Xiaomi Amazfit Pace (czerwony)


539 zł

10,78 zł x 50 rat 0%
(24)
  • Kompatybilna platforma:
    Apple iOS, Google Android
  • Komunikacja:
    Bluetooth 4.0, Wi-Fi
  • Wielkość wyświetlacza:
    1,34 cala
  • Wykonanie koperty:
    tworzywo sztuczne

Xiaomi Amazfit Pace (czarny)


529 zł

10,58 zł x 50 rat 0%
(42)
  • Kompatybilna platforma:
    Apple iOS, Google Android
  • Komunikacja:
    Bluetooth 4.0, Wi-Fi
  • Wielkość wyświetlacza:
    1,34 cala
  • Wykonanie koperty:
    tworzywo sztuczne

Xiaomi Amazfit Bip (black)


299 zł

(33)
  • Kompatybilna platforma:
    Apple iOS, Google Android
  • Komunikacja:
    Bluetooth 4.0
  • Wielkość wyświetlacza:
    1,28 cala
  • Wykonanie koperty:
    tworzywo sztuczne

Xiaomi Amazfit Bip (cinnabar red)


279 zł

(14)
  • Kompatybilna platforma:
    Apple iOS, Google Android
  • Komunikacja:
    Bluetooth 4.0
  • Wielkość wyświetlacza:
    1,28 cala
  • Wykonanie koperty:
    tworzywo sztuczne

Xiaomi Amazfit Bip (white cloud)


299 zł

(18)
  • Kompatybilna platforma:
    Apple iOS, Google Android
  • Komunikacja:
    Bluetooth 4.0
  • Wielkość wyświetlacza:
    1,28 cala
  • Wykonanie koperty:
    tworzywo sztuczne

Xiaomi Amazfit Bip (kokoda green)


299 zł

(28)
  • Kompatybilna platforma:
    Apple iOS, Google Android
  • Komunikacja:
    Bluetooth 4.0
  • Wielkość wyświetlacza:
    1,28 cala
  • Wykonanie koperty:
    tworzywo sztuczne

O firmie xiaomi
ZAAWANSOWANA TECHNOLOGIA DOSTĘPNA DLA KAŻDEGO
Firmę Xiaomi założył w 2010 roku Lei Jun. Wierzy on, że technologia wysokiej jakości nie musi kosztować fortuny. W tym duchu też firma tworzy i oferuje niezwykłe urządzenia, oprogramowanie oraz usługi internetowe dla i z pomocą fanów Mi. Ich opinie zostały uwzględnione przy produkcji m.in. Mi Note Pro, Mi Note, Mi TV, Mi Band, ale też smartfonów Mi 5 i Redmi Note 3 (dostępnych oficjalnie także w Polsce). Dzięki sprzedaży ponad 70 milionów smartfonów w 2015 r. i udostępnianiu swoich produktów w takich państwach jak Tajwan, Hong Kong, Singapur, Malezja, Filipiny, Indie, Indonezja i Brazylia, firma Xiaomi rozwija swoją działalność na całym świecie, stając się jednocześnie globalną marką.

KULTURA
Przede wszystkim dla fanów – to dewiza firmy. To zagorzali fani marki Mi wyznaczają kierunek jej działania i to spośród nich wywodzi się znaczna cześć obecnych pracowników. Firma dąży do perfekcji z taką samą determinacją, nieustannie udoskonalając i usprawniając swoje produkty, by zapewnić użytkownikom jak najlepsze doznania. Xiaomi nie boi się też testować nowe pomysły i sprawdzać granice własnych możliwości. To przede wszystkim dzięki zaangażowaniu i zaufaniu w potęgę innowacyjności, a także wsparciu ze strony fanów marki, Xiaomi jest w stanie oferować unikalne produkty.