ZNAJDŹ
W

Reklamacje i uwagi

W jaki sposób mogę zgłosić uwagi dotyczące obsługi w sklepach RTV EURO AGD?

Uwagami dotyczącymi obsługi w sklepach RTV EURO AGD zajmuje się Dział Obsługi Klienta. Wszystkie dane kontaktowe podane są w zakładce "Reklamacje".

^ Do góry

Jak postąpić, gdy sprzęt nie działa?

Gdy produkt się popsuł lub nie działa prawidłowo, wykonaj czynności opisane poniżej:

 

  • w przypadku sprzętu "dużego" (pralki, lodówki, kuchnie, piekarniki, zmywarki, telewizory tradycyjne powyżej 21 cali, telewizory płaskie powyżej 32 cali i inne) skontaktuj się telefonicznie z pracownikiem Centrum Obsługi Klienta (801 400 420 lub 22 57 15 120), który poradzi, jak dalej postąpić,
  • w przypadku sprzętu "małego" (aparaty fotograficzne, kamery wideo, czajniki, golarki, radiomagnetofony, magnetowidy, okapy i inne) przynieś go do najbliższego sklepu RTV EURO AGD, razem z dokumentem potwierdzającym zakup, kartą gwarancyjną i kompletnym wyposażeniem; wyznaczony pracownik sklepu załatwi wszystkie formalności.

 

 

Czy mogę zwrócić produkty zamówione w sklepie internetowym?

Przy sprzedaży internetowej (z wyłączeniem rezerwacji w sklepie internetowym i zakupu zarezerwowanego sprzętu w sklepie stacjonarnym RTV EURO AGD) możesz zrezygnować z zakupionego produktu bez podania przyczyny składając oświadczenie o odstąpieniu w terminie 10 dni od daty otrzymania produktu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

„W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Produktów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań, to co Strony świadczyły sobie wzajemnie ulega zwrotowi w stanie niezmienionym (chyba że zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu). Wystąpienie przypadku naruszenia zasad zwykłego zarządu może nastąpić, np. gdy:

  • Towar został mechanicznie uszkodzony przez konsumenta (w szczególności w wyniku: obicia, pęknięcia, zalanie), lub
  • Przy Towarze brakuje jakiegokolwiek z elementów, które stanowią jego integralną część w znaczeniu technologicznym lub funkcjonalnym. Po zrealizowaniu przez konsumenta prawa odstąpienia od umowy Sklep może dochodzić od konsumenta zwrotu kwoty w wysokości równowartości powstałych uszkodzeń lub innych przypadków przekroczeń zwykłego zarządu.”

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych prawa konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Ustawa) prawo zwrotu nie przysługuje wobec:

  • świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. V ust. 1 powyżej,
  • dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania,
  • umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
  • świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
  • usług w zakresie gier hazardowych.
  • Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą, jeżeli produkt został zakupiony na potrzeby firmy.

    Aby zwrócić towar:

    • możesz skontaktować się z pracownikiem sklepu internetowego, przekaże Ci wszystkie informacje i przyśle Ci formularz Oświadczenia o odstąpieniu; otrzymałeś go też przy dostawie.
    • wyślij oświadczenie, produkt na adres: EURO-net Sp. z o.o., Sklep Internetowy RTV EURO AGD, ProLogis Park Janki, ul. Wacława 2, Sokołów, 05-806 Komorów, z dopiskiem: ZWROT 10 DNI, podaj także dane konta bankowego (numer rachunku, nazwa banku, dane posiadacza konta wraz z adresem zameldowania), na które mamy przesłać kwotę zwrotu.

    Uwaga!

    • Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem,
    • W przypadku niektórych produktów, do sprawdzenia stanu zwracanego towaru potrzebna jest analiza w serwisie producenta (sprzęt komputerowy).

    Dokumenty

    ^ Do góry

 
 
 
 

RTV EURO AGD © 2009 Wszystkie prawa zastrzeżone, powielanie informacji zawartych na tej stronie zabronione.

Właściciel serwisu: Euro-net sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności

OK, zamknij