Oświadczenie o dostępności

W Euro-net sp. z o.o. staramy się zapewnić dostępność strony internetowej www.euro.com.pl zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Szczegółowe informacje na temat usług oferowanych i świadczonych za pośrednictwem naszej strony oraz informacje niezbędne do korzystania z tych usług określa Regulamin. Jest on dostępny na stronie: https://www.euro.com.pl/cms/regulamin.bhtml

Informacje o spełnieniu wymagań dostępności  

Co jest dostępne dla wszystkich użytkowników

  • Materiały audio i wideo mają alternatywne treści w postaci transkrypcji i napisów, czyli są dostosowane dla osób z problemami ze słuchem lub wzrokiem. 
  • Strona działa zarówno w pionie, jak i poziomie – niezależnie od orientacji ekranu.
  • Użytkownik ma pełną kontrolę nad dźwiękiem na stronie.
  • Skróty klawiaturowe są bezpieczne i nie uruchomiają się przypadkowo podczas pisania lub dyktowania.
  • Na stronie nie ma migających elementów, co jest bezpieczne dla osób z epilepsją.
  • Użytkownik może anulować przypadkowe kliknięcia, np. jeśli dotknie czegoś przez pomyłkę.
  • Elementy interfejsu mają jasne nazwy dla programów do sterowania głosem.
  • Wszystkie funkcje strony można obsługiwać bez konieczności wykonywania ruchów urządzeniem.
  • Nawigacja jest przewidywalna – nie występują nagłe zmiany po naciśnięciu TAB.
  • Ważne operacje (np. złożenie zamówienia, zmiana danych osobowych) wymagają potwierdzenia, aby uniknąć przypadkowych decyzji. 
  • Kod strony współpracuje z czytnikami ekranu. 
  • Strona ma ustawiony język domyślny – czytniki ekranu wiedzą, jak czytać treść. 

Co jest częściowo dostępne

  • Opisy tekstowe do obrazów i grafik.   
  • Pełna nawigacja klawiaturą - bez potrzeby używania myszy.  
  • Brak blokady przejścia dalej przez focus klawiatury. 
  • Szybkie przejście do głównej treści. 
  • Unikalne tytuły każdej podstrony.
  • Logiczne poruszanie po stronie – zgodne z układem wizualnym.
  • Zrozumiałe linki wskazujące dokąd prowadzą.  
  • Przechodzenie do wybranych informacji za pomocą np. menu, wyszukiwarki, mapy strony. 
  • Jasne nagłówki i etykiety formularzy wskazujące co i gdzie wpisać. 
  • Wyraźnie oznaczony element z aktywnym focusem.

Zapewniamy pomoc techniczną dla osób ze szczególnymi potrzebami. Można skontaktować się z nami na wiele sposobów - telefonicznie pod numerem 855 855 855, e-mailowo na adres sklep@euro.com.pl, przez czat lub z udziałem tłumacza języka migowego.

Zapewniamy pomoc techniczną dla osób ze szczególnymi potrzebami. Można skontaktować się z nami na wiele sposobów: telefonicznie pod numerem 855 855 855, e-mailowo na adres sklep@euro.com.pl, przez czat lub z udziałem tłumacza języka migowego.

Skargi konsumentów na niezapewnienie dostępności   

Możesz złożyć skargę na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności przez produkt z naszej oferty. W takim przypadku przekażemy Twoją skargę podmiotowi, od którego nabyliśmy produkt. Powiadomimy Cię o tym w sposób wskazany przez Ciebie w skardze.

Jeżeli zauważysz problem z dostępnością strony internetowej www.euro.com.pl, możesz złożyć skargę na niezapewnienie spełniania wymagań dostępności. Odpowiemy Ci na nią w terminie 30 dni. W przypadkach szczególnie skomplikowanych możemy wydłużyć termin odpowiedzi do 60 dni, o czym poinformujemy Cię w oddzielnym piśmie.

Pamiętaj, aby w skardze wskazać:
  • imię i nazwisko,  
  • adres do korespondencji, e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu,
  • nazwę produktu albo sklepu internetowego, którego dotyczy,
  • informację o wymogach dostępności, które Twoim zdaniem nie zostały spełnione przez produkt lub naszą stronę internetową wraz z żądaniem ich zapewnienia przez przedsiębiorcę.

Jeśli pominiesz któryś z tych elementów, nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojej skargi.

Skargę możesz złożyć:  
  • pisemnie - na adres: Euro-net sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15 02-273 Warszawa,    
  • ustnie - pod numerem 855 855 855.   

Zaktualizowano: 28.06.2025