ZNAJDŹ
W

Jak kupować w sklepie?

Kupowanie w sklepie internetowym RTV EURO AGD jest bardzo krótkie i składa się z prostych kroków.

Krok 1 - wybór produktów

Produkty dostępne w sklepie internetowym podzielone są na kategorie (np. AGD), podkategorie (np. Pralki i suszarki) oraz grupy (np. Pralki). Wszystkie kategorie, podkategorie i grupy produktowe znajdziesz w katalogu w lewej kolumnie.

Statusy dostępności produktów

Zapowiedź

W najbliższym czasie produkt pojawi się w ofercie naszego sklepu.
Dołożymy wszelkich starań, aby produkt pojawił się w sprzedaży jak najszybciej. Sporadycznie może się okazać, że produkt nie zostanie włączony do oferty sklepu.

Przedsprzedaż

Zakupiony produkt zostanie wysłany w dniu premiery.

Produkt w magazynie – szybka wysyłka!

Produkt jest dostępny w naszym magazynie. Wyślemy go natychmiast po przyjęciu zamówienia. Zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 1 dzień roboczy.

Na zamówienie

Zamówiony sprzęt jest sprowadzany na indywidualne zamówienie od producenta. Na ogół realizacja tego typu zamówień zajmuje około 30 dni roboczych. Dołożymy wszelkich starań, aby produkt dotarł do Ciebie jak najszybciej. Sporadycznie może się okazać, że sprowadzenie tego produktu nie będzie możliwe.
Z uwagi na nieokreślony czas oczekiwania na produkt sprowadzany na zamówienie, sugerujemy nie łączyć go w jednym zamówieniu z innymi produktami.

Na zamówienie - produkt dostępny w sklepach EURO


Znajdź najbliższy sklep EURO, w którym można kupić dany produkt.

Wysyłamy do 7 dni

Produkty wysyłamy zazwyczaj w ciągu 7 dni roboczych od przyjęcia zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty dotarły do Ciebie jak najszybciej.

Wysyłamy od 7 do 14 dni

Produkty wysyłamy zazwyczaj w terminie od 7 do 14 dni roboczych od przyjęcia zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty dotarły do Ciebie jak najszybciej.

Wysyłamy od 14 do 28 dni

Produkty wysyłamy zazwyczaj w terminie od 14 do 28 dni roboczych od przyjęcia zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty dotarły do Ciebie jak najszybciej.

W wybranych sklepach

Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym euro.com.pl. Możesz go kupić w wybranych sklepach RTV EURO AGD. Skorzystaj z funkcji › Sprawdź, gdzie możesz obejrzeć i znajdź najbliższy sklep, w którym produkt jest dostępny.

Chwilowo niedostępny

Produkt niedostępny w sieci sprzedaży RTV EURO AGD i w magazynie dostawcy. Wraz z dostawcą dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej go sprowadzić, nie możemy jednak podać terminu włączenia do oferty.

Wyszukiwanie produktu

Jeżeli szukasz konkretnego produktu i znasz jego nazwę, symbol lub numer katalogowy (całość lub tylko część), wpisz je w pole „Szukana fraza” znajdujące się na górze strony i naciśnij „Szukaj”. Pojawi się lista produktów zawierających ciąg znaków wpisanych przez Ciebie.
Wystarczy, że wpiszesz szukaną fazę w pole „Znajdź… w…” i klikniesz „Szukaj”.

Po wybraniu grupy produktowej pojawia się lista produktów, zawierająca najważniejsze informacje o każdym z nich.

Z listy produktów możesz przejść do konkretnego produktu:
  • klikając nazwę produktu,
  • klikając jego zdjęcie,
  • klikając "Zobacz szczegóły".


Krok 2 - zakup


Zamów do domu


Jeżeli podjąłeś decyzję o zamówieniu produktu, naciśnij przycisk „Zamów do domu” lub „Zarezerwuj w sklepie”/ "Odbierz za godzinę". Zostaniesz przeniesiony na stronę „Twój koszyk”. Wcześniej zaprezentujemy Ci oferowane do danego produktu gwarancje oraz pasujące produkty uzupełniające – aby przejść do Koszyka wystarczy kliknąć „Dalej”.

Na stronie „Twój koszyk” zostanie wyświetlona zawartość Koszyka. Cena, liczba produktów, opłata za dostawę. Na tym etapie możesz wprowadzić również kupon promocyjny, jeśli go posiadasz. Przeczytaj więcej informacji o tym, czym są kody rabatowe w naszym sklepie internetowym.
Możesz również zmienić sposób zakupu.
Produkt mały:

Produkt duży:

W zależności od rodzaju zakupionego produktu możesz wybierać spośród: Rezerwacja – zakup w wybranym sklepie; Zamówienie – zakup przez internet z dostawą do domu; Zamówienie – zakup przez internet z dostawą do Paczkomatu 24/7.

Ceny dostawy znajdziesz w zakładce „Dostawa”.

