Zamówienia

Jak kupować w sklepie internetowym?


Kupowanie oraz dokonywanie rezerwacji w sklepie internetowym RTV EURO AGD jest bardzo proste i składa się z trzech kroków. Dokładny opis poszczególnych czynności znajduje się poniżej.

Najczęściej zadawane pytania

Jak znaleźć interesujący mnie produkt?

Towary dostępne w sklepie internetowym podzielone są na kategorie (np. AGD). Spis kategorii dostępny jest na górze strony. Dla ułatwienia wyszukiwania produktów w naszym sklepie internetowym obowiązuje również podział na podkategorie (np. laptopy) oraz grupy (np. urządzenia wielofunkcyjne).



Po wybraniu grupy towarowej pojawia się lista towarów zawierająca najważniejsze informacje o każdym z nich.

Z listy można przejść do konkretnego produktu:

  • klikając nazwę produktu,
  • klikając jego zdjęcie.


Jeżeli szukasz konkretnego towaru i znasz jego nazwę, symbol lub numer katalogowy (całość lub tylko część), wpisz je w pole „Wpisz nazwę, markę lub cechę produktu" znajdujące się na górze strony i naciśnij ikonę lupy.



Pojawi się lista sprzętów zawierających ciąg znaków wpisanych przez Ciebie.

Pomocna w wyszukiwaniu produktów może się również okazać tabela "Opcje przeglądania" widoczna po lewej stronie (po wybraniu interesującej kategorii).

Dzięki tabeli "Opcje przeglądania" istnieje możliwość wyfiltrowania towarów o konkretnych parametrach (np. pralki o cenie nieprzekraczającej 1000 zł.) Istnieje także możliwość sortowania według: popularności, marki, ceny, oceny klientów, liczby opinii czy oglądalności.


Jak dokonać zakupu/rezerwacji towaru?

Jeżeli podjąłeś już decyzję o zamówieniu lub rezerwacji konkretnego towaru, naciśnij odpowiednio przycisk „Do domu” (sprzęt zostanie dostarczony pod konkretny adres) lub „Do odbioru” (wówczas odbiór towaru będzie możliwy w sklepie fizycznym). Produkt możesz zamówić/zarezerwować lub kupić poprzez kliknięcie "Do koszyka".



„Twój koszyk” – czyli jak w pełni dostosować realizację zamówienia lub rezerwacji do swoich potrzeb?

Przed przejściem do koszyka zaprezentujemy Ci dostępne dla danego towaru usługi dodatkowe, ubezpieczenia oraz pasujące akcesoria – aby przejść do koszyka wystarczy kliknąć „Dalej”.



Krok 1 - zawartość koszyka

Na stronie "Twój koszyk" zostanie wyświetlona zawartość koszyka. cena, oraz liczba produktów.



W celu jak najlepszego dopasowania realizacji zamówienia do swoich indywidualnych potrzeb w tym kroku istnieje możliwość wybrania usług dodatkowych, które zostaną zrealizowane w trakcie dostawy zamówienia.



Jeśli posiadasz kod rabatowy możesz wprowadzić go w tym etapie. Więcej informacji o tym, czym są kody rabatowe w naszym sklepie internetowym znajdziesz tutaj.



Decyzją, którą należy podjąć w tym kroku jest wybór sposobu dostawy (zamówienie może zostać dostarczone pod konkretny adres – opcja Zamówienie - zakup przez Internet z transportem do domu lub sprzęt może zostać zarezerwowany w konkretnym sklepie fizycznym RTV EURO AGD - opcja Rezerwacja - zakup w wybranym sklepie fizycznym). Ponadto jeśli zdecydujesz się na dostawę do sklepu fizycznego możesz wybierać między płatnością bezpośrednio na miejscu w sklepie, a płatnością przez Internet.



Krok 2 - logowanie i rejestracja

Jeśli po raz pierwszy składasz zamówienie lub rezerwację w naszym sklepie internetowym musisz założyć konto. Jeśli jest to już kolejny zakup, zaloguj się podając adres mailowy oraz hasło.

W przypadku zapomnienia hasła możesz skorzystać z opcji "Przypomnij hasło".



