#cad5cb
#cad5cb

Niedostępny

Produkty rekomendowane dla Ciebie

laptop Lenovo G570 15,6" Intel® Celeron™ B800 - 2GB RAM - 320GB Dysk - Win7

Produkt niedostępny

Przepraszamy, produkt nie jest dostępny w naszym sklepie.
laptop Lenovo G570 15,6" Intel® Celeron™ B800 - 2GB RAM - 320GB Dysk - Win7
Lenovo G570 15,6" Intel® Celeron™ B800 - 2GB RAM - 320GB Dysk - Win7
1 499 zł
Opis i dane

Dane techniczne

laptop Lenovo G570 15,6" Intel® Celeron™ B800 - 2GB RAM - 320GB Dysk - Win7

Podzespoły   
Procesor Intel® Celeron® B800 1,5 GHz
Liczba rdzeni procesora 2
Pamięć podręczna CACHE 2 MB
Ekran 15,6'', 1366 x 768 pikseli
Typ matrycy błyszcząca LED
Ekran dotykowy nie
Pamięć RAM 2 GB, DDR3 1333 MHz
Dysk twardy 320 GB, SATA 5400 obr/min
Dodatkowy dysk nie
Grafika Intel® HD Graphics
Napęd, kamera   
Rodzaj napędu Super Multi DVD+/-RW/RAM
Wbudowana kamera tak 0,3 mln pikseli
Kamera 3D Intel RealSense nie
Dźwięk   
Karta dźwiękowa zintegrowana zgodna z Intel High Definition Audio
Wbudowane głośniki 2
Wbudowany mikrofon tak
Komunikacja   
Komunikacja bezprzewodowa  WiFi 802.11 b/g/n
Karta sieciowa 10/100 Mbps Ethernet
Modem nie
Czytnik kart pamięci 5 w 1
Wyjścia / wejścia   
Wyjście HDMI tak
Wyjście VGA tak
Złącze USB 2.0 4
Złącze USB 3.0 nie
Wejście do mikrofonu tak
Wyjście liniowe audio tak
Złącze E-SATA tak
Parametry fizyczne   
Dodatkowe informacje  TouchPad
Czytnik linii papilarnych nie
Podświetlana klawiatura nie
Wymiary  377 x 17 - 35 x 250
Waga 2,6 kg
Oprogramowanie   
System operacyjny Windows 7
Wersja językowa  polski
Wyposażenie   
Wyposażenie  instrukcja obsługi, zasilacz, akumulator
Gwarancja   
Gwarancja  24 miesiące
Gwarancja baterii  12 miesięcy
Typ gwarancji door to door
Szczegółowe warunki gwarancji  Pobierz   
Producent   
Nazwa producenta / importera  Lenovo Technology B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Kod producenta  59-313196
Znak zgodności   
Znak zgodności 
Zgłoś błąd na tej stronie
Znajdź podobne produkty
  • Marka: Lenovo
  • Cena: do 1 499
Ocena klientów
4 na podstawie 8 ocen
5
(4)
4
(2)
3
(0)
2
(2)
1
(0)
75% osób oceniło ten produkt wysoko
Wczytywanie...
domyślne
pozytywne
negatywne
najświeższe
najstarsze
najbardziej przydatne
najmniej przydatne
wszystkie
wszystkie
lenovo g570
12-01-2012,
PO
Potwierdzony zakup

laptop by był ok jezeli by nie okazał sie fabrycznie wadliwy , towar został oddany po drugim dniu uzytkowania , grzał sie niemiłosiernie i wentylatory nie przestawały chłodzic tak przez cały pierwszy dzień az do chwili wyłączenia go lub wprowadzenia w stan spoczynku

Pokaż całość
Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
LENOVO G570
09-02-2012,
ROBDOM1
Potwierdzony zakup

