W czym możemy pomóc?
Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.- Raty przez Internet - najczęściej zadawane pytania
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Cennik usług dodatkowych
- Jak anulować zamówienie?
- Gdzie znajdę kody rabatowe?
- Jakie sposoby płatności są akceptowane przy dostawie do domu?
- Zmiana terminu odbioru Zamówienia lub Rezewacji
- Brak faktury lub dokumentu ubezpieczenia Przedłuż Gwarancję®
- Status zgłoszenia reklamacyjnego
- Zamówienia większej ilości sprzętu
- Czy ceny towarów w sklepie internetowym różnią się od sklepów fizycznych?
- Gdzie odszukam porady dot. zakupów?
- Jak kupować w sklepie internetowym?
- Co oznaczają statusy dostępności Towarów?
- Gdzie znajdę kody rabatowe?
- Jak mogę porównać produkty?
- Jak korzystać z zakładki pytania i odpowiedzi?
- Konto Moje Euro
- Jakie są koszty transportu Towarów zamówionych w Sklepie Internetowym oraz zakupionych w Sklepach Fizycznych?
- Czy jest możliwy odbiór zamówienia w paczkomatach InPost?
- W jakich godzinach mogę się spodziewać dostawy przesyłki?
- Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić termin dostawy?
- Zakup zarezerwowanego produktu w sklepie internetowym
- Brak faktury lub dokumentu ubezpieczenia Przedłuż Gwarancję®
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Kurier spóźnia się z moją przesyłką
- Odbiór zużytego sprzętu
- Czy realizujemy wysyłki za granicę?
- Praktyczne wskazówki dotyczące dostawy towaru
Co oznaczają statusy dostępności Towarów widoczne na karcie produktów?
Na karcie każdego produktu znajduje się informacja dotycząca dostępności Towaru w danej chwili:

- Zapowiedź
W najbliższym czasie Towar będzie dostępny w naszym Sklepie Internetowym. Dołożymy wszelkich starań, aby pojawił się w sprzedaży jak najszybciej. Sporadycznie może się okazać, że Towar nie zostanie włączony do asortymentu Sklepu Internetowego. Jeżeli dojdzie do takiej sytuacji, a Ty złożysz Zamówienie lub Rezerwację niezwłocznie poinformujemy Cię o tym mailowo.
- Przedsprzedaż
Towar zostanie wysłany w dniu premiery.
- Na zamówienie
Sprzęt jest sprowadzany na indywidualne zamówienie od producenta. Na ogół realizacja tego typu Zamówień lub Rezerwacji zajmuje około 30 dni roboczych. Dołożymy wszelkich starań, aby Towar dotarł do Ciebie jak najszybciej. Dokładny termin transportu ustalisz z naszym konsultantem. Sporadycznie może się okazać, że sprowadzenie Towaru nie będzie możliwe. Z uwagi na nieokreślony czas oczekiwania na Towar sprowadzany na zamówienie, sugerujemy nie łączyć go w jednym Zamówieniu z innymi Produktami.
- Na zamówienie - Towar dostępny w Sklepach fizycznych EURO
Należy wybrać opcję „Sprawdź dostępność w sklepach EURO” i postępować zgodnie z wyświetlaną instrukcją.
- Wysyłamy od 7 do 14 dni
Towary wysyłamy zazwyczaj w terminie od 7 do 14 dni roboczych od przyjęcia Zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby sprzęt dotarł do Ciebie jak najszybciej.
- Wysyłamy od 14 do 28 dni
Towary wysyłamy zazwyczaj w terminie od 14 do 28 dni roboczych od przyjęcia Zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby sprzęt dotarł do Ciebie jak najszybciej.
- W wybranych Sklepach
Towar chwilowo niedostępny w Sklepie Internetowym. Możesz go kupić w wybranych Sklepach fizycznych RTV EURO AGD.
- Chwilowo niedostępny
Towar niedostępny w sieci sprzedaży RTV EURO AGD i w magazynie dostawcy. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej go sprowadzić, nie możemy jednak podać terminu jego planowanej dostępności.
Czas realizacji zamówienia możesz sprawdzić TUTAJ
- Telefon / Czat
Skontaktuj się z nami
Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki RTV EURO AGD, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@euro.com.pl, telefon: 855 855 855, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.
855 855 855
pon-sob 08:00-21:00
nd 09:00-19:00