Dostawa

Jakie są koszty transportu towarów zamówionych w sklepie internetowym oraz zakupionych w sklepach fizycznych?


Poniżej znajdziesz wszystkie szczegółowe informacje dotyczące rodzajów, terminów oraz kosztów transportu Zamówień i Rezerwacji złożonych za pośrednictwem naszego Sklepu internetowego oraz koszty transportu towarów zakupionych bezpośrednio w Sklepach fizycznych.

Najczęściej zadawane pytania

Rodzaje transportu dla towarów zamówionych w sklepie internetowym oraz zakupionych w sklepach fizycznych

Dla Towarów "dużych"* zamówionych za pośrednictwem naszego Sklepu internetowego oraz zakupionych w Sklepach fizycznych istnieją cztery warianty transportu towaru – na jutro, na pojutrze, na sobotę oraz darmowy.

* Produkt duży - Produkty typu pralki, lodówki, kuchnie, piekarniki, zmywarki, telewizory powyżej 37 cali itd.


Transport na jutro

Najszybszy transport Towaru licząc od daty złożenia Zamówienia lub zakupu bezpośrednio w Sklepie fizycznym RTV EURO AGD. Towar w zależności od terminu wybranego przez Ciebie może zostać dowieziony w dacie złożenia Zamówienia lub dnia następnego. Jest to idealny wybór dla wszystkich, którym zależy na szybkiej dostawie.


Transport na pojutrze

Towar może zostać dowieziony drugiego dnia po dacie złożenia Zamówienia lub zakupu bezpośrednio w Sklepie fizycznym RTV EURO AGD. Idealny wybór, gdy czas oczekiwania na Towar chcesz pogodzić z ekonomiczną ceną za transport.


Transport na sobotę

Towar może zostać dowieziony w sobotę po złożeniu Zamówienia lub dokonaniu zakupu w Sklepie fizycznym RTV EURO AGD.


Transport darmowy

Towar może zostać dowieziony w dowolnym dniu wybranym przez Ciebie, nie wcześniej jednak, niż trzeciego dnia licząc od daty złożenia Zamówienia lub zakupu bezpośrednio w Sklepie fizycznym RTV EURO AGD. Jeśli nie zależy Ci na szybkim dostarczeniu sprzętu, wybierz tę opcję, Zamówienie dowieziemy bezpłatnie.

Dla Towarów oznaczonych logo "Odbierz za godzinę" istnieje bezpłatna możliwość odbioru zarezerwowanych Towarów w Sklepie fizycznym (wskazanym przez klienta w trakcie składania Rezerwacji), w ciągu godziny od jej złożenia. Szczegółowy regulamin usługi „Odbierz za godzinę” dostępny tutaj.


Inna możliwość transportu

Towar w każdej z wyżej wymienionych opcji transportu (na jutro, na pojutrze, na sobotę, darmowy) dowożony jest w przedziale całodniowym. Za odrębną opłatą - szczegółowe informacje, w tym cennik opcji transportu, wyświetlane będą w trakcie składania Zamówień m.in. poprzez kalkulator transportu oraz udzielane są przez COK – istnieje możliwości zawężenia czasu oczekiwania na transport towaru, co nie dotyczy transportu Towaru do Paczkomatu 24/7 InPost lub wskazanego przez klienta Sklepu fizycznego.

Odbierz za godzinę – bezpłatna możliwość odbioru rezerwowanych Towarów w Sklepie fizycznym (wskazanym przez klienta w trakcie składania Rezerwacji), w ciągu godziny od złożenia Rezerwacji Towaru, zgodnie z regulaminem usługi „Odbierz za godzinę”. Możliwość dostępna dla Towarów oznaczonych na www.euro.com.pl logo „Odbierz za godzinę”.


Transport Pocztą Polską

Towar zostanie wysłany z magazynu sklepu w najbliższym możliwym terminie po dacie złożenia Zamówienia. Dostawa zostanie zrealizowana przez Pocztę Polską nie później niż trzeciego dnia roboczego po wysłaniu Towaru z magazynu. Data wysyłki Towaru jest uzależniona od dostępności Towaru oraz wybranej formy płatności i jest prezentowana podczas składania Zamówienia. Ten rodzaj transportu jest dostępny tylko dla klientów euro.com.pl.

Jak mogę sprawdzić dokładną cenę transportu zamówionego towaru?

Szczegółowe informacje wyświetlane będą w trakcie składania Zamówienia/Rezerwacji m.in. poprzez kalkulator transportu oraz udzielane są przez COK. Całkowity koszt transportu Towaru kalkulowany jest podczas wybierania terminu transportu.

