W czym możemy pomóc?
Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.- Raty przez Internet - najczęściej zadawane pytania
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Cennik usług dodatkowych
- Jak anulować zamówienie?
- Gdzie znajdę kupony rabatowe?
- Jakie sposoby płatności są akceptowane przy dostawie do domu?
- Zmiana terminu odbioru Zamówienia lub Rezewacji
- Brak faktury lub dokumentu ubezpieczenia Przedłuż Gwarancję®
- Status zgłoszenia reklamacyjnego
- Zamówienia większej ilości sprzętu
- Czy ceny towarów w sklepie internetowym różnią się od sklepów fizycznych?
- Gdzie odszukam porady dot. zakupów?
- Jak kupować w sklepie internetowym?
- Co oznaczają statusy dostępności Towarów?
- Gdzie znajdę kupony promocyjne?
- Jak mogę porównać produkty?
- Jak korzystać z zakładki pytania i odpowiedzi?
- Konto Moje Euro
- Jakie są koszty transportu Towarów zamówionych w Sklepie Internetowym oraz zakupionych w Sklepach Fizycznych?
- Czy jest możliwy odbiór zamówienia w paczkomatach InPost?
- W jakich godzinach mogę się spodziewać dostawy przesyłki?
- Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić termin dostawy?
- Zakup zarezerwowanego produktu w sklepie internetowym
- Brak faktury lub dokumentu ubezpieczenia Przedłuż Gwarancję®
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Kurier spóźnia się z moją przesyłką
- Odbiór zużytego sprzętu
- Czy realizujemy wysyłki za granicę?
- Praktyczne wskazówki dotyczące dostawy towaru
Gdzie odszukam porady dot. zakupów?
Artykuły
Na stronie Sklepu Internetowego umieściliśmy dział z poradami i aktualnościami. Artykuły mogą pomóc w wyborze sprzętu, a także w prosty sposób tłumaczą właściwości zawiłych technologii oraz dostarczają cennych wskazówek pomocnych w odpowiednim podłączeniu i skonfigurowaniu zakupionego Towaru. Artykuły skatalogowane są w taki sam sposób jak Produkty na naszej stronie, co znacznie ułatwia nawigację w tym dziale. Wszystkie dostępne teksty można znaleźć tutaj.
Najpopularniejsze artykuły w danej kategorii dostępne są również pod produktami, których dotyczą. Nad wartością merytoryczną naszych tekstów pracuje sztab ekspertów, który aktualizuje je na bieżąco. Gorąco zachęcamy do lektury, która z pewnością pomoże rozwiać wszelkie wątpliwości i rozwiązać problemy związane ze sprzętem.
Pytania i odpowiedzi
Jeśli masz pytanie do konkretnego urządzenia, albo chcesz się upewnić jak funkcjonuje nasz sklep możesz również skorzystać z opcji "Pytania i odpowiedzi", dostępnej na stronie produktowej interesującego Cię modelu.
Pytania mogą zadawać jedynie zalogowani użytkownicy (założenie konta w naszym serwisie jest bezpłatne i zajmie Ci tylko 60 sekund).
Na pytania odpowiadają przede wszystkim użytkownicy - właściciele danego sprzętu, wspierani przez zespół Autoryzowanych Przedstawicieli Producentów, Ekspertów RTV EURO AGD oraz niezależnych Doradców.
Profile producentów, Ekspertów i Doradców są specjalnie oznaczone:
W chwili, kiedy odpowiedź na Twoje pytanie pojawi się w serwisie wyślemy do Ciebie wiadomość na adres e-mail podany w trakcie rejestracji.
- Telefon / Czat
Skontaktuj się z nami
Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki RTV EURO AGD, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@euro.com.pl, telefon: 855 855 855, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.
855 855 855
pon-sob 08:00-21:00
nd 09:00-19:00