ZNAJDŹ
W

Sprawdzenie zgłoszenia reklamacyjnego

Zgłosiłeś reklamację produktu w sklepie RTV EURO AGD? Na tej stronie możesz sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest Twoje zgłoszenie.

Jak to zrobić?

  • kliknij znajdujący się poniżej link „Sprawdź status zgłoszenia reklamacyjnego”,
  • wpisz w okienku numer zgłoszenia (znajduje się w nagłówku wydruku),
  •  kliknij przycisk "Szukaj",
  • w okienku pojawi się informacja, co aktualnie dzieje się z reklamacją.

Pamiętaj!

  • Zgłaszając się do sklepu po odbiór reklamowanego produktu po naprawie lub po wymianę na nowy lub po zwrot gotówki, prosimy o wzięcie ze sobą zgłoszenia reklamacyjnego, które zostało wydane w sklepie przy rejestracji zgłoszenia.
  • Jeżeli zostałeś przez nas poinformowany, że reklamowany produkt będzie wymieniony na nowy lub otrzymasz zwrot gotówki, prosimy o dostarczenie kompletu wyposażenia do reklamowanego produktu, chyba, że zostało ono dostarczone przy składaniu reklamacji.


Sprawdź status zgłoszenia reklamacyjnego - kliknij
 
 
 
 

RTV EURO AGD © 2009 Wszystkie prawa zastrzeżone, powielanie informacji zawartych na tej stronie zabronione.

Właściciel serwisu: Euro-net sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.