Jeżeli skompletowałeś koszyk i wiesz, co chcesz zamówić, wykonaj następujące czynności:
  • wybierz sposób zakupu produktów: zamówienie przez internet - z dostawą do domu lub wskazanego Paczkomatu 24/7 lub rezerwacja i zakup w wybranym sklepie RTV EURO AGD,
  • zarejestruj się (gdy robisz zakupy po raz pierwszy) lub zaloguj (gdy robisz zakupy po raz kolejny),
  • podaj adres dostawy
  • wybierz, jak chcesz zapłacić za zamówione produkty - gotówką przy odbiorze czy w inny dostępny sposób (przelewem, przelewem bezpośrednim, kartą płatniczą, na raty),
  • termin dostawy – wybierz zaproponowany termin, lub dopasuj dogodny termin dostawy. Pamiętaj, że zawężenie niektórych terminów jest opcją dodatkowo płatną. Każdorazowo wysokość tej kwoty widnieje przy wybranej dacie
  • podsumowanie zamówienia – sprawdź poprawność wszystkich elementów. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij „Zamawiam”. Jeśli chcesz dokonać zmian, kliknij przycisk „Wstecz”.

Twoje Zamówienie/Rezerwacja otrzyma numer i zostanie przesłane do bazy sklepu internetowego, o czym zostaniesz poinformowany e-mailem.

Jeżeli zamówiłeś dostawę do domu, nasz pracownik skontaktuje się z Tobą e-mailowo lub telefonicznie, aby ustalić dokładny termin dostawy oraz ostatecznie potwierdzić możliwość realizacji wszystkich istotnych elementów zamówienia i zawarcie umowy.

Jeżeli jest taka możliwość, zaproponuje Ci ponadto skrócenie standardowego czasu oczekiwania na dostawę za dodatkową opłatą. Wkrótce po zakończeniu rozmowy otrzymasz e-mail, zawierający wszystkie ustalenia. Zamówienia są potwierdzane od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00, w soboty w godzinach 10.00 - 18.00.
Jeżeli w trakcie obsługi zamówienia nastąpi potrzeba kontaktu telefonicznego (np. w celu umówienia dostawy), a naszemu pracownikowi nie uda się skontaktować z Tobą w ciągu 3 kolejnych dni, złożone zamówienie zostanie wstrzymane w realizacji lub anulowane.

Jeżeli zamówiłeś produkty do odbioru w wybranym Paczkomacie 24/7 firmy InPost, nasz pracownik prześle do Ciebie e-mail, aby ostatecznie potwierdzić wszystkie istotne elementy zamówienia oraz jego przyjęcie do realizacji, a także poda Ci planowaną datę, od kiedy produkt będzie na Ciebie czekał w Paczkomacie 24/7 (maksymalnie przez 3 dni).

Kup w sklepie

Jeżeli zarezerwowałeś produkty do zakupu w sklepie RTV EURO AGD, nasz pracownik prześle do Ciebie e-mail, aby ostatecznie potwierdzić możliwość realizacji wszystkich istotnych elementów rezerwacji i jej przyjęcie. Poda Ci również datę, od kiedy produkt będzie na Ciebie czekał w sklepie (maksymalnie przez 3 dni).

Krok 3 - odbiór zamówionych produktów i zapłata

Zamówione produkty zostaną dostarczone na podany adres w terminie ustalonym z naszym pracownikiem lub będą czekać na Ciebie w sklepie RTV EURO AGD w dniach obowiązywania rezerwacji.

Przy odbieraniu produktów powinieneś mieć ze sobą dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem i adresem zameldowania, który podałeś w zamówieniu. Celem uniknięcia pomyłek możesz zostać poproszony o jego okazanie.
Zamawiając dostawę do domu, możesz zapłacić gotówką przy odbiorze lub wybrać inną, dogodną formę płatności:
  • przelew,
  • płatność w systemie Płatności.pl - przelew bezpośredni lub karta płatnicza (Visa, MasterCard, Maestro),
  • raty – dla zamówień powyżej 100 zł (umowę podpiszesz w wybranym wcześniej sklepie).
Kupując zarezerwowane produkty w sklepie RTV EURO AGD, możesz zapłacić gotówką, kartą płatniczą, bonem EURO, kuponem Sodexho lub kuponem Bonus, możesz też kupić na raty. Masz także możliwość przelania pieniędzy na konto sklepu internetowego, a produkt będziesz mógł odebrać po potwierdzeniu wpłynięcia środków na rachunek bankowy.

Co dzieje się z zamówieniem?

Drogą mailową poinformujemy Cię o każdym etapie realizacji zamówienia. W pierwszym mailu otrzymasz potwierdzenie wpłynięcia zamówienia/rezerwacji do naszego systemu. Aktualny status realizacji zamówienia można sprawdzić w "Twoim koncie" - logowanie z użyciem danych z rejestracji.
W przypadku wyboru płatności przelewem, numer konta otrzymasz po skompletowaniu zamówienia. Realizacja zamówienia na kilka produktów uzależniona jest od najdłuższego terminu realizacji dla produktów znajdujących się w koszyku.

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami: sklep.internetowy@euro.com.pl lub skorzystaj z Pomocy.

 
 
 
 

RTV EURO AGD © 2009 Wszystkie prawa zastrzeżone, powielanie informacji zawartych na tej stronie zabronione.

Właściciel serwisu: Euro-net sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.