Dostawa

Praktyczne wskazówki dotyczące odbioru towaru


Pamiętaj, aby przy odbiorze towaru w sklepie fizycznym RTV EURO AGD lub w domu przy dostawie obejrzeć go i sprawdzić, czy nie ma uszkodzeń (zarysowań, wgnieceń, otarć). Pomoże Ci w tym sprzedawca lub pracownik dostarczający sprzęt, którego obowiązkiem jest upewnienie się, że wydawany towar jest w dobrym stanie. Przy zamówieniu formy dostawy „przed budynek bez wniesienia” dla wygodniejszego samodzielnego wniesienia towar pozostawiamy w opakowaniu. Sprawdzenie, wówczas polegać będzie na oględzinach w opakowaniu. Sprzedawca lub pracownik dostarczający Zamówienia może wydać Ci Towar tylko wtedy, gdy jego stan jest przez Ciebie akceptowany. Pamiętaj razem z towarem powinieneś otrzymać instrukcję obsługi, kartę gwarancyjną (o ile są załączone do towaru). Dokument potwierdzający zakup nie zawsze jest dostarczany, istnieje jednak możliwość wystawienia e-faktury.

Priorytetem dla nas jest satysfakcja klientów z zakupów dokonanych w naszej sieci! Zależy nam, aby oferowane produkty oraz świadczone usługi były na najwyższym poziomie i dokładnie odpowiadały potrzebom Kupujących. Jeżeli chcesz przekazać nam swoje uwagi lub opinie, wybierz jedną z poniższych możliwości:

  • Wypełnij formularz.
  • Zadzwoń pod numer 855 855 855. Centrum Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00 - 21.00 oraz w niedzielę od godziny 9.00 do 18.00 (opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora).
  • Wyślij list pod adres EURO-net Sp. z o.o., ul. Wacława 2, Sokołów, 05-806 Komorów.

W przypadku kontaktu w sprawie zgłoszonej reklamacji produktu podanie numeru zgłoszenia przyspieszy identyfikację sprawy.