Jak skorzystać z promocji?

Zobacz szczegóły

w Internecie

1

Kup produkt objęty promocją Postanowienia Noworoczne

2

Karta zostanie dostarczona bezpośrednio na Konto Moje Euro za pośrednictwem, którego dokonano zakupu Produktu Promocyjnego (w zakładce „Karty Podarunkowe”) lub wysłana do Uczestnika Promocji pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany w Koncie Moje Euro (za pośrednictwem, którego dokonano zakupu Produktu Promocyjnego) w ciągu 25 dni od dnia dostarczenia Produktu Promocyjnego do Klienta

3

Twoja karta będzie aktywna od razu po jej otrzymaniu.

Jak skorzystać z promocji w sklepie fizycznym?

1

Kup produkt objęty promocją Postanowienia Noworoczne

2

Karta Podarunkowa zostanie wydana w Sklepie fizycznym zaraz po dokonaniu zapłaty.

3

Karta wydana w sklepie będzie aktywna od razu po jej otrzymaniu w przypadku płatności w kasie. W przypadku płatności przy odbiorze poza sklepem lub przelewem karta będzie aktywowana do 14 dni od zapłaty.


Pamiętaj, możesz złożyć zamówienie również przez telefon 855 855 855

Informacje ogólne

  • Kartę Podarunkową możesz wykorzystać na zakupy zarówno w sklepie fizycznym jak i internetowym.
  • Karta wydana w ramach Promocji w sklepie fizycznym jest ważna przez 365 dni od jej wydania, Karta wydana w ramach Promocji w Sklepie Internetowym jest aktywna i ważna od momentu jej wysłania przez 365 dni.
  • Promocja obowiązuje w sklepach fizycznych oraz na euro.com.pl.
  • Zamówienie możesz złożyć również telefonicznie pod numerem 855 855 855.
  • Promocja trwa do 23.01.2020 r. do godz. 23:59.
  • Promocje z Kartą Podarunkową Euro nie łączą się. Jeśli dany produkt objęty jest inną promocją z Kartą Podarunkową, zostanie wydana tylko jedna Karta – o wyższej wartości.
  • Szczegóły w regulaminie promocji.

Zadbam o siebie

Zbilansowana dieta

Więcej ruchu

Zadbam o dom

Więcej energii od rana

JAK W 5 KROKACH DOTRZYMAĆ POSTANOWIEŃ NOWOROCZNYCH
Krok 1
Wybierz jeden dokładny cel w Twoim zasięgu
Od Nowego Roku na pewno nie zmienisz całkowicie swojego stylu życia, ale masz duże szanse, że uda Ci się coś w nim zmienić na dobre. Jeśli chcesz zacząć zdrowiej się odżywiać, przejdź do konkretów i na przykład zadbaj, żeby w Twojej diecie codziennie pojawiało się 400 gramów warzyw. Dobra waga kuchenna pomoże Ci wytrwać w tym postanowieniu. Zamierzasz więcej się ruszać? Nie musisz od razu przebiegać kilku kilometrów - na początku wykonuj 10 tysięcy kroków każdego dnia. Twoim kibicem będzie smartwatch lub opaska licząca kroki. Po miesiącu noworoczne wyzwanie stanie się codzienną rutyną, wręcz nawykiem. Wówczas postaw przed sobą kolejny cel lub podnieś poprzeczkę. Ani się obejrzysz, jak pod koniec roku będziesz już lepszą wersją siebie!
Krok 2
Stopniowo zmień zły nawyk na dobry
Nowy Rok i szok – nagłe wprowadzenie w życie Twojego postanowienia może wytrącić Cię z rytmu dnia i pogorszyć samopoczucie. Unikaj radykalnych posunięć i daj swojemu organizmowi okres przejściowy. Planujesz zerwać ze słodzonymi napojami? Puste kalorie zastąp świeżymi sokami owocowymi wyciskanymi w domu. Możesz je rozcieńczać wodą z dzbanka filtrującego. Jak skończyć z zajadaniem się chipsami przed telewizorem? Przyrządzaj w piekarniku zdrowe warzywne chipsy bez tłuszczu i coraz częściej podmieniaj nimi te ze sklepu. Zamiast rezygnować z frytek, korzystaj z frytkownicy beztłuszczowej. Warto upiec dwie pieczenie na jednym ogniu: gdy od Nowego Roku zamierzasz uprawiać jakiś sport na świeżym powietrzu, to masz okazję, żeby w tym czasie podszlifować angielski słuchając lekcji ze smartfona.
Krok 3
Pochwal się swoim postanowieniem
Wrzuć na swój profil fotki Twoich nowych zdrowszych potraw lub filmik z siłowni. Opowiedz o noworocznym wyzwaniu koleżankom i kolegom. Zyskasz wsparcie i dodatkową motywację, bo zobowiązujesz się nie tylko przed sobą, ale też przed znajomymi. Może ktoś z nich też podjął takie samo wyzwanie? Będziecie się nie tylko nawzajem kontrolować, ale też napędzać i wymieniać doświadczeniami. Wspólne wyjście na basen? To pobudzi pozytywną rywalizację. Co miesiąc zamieszczaj post z porównaniem swoich zdjęć „przed wyzwaniem” i „w trakcie wyzwania”. Może nie wszyscy od razu zobaczą różnicę, ale Ty z pewnością ją poczujesz!
Krok 4
Nagradzaj się za postępy
Na początku możesz mieć pod górkę i jeszcze nie zauważać korzyści z realizowania postanowienia. Zapytasz się „Czy ja to robię za karę?” Dlatego zaplanuj małe nagrody za wytrwałość. Dodadzą Ci sił i zmotywują do działania. Po treningu na siłowni zamiast szybkiego prysznica od czasu do czasu zafunduj sobie długą, aromatyczną kąpiel i ulubioną przekąskę. W nagrodę za wytrwanie dwóch tygodni bez fast foodów zrób się na bóstwo i wyjdź z kimś na karnawałową imprezę. Żeby uprzyjemnić sobie przygotowywanie zdrowych posiłków, kup jakiś modny sprzęt do kuchni. Z biegiem czasu naucz się czerpać przyjemność i satysfakcję z samej realizacji wyzwania.
Krok 5
Przełknij porażkę i pomyśl o sukcesie
Jak policzyli pewni naukowcy (wszystko wskazuje, że amerykańscy) ponad połowa postanowień noworocznych kończy się porażką. Ale porażka nie powinna oznaczać końca, tylko nowy początek kolejnej próby. Nie poddawaj się, tylko zadaj sobie pytanie, jakie okoliczności spowodowały, że coś poszło nie tak. Następnym razem staraj się uniknąć podobnej sytuacji. W ten sposób zwiększysz szanse na sukces. Gdy wybierzesz postanowienie, które jest dla Ciebie naprawdę ważne, a nie tylko modne, to musi się udać! Zwłaszcza jeśli dodatkowo będziesz wyobrażać sobie przyszłe korzyści. Trzymaj się… postanowienia!