownice. Warta ceny. Po niemal roku użytkowania, pedały lekko popiskują, po nasmarowaniu przestaje. Solidna, świetny ffb.
Kierownicę zakupiłem do symulatorów na PC i powiem że jestem mega zadowolony, ACC, Dirt 2.0 i prawdopodobnie każdy następny symulator będzie się sprawował świetnie. Czasami pogram też w ETS'a na kierownicy i też jest bardzo przyjemnie. Ogromną zaletą jest możliwość rozbudowy o między innymi shifter czy ręczny oraz wymienne kierownice. Force Feedback jest bardzo przyjemny - po odpowiednim skalibrowaniu kierownicy pod swoje potrzeby naprawdę robi robotę. Jak ktoś potrzebuje nowego sprzętu w mniej więcej tym przedziale cenowym to lepszej opcji nie ma.
Very solidly built and good forced feedback. I use this everyday
Świetny force feedback, miałem wcześniej t150 i tam też było w porządku, ale tutaj jest rewelacja. Pedały o niebo lepsze niż w t150 - dołączony mod hamulca naprawdę zbliża odczucia do prawdziwego auta. Gdybym mógł się do czegoś przyczepić, to raczej do rzeczy potencjalnych, niż realnych - wszystkie wtyczki są jakieś cudaczne, więc w razie najechania fotelem np na kabel od pedałów czy zasilającą, będzie problem. I ostatnia rzecz, ale na to chyba nie ma sposobu - ciężko ją przechowywać - po odkręceniu od biurka koleboce się na tej "nodze" - fajnie gdyby kiedyś producenci takiego sprzętu doszli do tego, że dużo rzeczy można zrobić bezprzewodowo, a kierownicę żeby dało się łatwiej zdjąć/przechować. Ponarzekałem, ale sprzęt naprawdę fantastyczny - wykonanie świetne, wielkość koła akurat, zakres regulacji nawet pedałów szeroki. Sprzęt wart ceny.
Przed zakupem testowem Logitecha G920 i t300. T300 jest o niebo lepsza, super odczucia jak w prawdziwym aucie. Gram w AC. Polecam, zakup super.
Poprzednio miałem t150, niestety pedały dość szybko się zniszczyły. Na gwarancji z dopłatą wymieniłem na t300rs GT. Powiem tak - kierownica jest dwa razy droższa, ale i dwa razy lepsza. Do tego wytrzymalsza konstrukcja pedałów. Z minusów - pedały momentami potrafią trochę skrzypieć, ale nie jest źle. Kierownica ma zupełnie inny silnik niż t150, nie szarpie tak, uczucie prowadzenia jest barszo zbliżone do prawdziwego pojazdu. Zapewnia lepszą precyzję prowadzenia i jest lepiej wykonana m.in. guma jest na całym kole, co ma znaczenie. Polecam
Po miesiącu używania nie można powiedzieć za wiele na temat wytrzymałości urządzenia, ale np mocowanie do blatu jest bardzo toporne, dla osoby która nie ma stałego miejsca przekładanie jest uciążliwe. Jakość samego koła kierownicy dużo pozostawia do życzenia, po godzinnej rozgrywce ręce kleją się do kierownicy, a guma zostawia ślady na ręce. Przesiadłem się z G29 po roku używania i ogólne wrażenia systemu FF oraz dokładności sterowania na wielki plus.