W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.
Ubezpieczenia, TAXFREE i usługi dodatkowe:

Co oznaczają statusy dostępności Towarów widoczne na karcie produktów?

Jesteś tutaj: Centrum informacji /

Na karcie każdego produktu znajduje się informacja dotycząca dostępności Towaru w danej chwili:


  • Zapowiedź

W najbliższym czasie Towar będzie dostępny w naszym Sklepie Internetowym. Dołożymy wszelkich starań, aby pojawił się w sprzedaży jak najszybciej. Sporadycznie może się okazać, że Towar nie zostanie włączony do asortymentu Sklepu Internetowego. Jeżeli dojdzie do takiej sytuacji, a Ty złożysz Zamówienie lub Rezerwację niezwłocznie poinformujemy Cię o tym mailowo.

  • Przedsprzedaż

Towar zostanie wysłany w dniu premiery.

  • Na zamówienie

Sprzęt jest sprowadzany na indywidualne zamówienie od producenta. Na ogół realizacja tego typu Zamówień lub Rezerwacji zajmuje około 30 dni roboczych. Dołożymy wszelkich starań, aby Towar dotarł do Ciebie jak najszybciej. Dokładny termin transportu ustalisz z naszym konsultantem. Sporadycznie może się okazać, że sprowadzenie Towaru nie będzie możliwe. Z uwagi na nieokreślony czas oczekiwania na Towar sprowadzany na zamówienie, sugerujemy nie łączyć go w jednym Zamówieniu z innymi Produktami.

  • Na zamówienie - Towar dostępny w Sklepach fizycznych EURO

Należy wybrać opcję „Sprawdź dostępność w sklepach EURO” i postępować zgodnie z wyświetlaną instrukcją.

  • Wysyłamy od 7 do 14 dni

Towary wysyłamy zazwyczaj w terminie od 7 do 14 dni roboczych od przyjęcia Zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby sprzęt dotarł do Ciebie jak najszybciej.

  • Wysyłamy od 14 do 28 dni

Towary wysyłamy zazwyczaj w terminie od 14 do 28 dni roboczych od przyjęcia Zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby sprzęt dotarł do Ciebie jak najszybciej.

  • W wybranych Sklepach

Towar chwilowo niedostępny w Sklepie Internetowym. Możesz go kupić w wybranych Sklepach fizycznych RTV EURO AGD.

  • Chwilowo niedostępny

Towar niedostępny w sieci sprzedaży RTV EURO AGD i w magazynie dostawcy. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej go sprowadzić, nie możemy jednak podać terminu jego planowanej dostępności.


Czas realizacji zamówienia możesz sprawdzić TUTAJ


Czy treść była pomocna?
  • E-mail
  • Telefon / Czat

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie formularza
Wyślij

Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki RTV EURO AGD, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@euro.com.pl, telefon: 855 855 855, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.

855 855 855

pon-sob 08:00-21:00

nd 09:00-19:00

Czat z konsultantem

Rozpocznij rozmowę


pon-sob 08:00-21:00

nd 09:00-19:00