Więcej kupujesz, więcej zyskujesz! Duże AGD nawet 500 zł taniej. Sprawdź!

W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.

Praktyczne wskazówki dotyczące odbioru Towaru

Jesteś tutaj: Centrum informacji /

Pamiętaj, aby przy odbiorze Towaru w Sklepie fizycznym RTV EURO AGD lub w domu przy dostawie obejrzeć go i sprawdzić, czy nie ma uszkodzeń (zarysowań, wgnieceń, otarć). Pomoże Ci w tym sprzedawca lub pracownik dostarczający sprzęt, którego obowiązkiem jest upewnienie się, że wydawany Towar jest w dobrym stanie. Sprzedawca lub pracownik dostarczający Zamówienia może wydać Ci Towar tylko wtedy, gdy jego stan jest przez Ciebie akceptowany. Pamiętaj razem z Towarem powinieneś otrzymać instrukcję obsługi, kartę gwarancyjną (o ile są załączone do Towaru) oraz dokumenty potwierdzające zakup sprzętu.

Priorytetem dla nas jest satysfakcja Klientów z zakupów dokonanych w naszej sieci! Zależy nam, aby oferowane produkty oraz świadczone usługi były na najwyższym poziomie i dokładnie odpowiadały potrzebom Kupujących. Jeżeli chcesz przekazać nam swoje uwagi lub opinie, wybierz jedną z poniższych możliwości:

  • - wypełnij formularz
  • - zadzwoń pod numer 855 855 855. Centrum Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00 - 21.00 oraz w niedzielę od godziny 9:00 do 19:00 (Opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora).
  • - wyślij list pod adres EURO-net Sp. z o.o., ul. Wacława 2, Sokołów, 05-806 Komorów.

W przypadku kontaktu w sprawie zgłoszonej reklamacji produktu podanie numeru zgłoszenia przyspieszy identyfikację sprawy.


Czy treść była pomocna?
  • E-mail
  • Telefon / Czat

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie formularza
Wyślij

855 855 855

pon-sob 08:00-21:00

nd 09:00-19:00

Czat z konsultantem

Rozpocznij rozmowę

pon-sob 08:00-21:00

nd 09:00-19:00