FIFA 12

gra

Electronic Arts nr kat. 414911

Podaj numer katalagowy produktu podczas rozmowy z konsultantem.

855 855 855

pon.- sob. 8:00 - 21:00
nd. 9:00 - 19:00

Platforma  Xbox 360
Wersja językowa  polska (dubbing)
Data premiery  30 września 2011
39 zł
Sprawdź dostępność w sklepach
Brak możliwości dostawy
gra FIFA 12
FIFA 12
39 zł
Sprawdź dostępność w sklepach
Brak możliwości dostawy
Opis i dane

Wielkie zmiany w najlepszej sportowej grze świata. FIFA 12 to m.in.: nowy silnik „Player Impact Engine”, dzięki któremu zachowanie piłkarzy (gra ciałem, ustawienie się na boisku, gra bez piłki) będzie wreszcie takie, jak w prawdziwym futbolu.

W FIFA 12 tradycyjnie do dyspozycji mamy setki drużyn klubowych i kilkadziesiąt narodowych, z czego ogromna większość bazuje na oficjalnej licencji. Dzięki temu drużyny posiadają aktualne składy z zawodnikami odwzorowanymi na podstawie swoich rzeczywistych odpowiedników, a ich stroje prezentują się identycznie jak na prawdziwych boiskach.

  • Taktyka defensywna

Piłka nożna to nie tylko bramki, atak i wirtuozi ofensywy. Bez solidnej obrony nie ma co liczyć na sukces w futbolu. Nasz nowy system gry w defensywie daje możliwość dokładnego ustawiania obrońców, wybory taktyki w obronie własnej bramki czy ryzyka jakie podejmować będą piłkarze przy odbiorze.

  • Silnik Player Impact Engine

Poprzednie częsci EA Sportsa FIFA dawały dużą namiastkę prawdziwego futbolu. FIFA 12 to istna rewolucja na tym polu. Walka o posiadanie piłki toczyć się będzie teraz na całym boisku, zderzenia piłkarzy, gra ciałem – na twoim ekranie FIFA 12 będzie wyglądać jak transmisja wielkiego meczu.

  • Precyzyjny drybling

Ciesz się swobodą w dryblingu, grając najlepszymi specjalistami od mijania rywali. Dynamiczna kiwka na pełnej prędkości czy może wkręcanie w ziemię przeciwnika? Drybling w FIFA 12 będzie intuicyjny i prosty!

Dane

gra FIFA 12

Dane podstawowe   
Data premiery  30 września 2011
Twórca  EA Sports
Wydawca  Electronic Arts
Gatunek gry sportowa
Interoperacyjność   
Platforma  Xbox 360
Nośnik  DVD
Kod regionu  region 2
Wymagania sprzętowe  konsola Xbox 360
Wymagania systemowe  gra sieciowa wymaga opłacania abonamentu Xbox Live Gold
Funkcjonalność   
Wersja językowa  polska (dubbing)
Tryb gry  singleplayer, multiplayer
Przedział wiekowy (PEGI) 3+
Ratingi  Online
Funkcje sieciowe  tak
Wyjście wideo HD  720p
Współpraca Kinect nie
Gwarancja   
Szczegółowe warunki gwarancji  Brak karty gwarancyjnej
Producent   
Nazwa producenta / importera  Electonic Arts Polska
Zgłoś błąd na tej stronie
Znajdź podobne produkty
  • Przedział wiekowy (PEGI): 3+
  • Gatunek gry: sportowa
  • Wersja językowa: polska (dubbing)
Ocena klientów
5 na podstawie 18 ocen
5
(15)
4
(3)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Najwyżej ocenione zalety:
  • grafika
  • grywalność
100% osób oceniło ten produkt wysoko
Masz pytanie dotyczące sprzętu?
Zadaj je w zakładce pytania
i odpowiedzi na karcie produktu!
Wczytywanie...
domyślne
oceny malejąco
oceny rosnąco
daty dodania malejąco
daty dodania rosnąco
przydatności malejąco
przydatności rosnąco
wszystkie
wszystkie
Super obsługa i gra.
grafika:
grywalność:
fabuła:
sterowność:
ścieżka dźwiękowa:
21-02-2013,
Robi
Potwierdzony zakup

Super gra, gram z dziećmi.

Super zakup przez Internet z odbiorem w wybranym sklepie.

