ZNAJDŹ
W

Jak kupować?

Kupowanie oraz dokonywanie Rezerwacji w Sklepie Internetowym RTV EURO AGD jest bardzo krótkie i składa się z prostych kroków.

Krok 1 - wybór Produktów

Towary dostępne w Sklepie Internetowym podzielone są na kategorie (np. AGD), podkategorie (np. Pralki i suszarki) oraz grupy (np. Pralki). Wszystkie kategorie, podkategorie i grupy produktowe znajdziesz w katalogu w lewej kolumnie. Umieszczając w koszyku wybrane Towary zwróć uwagę na dostępne dla nich Usługi Dodatkowe.

Statusy dostępności Towarów

Zapowiedź

W najbliższym czasie Towar będzie dostępny w naszym Sklepie Internetowym.
Dołożymy wszelkich starań, aby Towar pojawił się w sprzedaży jak najszybciej. Sporadycznie może się okazać, że Towar nie zostanie włączony do oferty sklepu.

Przedsprzedaż

Towar zostanie wysłany w dniu premiery.

W magazynie – sprawdź termin dostawy!

Towar jest dostępny w naszym magazynie. Wyślemy go natychmiast po przyjęciu zamówienia. Zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 1 dzień roboczy.

Na zamówienie

Zamówiony sprzęt jest sprowadzany na indywidualne zamówienie od producenta. Na ogół realizacja tego typu Zamówień zajmuje około 30 dni roboczych. Dołożymy wszelkich starań, aby Towar dotarł do Ciebie jak najszybciej. Dokładny termin dostawy ustalisz z naszym konsultantem. Sporadycznie może się okazać, że sprowadzenie tego produktu nie będzie możliwe.
Z uwagi na nieokreślony czas oczekiwania na Towar sprowadzany na zamówienie, sugerujemy nie łączyć go w jednym Zamówieniu z innymi Produktami.

Na zamówienie - Towar dostępny w Sklepach fizycznych EURO


Znajdź najbliższy Sklep fizyczny EURO, w którym można kupić dany Towar.

Wysyłamy do 7 dni

Towary wysyłamy zazwyczaj w ciągu 7 dni roboczych od przyjęcia Zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby sprzęt dotarł do Ciebie jak najszybciej.

Wysyłamy od 7 do 14 dni

Towary wysyłamy zazwyczaj w terminie od 7 do 14 dni roboczych od przyjęcia Zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby sprzęt dotarły do Ciebie jak najszybciej.

Wysyłamy od 14 do 28 dni

Towary wysyłamy zazwyczaj w terminie od 14 do 28 dni roboczych od przyjęcia Zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby sprzęty dotarły do Ciebie jak najszybciej.

W wybranych Sklepach

Towar chwilowo niedostępny w Sklepie Internetowym. Możesz go kupić w wybranych Sklepach fizycznych RTV EURO AGD. Skorzystaj z funkcji › Sprawdź, gdzie możesz obejrzeć i znajdź najbliższy Sklep fizyczny, w którym Towar jest dostępny.

Chwilowo niedostępny

Towar niedostępny w sieci sprzedaży RTV EURO AGD i w magazynie dostawcy. Wraz z dostawcą dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej go sprowadzić, nie możemy jednak podać terminu jego planowanej dostępności.

Wyszukiwanie Towaru

Jeżeli szukasz konkretnego Towaru i znasz jego nazwę, symbol lub numer katalogowy (całość lub tylko część), wpisz je w pole „Szukana fraza” znajdujące się na górze strony i naciśnij „Szukaj”. Pojawi się lista sprzętów zawierających ciąg znaków wpisanych przez Ciebie.
Wystarczy, że wpiszesz szukaną fazę w pole „Znajdź… w…” i klikniesz „Szukaj”.

Po wybraniu grupy towarowej pojawia się lista Towarów, zawierająca najważniejsze informacje o każdym z nich.

Z listy Towarów możesz przejść do konkretnego produktu:
  • klikając nazwę produktu,
  • klikając jego zdjęcie,
  • klikając "Zobacz szczegóły".


Krok 2 - Zakup/Rezerwacja


Zamówienie/Rezerwacja


Jeżeli podjąłeś decyzję o Zamówieniu/Rezerwacji produktu, naciśnij odpowiednio przycisk „Zamów do domu” lub „Zarezerwuj w sklepie”/ "Odbierz za godzinę". Zostaniesz przeniesiony na stronę „Twój koszyk”. Wcześniej zaprezentujemy Ci dostępne dla danego Towaru Usługi Dodatkowe, Ubezpieczenia oraz pasujące produkty uzupełniające – aby przejść do Koszyka wystarczy kliknąć „Dalej”.

Na stronie „Twój koszyk” zostanie wyświetlona zawartość koszyka. Cena, liczba produktów, opłata za transport. Na tym etapie możesz wprowadzić również kupon promocyjny, jeśli go posiadasz. Przeczytaj więcej informacji o tym, czym są kody rabatowe w naszym Sklepie Internetowym.
Możesz również zmienić sposób zakupu. Przy każdym z możliwych sposobów zakupu zostaniesz poinformowany o akceptowanych sposobach płatności oraz ograniczeniach dotyczących transportu.
Towar mały:

Towar duży:

W zależności od rodzaju zakupionego Towaru możesz wybierać spośród: Rezerwacja – zakup w wybranym Sklepie fizycznym; Zamówienie – zakup przez Internet z dostawą do domu; Zamówienie – zakup przez internet z dostawą do Paczkomatu 24/7.

