Więcej kupujesz, więcej zyskujesz! Duże AGD nawet 500 zł taniej. Sprawdź!

W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.

Jak kupować w Sklepie Internetowym?

Jesteś tutaj: Centrum informacji /

Kupowanie oraz dokonywanie Rezerwacji w Sklepie Internetowym RTV EURO AGD jest bardzo proste i składa się z trzech kroków. Dokładny opis poszczególnych czynności znajduje się poniżej.


Towary dostępne w Sklepie Internetowym podzielone są na kategorie (np. AGD). Spis kategorii dostępny jest na górze strony. Dla ułatwienia wyszukiwania Produktów w naszym Sklepie Internetowym obowiązuje również podział na podkategorie (np. laptopy) oraz grupy (np. urządzenia wielofunkcyjne).





Po wybraniu grupy towarowej pojawia się lista Towarów zawierająca najważniejsze informacje o każdym z nich.

Z listy można przejść do konkretnego produktu:

  • klikając nazwę produktu,
  • klikając jego zdjęcie.




Jeżeli szukasz konkretnego Towaru i znasz jego nazwę, symbol lub numer katalogowy (całość lub tylko część), wpisz je w pole „Wpisz nazwę, markę lub cechę produktu" znajdujące się na górze strony i naciśnij ikonę lupy.



Pojawi się lista sprzętów zawierających ciąg znaków wpisanych przez Ciebie.

Pomocna w wyszukiwaniu Produktów może się również okazać tabela „Opcje przeglądania” widoczna po lewej stronie (po wybraniu interesującej kategorii).

Dzięki tabeli „Opcje przeglądania” istnieje możliwość wyfiltrowania Towarów o konkretnych parametrach (np. pralki o cenie nie przekraczającej 1000 zł.)


Jeżeli podjąłeś już decyzję o Zamówieniu lub Rezerwacji konkretnego Towaru, naciśnij odpowiednio przycisk „Zamów do domu” (sprzęt zostanie dostarczony pod konkretny adres) lub „Zarezerwuj w sklepie” / „Odbierz za godzinę" (wówczas odbiór Towaru będzie możliwy w Sklepie fizycznym). Po wybraniu najdogodniejszego sposobu zakupu lub rezerwacji zostaniesz przeniesiony na stronę „Twój Koszyk”.

„Twój koszyk” – czyli jak w pełni dostosować realizację Zamówienia lub Rezerwacji do swoich potrzeb?

Przed przejściem do koszyka zaprezentujemy Ci dostępne dla danego Towaru Usługi Dodatkowe, Ubezpieczenia oraz pasujące akcesoria – aby przejść do koszyka wystarczy kliknąć „Dalej”.



Krok 1 – zawartość koszyka

Na stronie „Twój koszyk” zostanie wyświetlona zawartość koszyka. Cena, oraz liczba Produktów.



W celu jak najlepszego dopasowania realizacji Zamówienia do swoich indywidualnych potrzeb w tym kroku istnieje możliwość wybrania Usług Dodatkowych, które zostaną zrealizowane w trakcie dostawy Zamówienia. Po naciśnięciu na czerwony znak zapytania - widoczny po prawej stronie nazwy Usługi Dodatkowej - pojawi się jej szczegółowa charakterystyka.



Jeśli posiadasz Kupon Promocyjny możesz wprowadzić go w tym etapie. Więcej informacji o tym, czym są kody rabatowe w naszym Sklepie Internetowym znajdziesz tutaj.



Ostatnią decyzją, którą należy podjąć w tym kroku jest wybór miejsca dostawy (zamówienie może zostać dostarczone pod konkretny adres – opcja Zamówienie - zakup przez Internet z transportem do domu, lub sprzęt może zostać zarezerwowany w konkretnym Sklepie fizycznym RTV EURO AGD - opcja Rezerwacja - zakup w wybranym Sklepie fizycznym).

W przypadku Towarów małych pojawia się jeszcze 3 opcja – zakup przez Internet z transportem do Paczkomatu 24/7. Sposób najlepszy dla zabieganych, ponieważ Zamówienie można odebrać w dogodnym terminie (do paczkomatów dostarczane są tylko Towary małych rozmiarów - aparaty fotograficzne, kamery wideo, czajniki, golarki, laptopy, tablety, odkurzacze, smartfony, gry i konsole itd.)



Krok 2 – logowanie i rejestracja

Jeśli po raz pierwszy składasz Zamówienie lub Rezerwację w naszym Sklepie Internetowym musisz założyć konto. Jeśli jest to już kolejny zakup zaloguj się podając adres mailowy, oraz hasło.

W przypadku zapomnienia hasła możesz skorzystać z opcji „Przypomnij hasło”.





Krok 3 – adres dostawy/wybór sklepu

Uważnie wypełnij wszystkie pola dotyczące adresu dostawy Zamówienia. Upewnij się, czy dane na fakturze mają być takie same, jak adres pod który Zamówienie zostanie dostarczone, jeśli nie zaznacz opcję „Chcę podać inne dane do faktury” i z uwagą uzupełnij pola.





