Jak skorzystać z promocji?
Zobacz szczegóły

w Internecie

1

Dodaj do koszyka dowolny dysk twardy wewnętrzny lub zewnętrzny marki Seagate, laptopa, komputer stacjonarny, komputer all-in-one, telefon komórkowy lub smartfona, lub tablet z poniższej listy.

2

Następnie dodaj do koszyka odpowiadający temu urządzeniu Program Rescue w wersji na 2 lub 3 lata z listy poniżej.

3

Kod rabatowy na wybrany Program Rescue zostanie przypisany automatycznie.


W sklepie stacjonarnym

1

Wybierz w sklepie dowolny dysk twardy wewnętrzny lub zewnętrzny marki Seagate, laptopa, komputer stacjonarny, komputer all-in-one, telefon komórkowy lub smartfona, lub tablet z poniższej listy.

2

Następnie dobierz odpowiadający temu urządzeniu Program Rescue w wersji na 2 lub 3 lata z listy poniżej.

3

Zgłoś się do Doradcy w Sklepie, który naliczy rabat na wybrany Program Rescue.

Pamiętaj, możesz złożyć zamówienie również przez telefon 855 855 855

Promocja obowiązuje do 31.12.2018 r. do godz. 23:45. Szczegóły w regulaminie. Regulamin promocji

CO TO JEST PROGRAM RESCUE?

Program Rescue ochroni Cię przed nieprzewidywalnymi wydarzeniami, niezależnie od tego, czy chodzi o zdjęcia ważnych wydarzeń, czy prezentację do projektu o krytycznym znaczeniu. Jeśli zajdzie potrzeba odzyskania danych, nasi eksperci sprawdzą Twoje urządzenie w bezpiecznym laboratorium, odzyskają dane* i zwrócą Ci je.

  • Prosty i szybki proces odzyskiwania danych, gdy tego najbardziej potrzebujesz
  • Wiedza oparta na ponad 30-letnim doświadczeniu w zakresie odzyskiwania danych
  • Każdy proces odzyskiwania danych odbywa się w zabezpieczonym i czystym pomieszczeniu
  • Wszystkie odzyskane dane są kodowane, co zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo
  • Możliwość prostego śledzenia zgłoszeń dzięki powiadomieniom za pośrednictwem wiadomości SMS, e-mail lub przez internet
* Odzyskanie danych zależy od charakteru uszkodzeń urządzenia; dołożymy wszelkich starań, aby odzyskać Twoje dane. Jeśli danych nie uda się odzyskać, może Ci przysługiwać zwrot kosztów poniesionych przy zakupie planu. Korzyści Programu Rescue:
  1. To tak jakbyś miał własny, dedykowany zespół IT. Nasz zespół szanuje Twoje dane tak samo jak Ty.
  2. Czas to pieniądz. Szanujemy go. Koncentrujemy się na jak najszybszym przywróceniu Twoich danych o znaczeniu krytycznym dzięki czemu możesz szybko powrócić do pracy. W tym celu stworzyliśmy szybki i prosty proces.
  3. Już nie musisz zaczynać od zera. Dzięki planowi usług odzyskiwania danych nie musisz ponownie tworzyć swoich cyfrowych aktywów w razie ich utraty, ponieważ pomożemy Ci je odzyskać.
  4. Planowanie z góry małych wydatków ma po prostu sens biznesowy. Jeśli nie jesteś przygotowany na utratę danych, niespodziewane koszty związane z ich odzyskaniem i odbudową mogą stanowić poważny uszczerbek dla Twojej sytuacji finansowej. Nasze plany są przyjazne dla budżetu, ponieważ wiemy, że gotowość na wszelkie ewentualności nie powinna być obciążeniem. Powinna zapewniać nam dobre samopoczucie.
  5. Nasz zespół ekspertów odzyskuje dane w bezpiecznym, czystym laboratorium.
  6. Szyfrujemy wszystkie odzyskane dane. Jak już wcześniej wspomnieliśmy, Twoje dane są dla nas równie ważne, jak dla Ciebie. Dlatego dodajemy ten dodatkowy poziom zabezpieczenia.
  7. Śledzenie Twojego zgłoszenia jest proste. Utrata danych jest wystarczająco stresująca. Ale obiecujemy zadbać o to, aby ich odzyskanie przebiegało bezproblemowo. Śledź cały proces za pomocą SMS-ów, wiadomości e-mail lub przez internet.

JAK DZIAŁA PROGRAM RESCUE

Kup wybrany plan usługi odzyskiwania danych Programu Rescue.

Po sfinalizowaniu zakupu otrzymasz kod aktywacyjny w formie paragonu lub zostanie on przypisany do Twojego Konta Klienta.