Ceny transportu znajdziesz w zakładce „Transport”.

Jeżeli skompletowałeś koszyk i wiesz, co chcesz kupić, wykonaj następujące czynności:
  • wybierz sposób zakupu Produktów: Zamówienie przez Internet - z dostawą do domu lub wskazanego Paczkomatu 24/7 lub Rezerwacja - zakup w wybranym Sklepie fizycznym RTV EURO AGD,
  • zarejestruj się (gdy robisz zakupy po raz pierwszy) lub zaloguj (gdy robisz zakupy po raz kolejny),
  • podaj adres dostawy,
  • wybierz, jak chcesz zapłacić za zamówione produkty - gotówką (przy odbiorze) czy w inny dostępny sposób (m.in.: przelewem bankowym, przelewem bezpośrednim, kartą płatniczą, na raty).Dostępny sposób płatności może być uzależniony od wybranego sposobu zakupu oraz zawartości koszyka,
  • termin transportu – wybierz dogodny termin transportu. Pamiętaj, że zawężenie niektórych terminów jest opcją dodatkowo płatną. Każdorazowo wysokość tej kwoty widnieje przy wybranej dacie,
  • podsumowanie zamówienia – sprawdź poprawność wszystkich elementów. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij odpowiednio „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” albo „Rezerwuję”. Jeśli chcesz dokonać zmian, kliknij przycisk „Wstecz”.

Twoje Zamówienie/Rezerwacja otrzyma numer i zostanie przesłane do bazy Sklepu internetowego, o czym zostaniesz poinformowany e-mailem.

Jeżeli zamówiłeś dostawę do domu, nasz pracownik skontaktuje się z Tobą e-mailowo lub telefonicznie, aby ustalić dokładny termin dostawy oraz ostatecznie potwierdzić możliwość realizacji wszystkich istotnych elementów zamówienia i zawarcie umowy.

Jeżeli w trakcie obsługi Zamówienia nastąpi potrzeba kontaktu telefonicznego (np. w celu umówienia dostawy), a naszemu pracownikowi nie uda się skontaktować z Tobą w ciągu 3 dni roboczych, złożone Zamówienie może zostać anulowane.

Jeżeli zamówiłeś Towary do odbioru w wybranym Paczkomacie 24/7 firmy InPost, nasz pracownik prześle do Ciebie e-mail, aby ostatecznie potwierdzić wszystkie istotne elementy Zamówienia oraz jego przyjęcie do realizacji, a także poda Ci planowaną datę, od kiedy sprzęt będzie na Ciebie czekał w Paczkomacie 24/7 (maksymalnie przez 3 dni).

Kup w Sklepie fizicznym

Jeżeli zarezerwowałeś produkty do zakupu w Sklepie fizycznym RTV EURO AGD, nasz pracownik prześle do Ciebie e-mail, aby ostatecznie potwierdzić możliwość realizacji wszystkich istotnych elementów Rezerwacji i jej przyjęcie. Poda Ci również datę, od kiedy Towar będzie na Ciebie czekał w sklepie (maksymalnie przez 3 dni).

Krok 3 - odbiór zamówionych/zarezerwiwanych Produktów i zapłata

Zamówione Produkty zostaną dostarczone na podany adres w terminie ustalonym z naszym pracownikiem lub będą czekać na Ciebie w sklepie fizycznym RTV EURO AGD w dniach obowiązywania Rezerwacji.

Przy odbieraniu Produktów, celem uniknięcia pomyłek możesz zostać poproszony o okazanie dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem.
Zamawiając dostawę do domu, możesz zapłacić gotówką przy odbiorze lub wybrać inny, dogodny sposób płatności: przelew, przelew bezpośredni (PayU), karta płatnicza (PayU), płatność MasterPass (e-Card), płatność V.me by Visa (e-Card), Raty przez Internet. Kupując zarezerwowane Produkty w Sklepie fizycznym, możesz zapłacić gotówką, kartą płatniczą, bonem EURO, kuponem Sodexo lub kuponem Bonus, możesz też kupić je na raty (Raty z Doradcą).

Co dzieje się z Zamówieniem/Rezerwacją?

Drogą mailową poinformujemy Cię o każdym etapie realizacji Zamówienia/Rezerwacji. W pierwszym mailu otrzymasz potwierdzenie wpłynięcia Zamówienia lub potwierdzenie wpłynięcia Rezerwacji do naszego systemu. Aktualny status realizacji Zamówienia/Rezerwacji można sprawdzić w Koncie Klienta - logowanie z użyciem danych z Rejestracji.
W przypadku złożenia Zamówienia i wyboru jako sposobu płatności przelewu, numer konta otrzymasz po skompletowaniu Zamówienia. Realizacja Zamówienia/Rezerwacji na kilka Produktów uzależniona jest od najdłuższego terminu realizacji dla Produktów znajdujących się w koszyku.

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami: sklep.internetowy@euro.com.pl lub skorzystaj z Pomocy.

 
 
 
 

RTV EURO AGD © 2009 Wszystkie prawa zastrzeżone, powielanie informacji zawartych na tej stronie zabronione.

Właściciel serwisu: Euro-net sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.