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (0) (0) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Zadajesz pytanie użytkownikowi Robi dotyczące produktu FIFA 12.
Treść Twojego zapytania zostanie opublikowana pod powyższą opinią.
Twój email będzie niewidoczny
Polecam
grafika:
grywalność:
fabuła:
sterowność:
ścieżka dźwiękowa:
25-09-2013,
daniel
Potwierdzony zakup

Nie ma co się rozpisywać, najlepsza gra na świecie

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (0) (0) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Zadajesz pytanie użytkownikowi daniel dotyczące produktu FIFA 12.
Treść Twojego zapytania zostanie opublikowana pod powyższą opinią.
Twój email będzie niewidoczny
Fajna gra za niedużą kasę.
grafika:
grywalność:
fabuła:
sterowność:
ścieżka dźwiękowa:
04-11-2015,
djjaro21
Potwierdzony zakup

Można pograć wieczorami z kolegami miło spędzić czas...

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (0) (0) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Zadajesz pytanie użytkownikowi djjaro21 dotyczące produktu FIFA 12.
Treść Twojego zapytania zostanie opublikowana pod powyższą opinią.
Twój email będzie niewidoczny
FIFA 12
18-12-2011,
DUO
Potwierdzony zakup

PES moze pomarzyc o takch opiniach. FIFA12 miażdzy!

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (4) (0) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Zadajesz pytanie użytkownikowi DUO dotyczące produktu FIFA 12.
Treść Twojego zapytania zostanie opublikowana pod powyższą opinią.
Twój email będzie niewidoczny
fifa 12 opinia
04-11-2011,
Milde13
Potwierdzony zakup

Bardzo fajna gierka:)Najlepsza fifa jaka do tej pory wyszla :D

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (7) (5) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Zadajesz pytanie użytkownikowi Milde13 dotyczące produktu FIFA 12.
Treść Twojego zapytania zostanie opublikowana pod powyższą opinią.
Twój email będzie niewidoczny
wszystko super
23-03-2012,
polinka
Potwierdzony zakup

gra świetna, wszystko sprawne :)

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (1) (1) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Zadajesz pytanie użytkownikowi polinka dotyczące produktu FIFA 12.
Treść Twojego zapytania zostanie opublikowana pod powyższą opinią.
Twój email będzie niewidoczny
Fifa 12
18-04-2012,
slawek
Potwierdzony zakup

Dobra gra, fajna grafika ,opcja multiplayer i ogólnie fajnie się w nią gra.

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (1) (1) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Zadajesz pytanie użytkownikowi slawek dotyczące produktu FIFA 12.
Treść Twojego zapytania zostanie opublikowana pod powyższą opinią.
Twój email będzie niewidoczny
PES moze pomarzyc o takch opiniach. FIFA12 miażdzy!
13-03-2012,
DUO
Potwierdzony zakup

PES moze pomarzyc o takch opiniach. FIFA12 miażdzy!

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (0) (2) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Zadajesz pytanie użytkownikowi DUO dotyczące produktu FIFA 12.
Treść Twojego zapytania zostanie opublikowana pod powyższą opinią.
Twój email będzie niewidoczny
ok ok
12-01-2013,
ok
Potwierdzony zakup

wszystko ok naprawdę ok wszystko ok naprawdę ok wszystko ok naprawdę ok

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (0) (0) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Zadajesz pytanie użytkownikowi ok dotyczące produktu FIFA 12.
Treść Twojego zapytania zostanie opublikowana pod powyższą opinią.
Twój email będzie niewidoczny
Warta swojej ceny :)
19-02-2013,
pyttom
Potwierdzony zakup

Gra jest ciekawa i dość realistyczna

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (0) (0) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Zadajesz pytanie użytkownikowi pyttom dotyczące produktu FIFA 12.
Treść Twojego zapytania zostanie opublikowana pod powyższą opinią.
Twój email będzie niewidoczny
Jest to opinia potwierdzona zakupem. Gwarantujemy, że autor tej opinii kupił w sklepie RTV EURO AGD opisywany produkt. Możesz być pewien, że zna ten model. Masz pytania? Zadaj je!
Jest to opinia niezależnego eksperta. Opinia powstała w wyniku testów recenzowanego produktu.
1 2
Dla tego Towaru nie ma jeszcze pytań

Możesz pomóc innym użytkownikom zadając pytanie dotyczące FIFA 12

Powiadom mnie o pytaniach jeśli się pojawią

Pasuje do
Informacje do wydruku
Powyższe informacje pochodzą ze strony euro.com.pl. W celu przeczytania opinii, pytań i odpowiedzi, promocji i innych informacji dotyczących FIFA 12, wpisz 414911 w wyszukiwarce euro.com.pl.