Wejdź na tę stronę w celu zarejestrowania swojego Planu.

Wprowadź kod aktywacyjny i pozostałe dane w formularzu rejestracyjnym.

W razie awarii urządzenia z ważnymi dla Ciebie danymi wypełnij formularz zgłoszeniowy na tej stronie zgodnie z instrukcją lub zadzwoń pod numer podany na tej stronie .

Rescue Program do odzyskiwania danych z dysków twardych zewn. i wewn. (2 lata)

pakiet ochronny do odzyskiwania danych

69 zł

  • Typ oprogramowania: kod z usługą do odzyskiwania danych
  • Liczba urządzeń: 1
  • Okres licencji: 2 lata
Szczegóły

Rescue Program do odzyskiwania danych z dysków twardych zewn. i wewn. (3 lata)

pakiet ochronny do odzyskiwania danych

89 zł

  • Typ oprogramowania: kod z usługą do odzyskiwania danych
  • Liczba urządzeń: 1
  • Okres licencji: 3 lata
Szczegóły

Rescue Program do odzyskiwania danych z laptopów i komputerów (2 lata)

pakiet ochronny do odzyskiwania danych

109 zł

  • Typ oprogramowania: kod z usługą do odzyskiwania danych
  • Liczba urządzeń: 1
  • Okres licencji: 2 lata
Szczegóły

Rescue Program do odzyskiwania danych z laptopów i komputerów (3 lata)

pakiet ochronny do odzyskiwania danych

129 zł

  • Typ oprogramowania: kod z usługą do odzyskiwania danych
  • Liczba urządzeń: 1
  • Okres licencji: 3 lata
Szczegóły

Rescue Program do odzyskiwania danych z tabletów i smartfonów (2 lata)

pakiet ochronny do odzyskiwania danych

79 zł

  • Typ oprogramowania: kod z usługą do odzyskiwania danych
  • Liczba urządzeń: 1
  • Okres licencji: 2 lata
Szczegóły

Rescue Program do odzyskiwania danych z tabletów i smartphonów (3 lata)

pakiet ochronny do odzyskiwania danych

99 zł

  • Typ oprogramowania: kod z usługą do odzyskiwania danych
  • Liczba urządzeń: 1
  • Okres licencji: 3 lata
Szczegóły

FAQ

CO POKRYWA PLAN PROGRAMU RESCUE? Awarie dysku twardego, wirusy, problemy z oprogramowaniem i inne problemy, które mogą powodować utratę danych z podanego podczas rejestracji urządzenia/dysku/pamięci masowej. Zapoznaj się z konkretnymi warunkami i postanowieniami, aby poznać szczegóły i wykluczenia dla wybranej opcji planu ochrony. JAKI JEST OKRES OBJĘCIA OCHRONĄ W RAMACH MOJEGO PLANU PROGRAMU RESCUE? Objęcie ochroną w ramach planów Programu Rescue rozpoczyna się z dniem nabycia planu Programu oddzielnie lub przy zakupie z urządzeniem z jednej z wymienionych dalej kategorii, które można objąć ochroną. W przypadku oddzielnego zakupu planu dla urządzenia z jednej z następujących kategorii: Telefony komórkowe i smartfony, Tablety multimedialne, Laptopy, Komputery stacjonarne, Komputery all-in-one, Dyski twarde wewnętrzne i zewnętrzne możliwe jest objęcie tego urządzenia ochroną w ramach planu Programu Rescue maksymalnie w ciągu 30 dni od daty zakupu tego urządzenia. Datę obowiązywania określa się, dodając do daty zakupu liczbę miesięcy wybranego okresu. CZY MOGĘ PRZENIEŚĆ SWÓJ PLAN Z JEDNEGO URZĄDZENIA NA DRUGIE? Niestety nie jest to możliwe. Z KIM NALEŻY SIĘ SKONTAKTOWAĆ, JEŚLI POTRZEBUJĘ USŁUGI LUB MUSZĘ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ? Prosimy odwiedzić tę stronę , aby uzyskać lokalne informacje kontaktowe. CZY MOGĘ W DOWOLNYM MOMENCIE ANULOWAĆ MÓJ PLAN PROGRAMU RESCUE? Tak. W przypadku rezygnacji w ciągu 30 dni od daty zakupu, otrzymasz pełny zwrot ceny zakupu pomniejszonej o wszelkie przesłane zgłoszenia. JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STAN MOJEGO ZGŁOSZENIA? Składając zgłoszenie, zostanie Ci przydzielony osobisty specjalista ds. odzyskiwania danych, który może udzielić odpowiedzi na Twoje pytania. Uzyskasz również dostęp do internetowego śledzenia stanu zgłoszenia przez całą dobę pod tym adresem .