UWAŻAM LAPTOP ZA BARDZO DOBRY SPRZĘT.NIE JESTEM EKSPERTEM W TEJ DZIEDZINIE, ALE CO MOGĘ STWIERDZIĆ TO WOGÓLE SIĘ NIE GRZEJE I JEST CICHY.POLECAM

Pokaż całość
Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
najlepszy za tą cene
03-03-2012,
krybuc4632
Potwierdzony zakup

idealny do pracy i domu

Pokaż całość
Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
gie 570
19-01-2012,
wujek tomek
Klient Euro

Żywotna bateria, daje rade w domowych warunkach karta intel hd dobrze sobie radzi z filmami :) bateria całkiem zywotna grzania nie stwierdziłem wszystko ładnie płynnie chodzi chociaż mogła by byc niższa cena :)

Pokaż całość
Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
cicho i 'zimno'
04-02-2012,
pj
Klient Euro

Dopiero po zakupie poczytałem o procesorze i... jest to bardzo udany wybór (a wpływ na niego maiły bardziej raty 40x0% niż parametry). To Sandy Bridge, czyli to samo co nowe modele, z tym że "wykastrowany" z dodatków. Tak czy siak jest wystarczająco szybki. Grafika w wydaniu 3000 pozwala na wszystko co zechcemy (w gry nei grywam więc nie wiem jak z nimi sprawa wygląda), nawet YT na 1080p idzie płynnie. Odnoszę wrażenie że najwolniejszy komponent to dysk, a SSD nadal są niestety drastycznie drogie, więc "pozamula' go jeszcze trochę czasu. Pamięć rozszerzyłem do 4GB (tanie to jak barszcz) a przy wymianie dysku chcę wgrać Win7 32 bity, bo wgrane 64 jakoś mnie nie przekonuje. Ogólnie świetny zakup i wydajność na dobrym poziomie. Ni i fenomen na koniec: ja ciepłego powietrza w otworów wentylacyjnych jeszcze nie czułem. Ten komputer w ogóle się nie grzeje :)

Pokaż całość
Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
lenovo g570
16-01-2012,
po
Klient Euro

od pierwszego włączenia grzeje sie milosiernie , dysk pracuje jak 5 lat temu dyski pracowały głosno i mieli , wentylatory jak sie włączą to dopiero przestaja pracowac jak komputer sie zamknie lub uspi , oddany do sklepu po dwóch dniach uzytkowania

Pokaż całość
Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
lenovo g570
23-02-2012,
po
Klient Euro

po wymianie sprzetu na nowy wszystko jest ok ,ale dwa razy w serwisie wyladowal przez to grzanie sie -wymieniony zostal układ chłodzenia ale ja dostalem nowy sprzet dlatego sklep rtv euro agd okazal sie solidnym sprzedawca i jak najbardziej mona go plecic na przyszłosc

Pokaż całość
Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Fajny sprzęt
26-01-2012,
Gieerubesoen

JW, bardzo fajny laptop, kupiłem go około tygodnia temu, chodzi cicho, szybko, nie grzeje sie, jest wygodny w użytkowaniu :) Jak najbardziej polecam, cena nie jest wygórowana a laptop bardzo fajnie sie sprawuje :)

Pokaż całość
Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Jest to opinia potwierdzona zakupem. Gwarantujemy, że autor tej opinii kupił w sklepie RTV EURO AGD opisywany produkt. Możesz być pewien, że zna ten model. Masz pytania? Zadaj je!
Jest to opinia niezależnego eksperta. Opinia powstała w wyniku testów recenzowanego produktu.
Wczytywanie...
domyślne
pozytywne
negatywne
najświeższe
najstarsze
najbardziej przydatne
najmniej przydatne
wszystkie
wszystkie
Informacje do wydruku
Powyższe informacje pochodzą ze strony euro.com.pl. W celu przeczytania opinii, pytań i odpowiedzi, promocji i innych informacji dotyczących Lenovo G570 15,6" Intel® Celeron™ B800 - 2GB RAM - 320GB Dysk - Win7, wpisz 419866 w wyszukiwarce euro.com.pl.