W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.

Sprawdź status reklamacji

Jesteś tutaj: Centrum informacji /

Podaj numer zgłoszenia

Ładowanie danych Ładowanie danych

Dookoeniur iwhefouhiof uhdfoiub

Pamiętaj!

Zgłaszając się do Sklepu stacjonarnego po odbiór reklamowanego produktu prosimy o wzięcie ze sobą zgłoszenia reklamacyjnego, które zostało wydane przy rejestracji zgłoszenia.

Jeżeli zostałeś przez nas poinformowany, że reklamowany towar będzie wymieniony na nowy lub otrzymasz zwrot gotówki, prosimy o dostarczenie kompletu wyposażenia do reklamowanego sprzętu, chyba, że zostało ono dostarczone przy składaniu reklamacji. Powyższa informacja nie dotyczy przypadków, w których reklamacja rozstrzygnięta jest przez obniżenie ceny reklamowanego produktu.



Czy treść była pomocna?
  • E-mail
  • Telefon / Czat

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie formularza
Wyślij

855 855 855

pon-sob 08:00-21:00

nd 09:00-19:00

Czat z konsultantem

Rozpocznij rozmowę

pon-sob 08:00-21:00

nd 09:00-19:00

 
 
 
 

RTV EURO AGD © 2009 Wszystkie prawa zastrzeżone, powielanie informacji zawartych na tej stronie zabronione.

Właściciel serwisu: Euro-net sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.

Do góry