Krok 3 - adres dostawy/wybór sklepu

Uważnie wypełnij wszystkie pola dotyczące adresu dostawy zamówienia. Upewnij się, czy dane na fakturze mają być takie same, jak adres pod który zamówienie zostanie dostarczone, jeśli nie zaznacz opcję "Chcę podać inne dane do faktury" i z uwagą uzupełnij pola.



Jeśli zdecydowałeś się na zakup sprzętu w sklepie fizycznym w tym kroku musisz wybrać dogodny dla Ciebie sklep fizyczny.



Krok 4 - sposób płatności

Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób zapłaty.

Składając zamówienie z transportem do domu możesz zapłacić gotówką przy odbiorze lub wybrać inny, dogodny sposób płatności: przelew tradycyjny, płatność MasterPass, przelew błyskawiczny, karta płatnicza (e-karta), płatność Visa CheckOut, Karta Podarunkowa, Raty przez Internet lub Raty z Doradcą.



Kupując zarezerwowane produkty w sklepie fizycznym, możesz zapłacić gotówką, kartą płatniczą, bonem EURO, Kartą Podarunkową EURO, kuponem Sodexo, kuponem Bonus lub kuponem TicketComliments, możesz też kupić je na raty (Raty z Doradcą).

Tej decyzji nie musisz jednak podejmować już teraz. Wystarczy, że przy odbiorze poinformujesz naszego pracownika, na jaką formę płatności się zdecydowałeś.

Więcej informacji dotyczących sposobów płatności dostępnych w naszych sklepach fizycznych znajdziesz tutaj.

Krok 5 - termin dostawy

W tym kroku pojawi się tabela (kalendarz), w którym istnieje możliwość wyboru terminu transportu. Przy każdym z wyborów podana jest ewentualna cena transportu.



Po prawej stronie w tym kroku wyświetla się okno "Podsumowanie zamówienia". Sprawdź, czy wszystkie informacje tam zawarte są poprawne. Jeśli wszystko się zgadza naciśnij "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty" lub "Rezerwuję".

Twoje zamówienie/rezerwacja otrzyma numer i zostanie przesłane do bazy naszego sklepu internetowego, o czym zostaniesz poinformowany e-mailem.



Jeżeli złożyłeś zamówienie z transportem do domu i nastąpi konieczność kontaktu telefonicznego (np. w celu ustalenia terminu transportu), a naszemu pracownikowi nie uda się skontaktować z Tobą w ciągu 3 dni roboczych, złożone zamówienie lub rezerwacja może zostać anulowane.

Jeżeli zarezerwowałeś produkty do zakupu w sklepie fizycznym RTV EURO AGD, nasz pracownik prześle do Ciebie e-mail, aby ostatecznie potwierdzić możliwość realizacji wszystkich istotnych elementów rezerwacji. Poda Ci również datę, od kiedy towar będzie na Ciebie czekał w sklepie fizycznym (maksymalnie przez 3 dni).

Jak odebrać zamówione/zarezerwowane produkty?

Zamówione produkty zostaną dostarczone na podany adres w uzgodnionym terminie lub będą czekać na Ciebie w sklepie fizycznym RTV EURO AGD w dniach obowiązywania rezerwacji. Przy odbieraniu produktów, celem uniknięcia pomyłek, możesz zostać poproszony o okazanie dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem.

Jak sprawdzić, co dzieje się z zamówieniem/rezerwacją?

Większość informacji dotyczących etapu realizacji zamówienia/rezerwacji będziesz otrzymywać drogą mailową (zdarzają się jednak przypadki kiedy niezbędny jest kontakt telefoniczny ze strony naszego sklepu). W pierwszym mailu otrzymasz potwierdzenie wpłynięcia zamówienia/rezerwacji do naszego systemu. Aktualny status realizacji można sprawdzić w koncie klienta (logowanie z użyciem danych z rejestracji).



Aby wyświetlić swoje konto klienta, należy wybrać opcję "Moje zakupy" widoczną na górze strony.



W przypadku złożenia zamówienia i wyboru płatności przelewem, numer konta otrzymasz po skompletowaniu wszystkich jego elementów. Termin realizacji zamówienia składającego się z kilku różnych produktów uzależniony jest od najdłuższego czasu sprowadzania konkretnego z nich (wszystkie towary wysyłane są w tym samym terminie, więc należy poczekać na pełne skompletowanie zamówienia).