Oświadczenie o dostępności
W Euro-net sp. z o.o. staramy się zapewnić dostępność strony internetowej www.euro.com.pl zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Szczegółowe informacje na temat usług oferowanych i świadczonych za pośrednictwem naszej strony oraz informacje niezbędne do korzystania z tych usług określa Regulamin. Jest on dostępny na stronie: https://www.euro.com.pl/cms/regulamin.bhtml
Informacje o spełnieniu wymagań dostępności
Co jest dostępne dla wszystkich użytkowników
- Materiały audio i wideo mają alternatywne treści w postaci transkrypcji i napisów, czyli są dostosowane dla osób z problemami ze słuchem lub wzrokiem.
- Strona działa zarówno w pionie, jak i poziomie – niezależnie od orientacji ekranu.
- Użytkownik ma pełną kontrolę nad dźwiękiem na stronie.
- Skróty klawiaturowe są bezpieczne i nie uruchomiają się przypadkowo podczas pisania lub dyktowania.
- Na stronie nie ma migających elementów, co jest bezpieczne dla osób z epilepsją.
- Użytkownik może anulować przypadkowe kliknięcia, np. jeśli dotknie czegoś przez pomyłkę.
- Elementy interfejsu mają jasne nazwy dla programów do sterowania głosem.
- Wszystkie funkcje strony można obsługiwać bez konieczności wykonywania ruchów urządzeniem.
- Nawigacja jest przewidywalna – nie występują nagłe zmiany po naciśnięciu TAB.
- Ważne operacje (np. złożenie zamówienia, zmiana danych osobowych) wymagają potwierdzenia, aby uniknąć przypadkowych decyzji.
- Kod strony współpracuje z czytnikami ekranu.
- Strona ma ustawiony język domyślny – czytniki ekranu wiedzą, jak czytać treść.
Co jest częściowo dostępne
- Opisy tekstowe do obrazów i grafik.
- Pełna nawigacja klawiaturą - bez potrzeby używania myszy.
- Brak blokady przejścia dalej przez focus klawiatury.
- Szybkie przejście do głównej treści.
- Unikalne tytuły każdej podstrony.
- Logiczne poruszanie po stronie – zgodne z układem wizualnym.
- Zrozumiałe linki wskazujące dokąd prowadzą.
- Przechodzenie do wybranych informacji za pomocą np. menu, wyszukiwarki, mapy strony.
- Jasne nagłówki i etykiety formularzy wskazujące co i gdzie wpisać.
- Wyraźnie oznaczony element z aktywnym focusem.
Zapewniamy pomoc techniczną dla osób ze szczególnymi potrzebami. Można skontaktować się z nami na wiele sposobów - telefonicznie pod numerem 855 855 855, e-mailowo na adres sklep@euro.com.pl, przez czat lub z udziałem tłumacza języka migowego.
Zapewniamy pomoc techniczną dla osób ze szczególnymi potrzebami. Można skontaktować się z nami na wiele sposobów: telefonicznie pod numerem 855 855 855, e-mailowo na adres sklep@euro.com.pl, przez czat lub z udziałem tłumacza języka migowego.
Skargi konsumentów na niezapewnienie dostępności
Możesz złożyć skargę na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności przez produkt z naszej oferty. W takim przypadku przekażemy Twoją skargę podmiotowi, od którego nabyliśmy produkt. Powiadomimy Cię o tym w sposób wskazany przez Ciebie w skardze.
Jeżeli zauważysz problem z dostępnością strony internetowej www.euro.com.pl, możesz złożyć skargę na niezapewnienie spełniania wymagań dostępności. Odpowiemy Ci na nią w terminie 30 dni. W przypadkach szczególnie skomplikowanych możemy wydłużyć termin odpowiedzi do 60 dni, o czym poinformujemy Cię w oddzielnym piśmie.
- imię i nazwisko,
- adres do korespondencji, e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu,
- nazwę produktu albo sklepu internetowego, którego dotyczy,
- informację o wymogach dostępności, które Twoim zdaniem nie zostały spełnione przez produkt lub naszą stronę internetową wraz z żądaniem ich zapewnienia przez przedsiębiorcę.
Jeśli pominiesz któryś z tych elementów, nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojej skargi.
Skargę możesz złożyć:- pisemnie - na adres: Euro-net sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15 02-273 Warszawa,
- ustnie - pod numerem 855 855 855.
Zaktualizowano: 28.06.2025