W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.
Ubezpieczenia, TAXFREE i usługi dodatkowe:

Reklamacja Towaru

Jesteś tutaj: Centrum informacji /

Reklamację wadliwego Towaru możesz:

  • zgłosić bezpośrednio w Autoryzowanym Serwisie Producenta / Gwaranta

    W tym przypadku warto sprawdzić, czy Twój Towar objęty jest szybkim serwisem door-to-door. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie producenta, którą pomoże Ci odnaleźć nasza wyszukiwarka.

  • zgłosić u Sprzedawcy
    • w dowolnie wybranym Sklepie fizycznym RTV EURO AGD (dotyczy Towarów zakupionych w Sklepie Internetowym oraz Sklepach fizycznych)
    • w Sklepie Internetowym wypełniając formularz elektroniczny (dotyczy wyłącznie Towarów zakupionych za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub Centrum Obsługi Klienta - na podstawie Zamówienia) lub wysyłając zgłoszenie reklamacyjne pocztą.
Klient
Serwis
producenta
Klient
ZGŁOŚ REKLAMACJĘ BEZPOŚREDNIO DO GWARANTA
Klient
Sklep
internetowy
Serwis
producenta
Sklep
internetowy
Klient
ZGŁOŚ REKLAMACJĘ W SKLEPIE INTERNETOWYM