Kalkulator kosztów transportu dostępny jest w kroku piątym w trakcie składania Zamówienia na stronie „Twój koszyk”.

Cena podana w Sklepie internetowym przy zdjęciu Towaru, oznaczona komunikatem „transport od x zł” to najniższa możliwa cena transportu tego produktu.

Składając Zamówienie na więcej niż jeden Towar oszczędzasz. Transport kolejnych produktów w ramach jednego Zamówienia jest zazwyczaj tańszy.

Rezerwacja w Sklepie internetowym - zakup w wybranym Sklepie fizycznym RTV EURO AGD

Towary prezentowane na www.euro.com.pl możesz zarezerwować w Sklepie internetowym lub w COK, a następnie kupić je i odebrać w wybranym Sklepie fizycznym RTV EURO AGD.

Zamówienie - zakup w sklepie internetowym lub bezpośrednio w sklepie fizycznym RTV EURO AGD

Towary prezentowane na www.euro.com.pl możesz kupić w Sklepie internetowym lub bezpośrednio w Sklepie fizycznym RTV EURO AGD. Transport tych Towarów dostępny jest w jednej ze wskazanych opcji transportu (na jutro, na pojutrze, darmowy, standardowy) szczegóły poniżej:


Transport kurierem – towary małe

Transport realizowany pocztą kurierska DPD, UPS lub DHL. Dotyczy tylko Towarów "małych"*. Transport realizowany jest od poniedziałku do soboty pomiędzy godziną 9:00 a 19:00.**

Szczegółowy cennik opłat za dostawę pocztą kurierską:

Transport na jutro

Transport na pojutrze

Transport na drugi dzień i kolejne

Transport na sobotę

Transport darmowy

9,90 zł
po 1 dniu od zamówienia

4,90 zł
po 2 dniach od zamówienia dla Zamówień o wartości minimalnej 99 zł

9,90 zł
po 2 dniach od zamówienia i w kolejnych dla Zamówień o wartości niższej niż 99 zł

9,90 zł
po 1 dniu od zamówienia dla Zamówień o wartości minimalnej 99 zł

0 zł
po 3 dniach od zamówienia i w kolejnych dla Zamówień o wartości minimalnej 99 zł

* Produkt mały - towar typu aparat fotograficzny, kamera wideo, czajnik, golarka, laptop, tablet, odkurzacz, okap podszafkowy, smartfon, gra, konsola itp.

** Dostępność opcji transportu towarów zamówionych na www.euro.com.pl lub w COK może być ograniczona i jest uzależniona od wybranych przez klienta: form płatności za towar oraz miejsca dostawy towaru. Darmowy transport jest dostępny dla zamówień o wartości minimalnej 99 zł.


Transport usługodawcy

Transport realizowany przez usługodawcę. Dotyczy tylko Towarów "dużych"*. Transport realizowany jest w jednym z dni wskazanych przez klienta w trakcie składania Zamówienia w Sklepie internetowym lub bezpośrednio podczas zakupu Towaru w Sklepie fizycznym RTV EURO AGD od poniedziałku do soboty, z wyjątkiem świąt, pomiędzy godziną 10:00 a 20:00, w niektórych regionach kraju między 11:00 a 21:00. Towar dostarczany jest pod wskazany adres przed budynek. Usługę wniesienia można dokupić podczas składania Zamówienia.

Szczegółowy cennik opłat za transport realizowany przez usługodawcę:

Transport na jutro i na sobotę

Transport na pojutrze

Transport darmowy

24,90 zł
w dniu zamówienia lub dnia następnego**

9,90 zł
po 2 dniach od zamówienia**
z wyłączeniem sobót

0 zł
po 3 dniach od zamówienia**
z wyłączeniem sobót

* Produkt duży - Produkty typu pralki, lodówki, kuchnie, piekarniki, zmywarki, telewizory powyżej 37 cali itd.

** Dostępność opcji transportu Towarów zamówionych na www.euro.com.pl lub w COK może być ograniczona i jest uzależniona od wybranych przez klienta: form płatności za towar oraz miejsca dostawy towaru. Darmowy transport jest dostępny dla zamówień o wartości minimalnej 99 zł.


Paczkomaty 24/7

Transport realizowany do wskazanego w trakcie składania Zamówienia Paczkomatu 24/7 InPost. Dotyczy tylko Towarów "małych"*. Towar oczekuje w Paczkomacie 24/7 na odbiór przez 3 kolejne dni od daty dostarczenia Towaru do Paczkomatu 24/7. Opcja Transport darmowy dostępna dla Zamówień, których łączna lub jednostkowa cena wynosi minimum 100 zł. Towar do Paczkomatu 24/7 transportowany może być w zależności od wyboru klienta w trybie na jutro, na pojutrze i darmowym. Transport do Paczkomatu 24/7 InPost nie jest dostępny dla zakupów dokonywanych bezpośrednio w Sklepach fizycznych.