Jeśli zdecydowałeś się na zakup sprzętu w Sklepie fizycznym w tym kroku musisz wybrać dogodny dla Ciebie Sklep fizyczny.





Jeśli zdecydowałeś się na dostarczenie Zamówienia do Paczkomatu 24/7 w tym kroku musisz wybrać interesujący Cię paczkomat.





Krok 4 – sposób płatności

Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób zapłaty.

Składając Zamówienie z transportem do domu możesz zapłacić gotówką przy odbiorze lub wybrać inny, dogodny sposób płatności: przelew, przelew bezpośredni (PayU), karta płatnicza (PayU), płatność MasterPass (e-Card), płatność V.me by Visa (e-Card) lub Raty przez Internet.





Kupując zarezerwowane Produkty w Sklepie fizycznym, możesz zapłacić gotówką, kartą płatniczą, bonem EURO, kuponem Sodexo, kuponem Bonus lub kuponem TicketComliments, możesz też kupić je na raty (Raty z Doradcą).

Tej decyzji nie musisz jednak podejmować już teraz. Wystarczy, że przy odbiorze poinformujesz naszego pracownika, na jaką formę płatności się zdecydowałeś.

Więcej informacji dotyczących sposobów płatności dostępnych w naszych Sklepach fizycznych znajdziesz tutaj.

Uwaga! Jeśli zdecydowałeś się na transport Zamówienia do Paczkomatu 24/7 pamiętaj, że płatność przy odbiorze możliwa jest tylko w niektórych paczkomatach. Upewnij się, że ten, do którego ma zostać dostarczony Twój Towar posiada taką opcję!

Krok 5 – termin dostawy

W tym kroku pojawi się tabela (kalendarz), w którym istnieje możliwość wyboru terminu transportu. Przy każdym z wyborów podana jest ewentualna cena transportu.





Po prawej stronie w tym kroku wyświetla się okno „Podsumowanie zamówienia”. Sprawdź, czy wszystkie informacje tam zawarte są poprawne. Jeśli wszystko się zgadza naciśnij „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub „Rezerwuję”.

Twoje Zamówienie/Rezerwacja otrzyma numer i zostanie przesłane do bazy naszego Sklepu Internetowego, o czym zostaniesz poinformowany e-mailem.



Jeżeli złożyłeś Zamówienie z transportem do domu i nastąpi konieczność kontaktu telefonicznego (np. w celu ustalenia terminu transportu), a naszemu pracownikowi nie uda się skontaktować z Tobą w ciągu 3 dni roboczych, złożone Zamówienie lub Rezerwacja może zostać anulowane.

Jeżeli zamówiłeś Towary do odbioru w wybranym Paczkomacie 24/7 firmy InPost, nasz pracownik prześle do Ciebie e-mail, aby ostatecznie potwierdzić realizację Zamówienia, oraz wszystkie jego elementy. W tej samej wiadomości otrzymasz również potwierdzenie daty dostawy sprzętu do Paczkomatu (Towar czeka na odbiór w paczkomacie przez 3 dni robocze)

Jeżeli zarezerwowałeś Produkty do zakupu w Sklepie fizycznym RTV EURO AGD, nasz pracownik prześle do Ciebie e-mail, aby ostatecznie potwierdzić możliwość realizacji wszystkich istotnych elementów Rezerwacji. Poda Ci również datę, od kiedy towar będzie na Ciebie czekał w Sklepie fizycznym (maksymalnie przez 3 dni).


Zamówione Produkty zostaną dostarczone na podany adres w uzgodnionym terminie lub będą czekać na Ciebie w Sklepie fizycznym RTV EURO AGD w dniach obowiązywania Rezerwacji. Przy odbieraniu Produktów, celem uniknięcia pomyłek, możesz zostać poproszony o okazanie dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem.

Jak sprawdzić, co dzieje się z Zamówieniem/Rezerwacją?

Większość informacji dotyczących etapu realizacji Zamówienia/Rezerwacji będziesz otrzymywać drogą mailową (zdarzają się jednak przypadki kiedy niezbędny jest kontakt telefoniczny ze strony naszego sklepu). W pierwszym mailu otrzymasz potwierdzenie wpłynięcia Zamówienia/Rezerwacji do naszego systemu. Aktualny status realizacji można sprawdzić w Koncie Klienta (logowanie z użyciem danych z Rejestracji).





Aby wyświetlić swoje Konto Klienta należy wybrać opcję "Moje zakupy" widoczną na górze strony.





W przypadku złożenia Zamówienia i wyboru płatności przelewem, numer konta otrzymasz po skompletowaniu wszystkich jego elementów. Termin realizacji Zamówienia składającego się z kilku różnych Produktów uzależniony jest od najdłuższego czasu sprowadzania konkretnego z nich (wszystkie Towary wysyłane są w tym samym terminie, więc należy poczekać na pełne skompletowanie Zamówienia).



Czy treść była pomocna?
  • E-mail
  • Telefon / Czat

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie formularza
Wyślij

855 855 855

pon-sob 08:00-21:00

nd 09:00-19:00

Czat z konsultantem

Rozpocznij rozmowę

pon-sob 08:00-21:00

nd 09:00-19:00