#cad5cb
#cad5cb

Niedostępny

Produkty rekomendowane dla Ciebie

netbook Dell Latitude L2100 10" Intel® Atom™ N270- 1GB RAM - 160GB Dysk

Produkt niedostępny

Przepraszamy, produkt nie jest dostępny w naszym sklepie.
netbook Dell Latitude L2100 10" Intel® Atom™ N270- 1GB RAM - 160GB Dysk
Dell Latitude L2100 10" Intel® Atom™ N270- 1GB RAM - 160GB Dysk
0 zł
Opis i dane

Korzyści związane z gwarancją „SERWIS U KLIENTA W NASTĘPNYM DNIU ROBOCZYM” (Next Business Day On Site):
-oszczędność pieniędzy
-oszczędność czasu
-uniknięcie komplikacji
Ogólne zasady działania gwarancji „SERWIS U KLIENTA W NASTĘPNYM DNIU ROBOCZYM”:
W sytuacji zaistnienia awarii w sprzęcie Dell posiadającym rozbudowaną gwarancję z opcja Next Business Day on Site klient uzyskuje wysokie prawdopodobieństwo rozwiązania problemu już w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki. Serwis Dell dokłada wszelkich starań aby owa naprawa nastąpiła właśnie w takim okresie czasu. Kolejną dogodnością jest fakt, iż owy serwis odbywa się już na miejscu u klienta, a ponieważ gwarancja ma charakter międzynarodowy to serwis w powyższym trybie jest świadczony na terenie prawie całej Europy. Każdorazowa awaria spotyka się z pytaniem operatora przyjmującego zgłoszenie, gdzie dokładnie ma zostać wysłany serwisant w celu zamienienia błędnie działającego komponentu.

Jak zgłaszać usterki sprzętowe na produkty Dell posiadające specjalną gwarancję „SERWIS U KLIENTA W NASTĘPNYM DNIU ROBOCZYM”:
1. Najpierw należy odnaleźć numer Service-Tag (ST) czyli unikalny numer każdego produktu Dell. Numer ten znajduje się na naklejce przyklejonej do sprzętu (np. w laptopie na spodzie). Sumer ten także można odnaleźć w systemie BIOS.
2. Następnie zgłoszenie można dokonywać pod numerem telefonu 022 5795700 w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00
3. W czasie rozmowy z operatorem linii serwisowej Dell należy podać jak najbardziej szczegółowe informacje na temat zaistniałego problemu. Owe informacje posłużą do wytypowania przyczyny usterki co ostatecznie będzie miało wpływ na ogólny czas jej usunięcia.
Obowiązki klienta:
Przed zgłoszeniem usterki klient powinien:
Zweryfikować podłączenie do zasilania a także jakość samych kabli
Upewnić się iż przyczyną usterki nie jest wirus komputerowy
Być przygotowany do tego, iż serwisant poprosi o diagnozę, którą klient może dokonać płytą diagnostyczną.
Dokonać backup danych w sytuacji podejrzenia awarii dysku twardego
Zapewnić dostęp do sprzętu a także odpowiednie warunki do tego by serwisant mógł dokonać jego naprawy

Serwis Dell dokłada wszelkich starań do tego aby usterka została usunięta w określonym czasie, jednak ostateczny czas naprawy może ulec zmianie. Najczęstszymi powodami wydłużenia napraw są sytuacje spowodowane złymi warunkami pogodowymi, drogowymi, bądź ostatecznie z chwilowym brakiem części zamiennych.
Komponenty ruchome dające się zamontować w łatwy sposób będą wysyłane kurierem Klientowi w celu samodzielnego montażu np.: zasilacz, bateria, wymienny napęd optyczny
Powyższy tekst jest wyciągiem z Warunków Świadczenia Usług serwisowych Dell i należy go traktować jedynie jako treść informacyjną, natomiast dokładniejszych wyjaśnień zależy szukać na stronie Dell pod adresem: http://www.dell.com/downloads/emea/services/pl/pl/pros_pl_it_v3.pdf

  • -

    Windows XP Home Edition przeznaczony głównie do użytku domowego. Ułatwi Ci zarządzanie plikami multimedialnymi, komunikację z przyjaciółmi oraz przeglądanie Internetu.

Dane techniczne

netbook Dell Latitude L2100 10" Intel® Atom™ N270- 1GB RAM - 160GB Dysk

Podzespoły   
Procesor Intel® Atom® N270, FSB 533 MHz 1,6 GHz
Pamięć podręczna CACHE 1 MB
Ekran 10'',
Typ matrycy matowa LED
Ekran dotykowy nie
Pamięć RAM 1 GB, DDR2 800 MHz
Dysk twardy 160 GB, SATA 5400 obr/min
Dodatkowy dysk nie
Grafika Intel® GMA 950
Napęd, kamera   
Rodzaj napędu brak
Wbudowana kamera tak 0,3 mln pikseli
Kamera 3D Intel RealSense nie
Dźwięk   
Karta dźwiękowa zintegrowana zgodna z Intel High Definition Audio
Wbudowane głośniki 2
Wbudowany mikrofon tak
Komunikacja   
Komunikacja bezprzewodowa  moduł Bluetooth, WiFi 802.11 a/b/g/n
Karta sieciowa 10/100/1000 Mbps Gigabit Ethernet
Modem nie
Czytnik kart pamięci 3 w 1
Wyjścia / wejścia   
Wyjście HDMI nie
Wyjście VGA tak
Złącze USB 2.0 3
Złącze USB 3.0 nie
Wejście do mikrofonu tak
Wyjście liniowe audio tak
Parametry fizyczne   
Dodatkowe informacje  TouchPad
Czytnik linii papilarnych nie
Podświetlana klawiatura nie
Wymiary  265 x 22,5 - 39,9 x 187
Kolor  czerwony
Oprogramowanie   
System operacyjny Windows XP
Wersja językowa  polski
Wyposażenie   
Wyposażenie  akumulator, instrukcja obsługi, zasilacz
Gwarancja   
Gwarancja  36 miesięcy
Gwarancja baterii  6 miesięcy
Szczegółowe warunki gwarancji  Pobierz   
Producent   
Nazwa producenta / importera  Dell Inc.
Kod producenta  210-27798
Znak zgodności   
Znak zgodności 
Zgłoś błąd na tej stronie
Informacje do wydruku
Powyższe informacje pochodzą ze strony euro.com.pl. W celu przeczytania opinii, pytań i odpowiedzi, promocji i innych informacji dotyczących Dell Latitude L2100 10" Intel® Atom™ N270- 1GB RAM - 160GB Dysk, wpisz 405947 w wyszukiwarce euro.com.pl.