Szczegółowy cennik opłat za transport do Paczkomatu 24/7 firmy InPost:

Rodzaj transportu

Transport na jutro

Transport na pojutrze

Transport darmowy

Transport standardowy

"mały"* do 98,99 zł

9,90 zł

9,90 zł

niedostępny

9,90 zł

"mały"* za minimum 99 zł

4,90 zł

0 zł

0 zł

niedostępny

* Produkt mały - produkty typu aparaty fotograficzne, kamery wideo, czajniki, golarki, laptopy, tablety, odkurzacze, okapy podszafkowe, smartfony, gry i konsole itd.


Transport Pocztą Polską do domu

Transport realizowany przez Pocztę Polską. Dotyczy tylko Towarów "małych"*. Opcja jest dostępna dla Zamówień, których łączna lub jednostkowa cena nie przekracza 1000 zł. Transport realizowany jest w dni powszednie. Zawężenie oczekiwania na transport Towaru jest niedostępne.

Cennik opłat za dostawę Pocztą Polską do domu

Rodzaj towaru

Cena

Produkt „mały” do 98,99 zł i masie nieprzekraczającej 10 kg

9,90 zł

Produkt „mały” od 99 zł do 1000 zł i masie nieprzekraczającej 10 kg

0 zł

* Produkt mały - produkty typu aparaty fotograficzne, kamery wideo, czajniki, golarki, laptopy, tablety, odkurzacze, okapy podszafkowe, smartfony, gry i konsole itd.


Transport do wskazanego punktu odbioru Poczty Polskiej

Transport realizowany do wskazanego w trakcie składania Zamówienia punktu odbioru Poczty Polskiej. Dotyczy tylko Towarów "małych"*, których łączna lub jednostkowa cena nie przekracza 1000 zł. Towar oczekuje w Punkcie Pocztowym na odbiór przez 3 kolejne dni od daty dostarczenia. Odbiór Towaru jest możliwy w godzinach urzędowania wybranej placówki pocztowej. Do odbioru Towaru niezbędne jest wylegitymowanie się dowodem tożsamości.


Cennik opłat za dostawę do punktu odbioru Poczty Polskiej

Rodzaj towaru

Cena

Produkt „mały” do 98,99 zł i masie nieprzekraczającej 10 kg

9,90 zł

Produkt „mały” od 99 zł do 1000 zł i masie nieprzekraczającej 10 kg

0 zł

* Produkt mały - produkty typu aparaty fotograficzne, kamery wideo, czajniki, golarki, laptopy, tablety, odkurzacze, okapy podszafkowe, smartfony, gry i konsole itd.


Zawężenie czasu oczekiwania na transport towaru (jeśli dostępne)

Odpłatne zawężenie czasu oczekiwania na transport Towaru do wybranych przedziałów czasowych. Z gwarantowanym telefonem dostawcy (nie dotyczy dostaw kurierskich) na godzinę przed przyjazdem. Możesz skorzystać z tej usługi dodatkowej - jeżeli będzie ona dostępna - w trakcie składania Zamówienia.

  • Zawężenie transportu do przedziału 10 godzin: Brak opłat: 0 zł
  • Zawężenie transportu do przedziału 5 godzin: Cena: 19,90 zł
  • Zawężenie transportu do przedziału 2-3 godzin: Cena: 29,90 zł
  • Zawężenie transportu do przedziału 2-3 godzin dla przedziałów 7:00-9:00, 9:00-11:00, 17:00-19:00, 17:00-20:00, 18:00-20:00, 18:00-21:00, 19:00-21:00: Cena: 39,90 zł

Dokładny koszt transportu zamówionego/rezerwowanego Towaru (do domu / do Sklepu fizycznego) zależy od wielu czynników i jest wyliczany każdorazowo w trakcie składania Zamówienia/Rezerwacji lub zakupu bezpośrednio w Sklepie fizycznym RTV EURO AGD. Całkowity koszt transportu jest kalkulowany w trakcie wybierania jego terminu i jest jasno komunikowany przed złożeniem Zamówienia/Rezerwacji lub zakupu bezpośrednio w Sklepie fizycznym RTV EURO AGD. Cena podana w Sklepie internetowym przy zdjęciu Towaru jest ceną transportu jednej sztuki Towaru.