Zwroty i reklamacje

Reklamacja Towaru


Reklamację wadliwego Towaru możesz:


  • zgłosić bezpośrednio w autoryzowanym serwisie producenta/gwaranta:
    W tym przypadku warto sprawdzić, czy Twój towar objęty jest szybkim serwisem door-to-door. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie producenta, którą pomoże Ci odnaleźć nasza wyszukiwarka.
  • zgłosić u sprzedawcy:
    • w dowolnie wybranym sklepie fizycznym RTV EURO AGD (dotyczy towarów zakupionych w sklepie internetowym oraz sklepach fizycznych)
    • w sklepie internetowym wypełniając formularz elektroniczny (dotyczy wyłącznie towarów zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego lub Centrum Obsługi Klienta - na podstawie zamówienia) lub wysyłając zgłoszenie reklamacyjne pocztą.

Klient

Serwis producenta

Klient

Klient

Sklep internetowy

Serwis producenta

Sklep internetowy

Klient